SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Pixell op 13-12-2011 12:35:53 ]
Goed idee, ik voel me morgen niet zo fit denk ik.quote:
Wat doe jij nu weer hier.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goed idee, ik voel me morgen niet zo fit denk ik.
anders beterschap
Nee blijf bij mequote:
Ja, met een astronaut gedaan hoor! Ja hoor, echt waar!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee blijf bij meDie foto van die hond op je facebook, wtf.
Laten vreemdgaan voor de ogen van de partnerquote:Op dinsdag 13 december 2011 03:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Keihard zwembaden bouwen en het trappetje deleten als ze erin zitten he, ouwe schurk!
Lees dit nu pas, of voor brand zorgen in huis en de deuren weghalen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Laten vreemdgaan voor de ogen van de partner
gelijk heb je...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:56 schreef KneusTeun het volgende:
Wil wel ff seggen dat runescape kk gay is.
Goed punt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:08 schreef dreamzk het volgende:
Pixell, haal trouwens dat kutplaatje van NY uit de OP, te veel pixels voor mn browser om relaxed te surfen.
Sorry man, keek een geil filmpje van een gilf en een paard, ging redelijk hard toen ik uit het raam spoot.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed punt.
Wtf trouwens, loop ik door mijn kamer, is er onder een kast ineens een dikke natte plek. Natuurlijk eraan geroken, want straks heb je terwijl je slaapwandelde staan pissen in je kamer, maar dit was niet het geval. Nergens een spoor van lekkage in de buurt, muren kurkdroog. Waar komt dit vandaan, kan toch geen condens ofzo zijn?
Haha heeft ze het over jatten meteen die bontjasjes en vuilniszakjes in beeld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:20 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)_vmbo_beroepske.html
Die vrouw met "wat is deze"
Vuilniszakjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha heeft ze het over jatten meteen die bontjasjes en vuilniszakjes in beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Fixed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:08 schreef dreamzk het volgende:
Pixell, haal trouwens dat kutplaatje van NY uit de OP, te veel pixels voor mn browser om relaxed te surfen.
we are legion, jeweettoggquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:40 schreef Pixell het volgende:
[..]
Fixed.
Veel mensen die een kutnacht hadden! Weird...
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat ik FIFA ga kaufenwel FIFA 12!! kan je tegen mij!! ik zuig ook'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ik heb een shitload aan ouwe meuk games ingeruild bij zo'n website (voor 1 - 9 euro per gamequote:Op dinsdag 13 december 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wel FIFA 12!! kan je tegen mij!! ik zuig ook'
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat ik FIFA ga kaufenbij fifa 12 kun je dat ook gewoon uitzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En waarom Fifa 11 kopen? Speelt bijna niemand meer?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Boeiend, gaat me meer om de managermodequote:Op dinsdag 13 december 2011 13:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
bij fifa 12 kun je dat ook gewoon uitzetten. En waarom Fifa 11 kopen? Speelt bijna niemand meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |