Ooit iemand beroepsmatig gevonden,met een online gekochte suïcide plastic zal met fles gas eraan, zag er vredig uit. Die dan maar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel...hypothetisch gezien...alles zit tegen in jouw leven en je wilt er een einde aan maken.
Als je het goed doet, wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:24 schreef remlof het volgende:
Zelfmoord plegen is wel het laatste dat ik zou doen
Lijkt me wel pijnlijk toe...quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:25 schreef marcb1974 het volgende:
Zwemmen met Great Whites lijkt me wel wat. Even zorgen dat er wat kleine sneetjes zijn zodat ik wat bloed verlies. Als dat goed gaat hoeft er ook niemand op te ruimen.
Ja, je moet alleen niet zien hoe.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:27 schreef Furdinand het volgende:
Dus 1 op de 100 mensen overleefd in het hoofd geschoten worden met een shotgun????
die zou ik doenquote:<evilada>: Best suicide plan ever
<mcm310>: what is it?
<evilada>: you go up to the top of a roof
<evilada>: string piano wire tight across the front edge at neck level
<evilada>: tie a cord to your foot and the other end to the building so that you'll be above sidewalk level when its fully stretched
<evilada>: then you put super glue on your hands
<evilada>: and put your arms around the front of the wire and then back to touch your head
<evilada>: then you lean forward, so the piano wire cuts your neck but not your elbows
<evilada>: when the cord goes taut, youll be hanging upside down with no head....except your head will be in your outstretched arms thanks to gravity and the glue, staring at someone upside down and spewing blood everywhere.
<evilada>: And some poor bastard will be traumatized for LIFE.
<mcm310>: i dont think i can be your friend anymore
Koop een shotgun, just in kees!quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:30 schreef Marie30 het volgende:
Niet, ik heb eindelijk geld man... zie mijn topic
quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:31 schreef lipjes het volgende:
de beste komt van IRC
[..]
die zou ik doen
"Dubbelzinnig bedoeld: It's a hell of a Job.."quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:31 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Een Apple product aanschaffen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:24 schreef remlof het volgende:
Zelfmoord plegen is wel het laatste dat ik zou doen
Just in kees there is no more kaasquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Koop een shotgun, just in kees!
Boter op in Noorwegenquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Just in kees there is no more kaas
Respecteer mensen die zelfmoord overwegen, het is niet bepaald een impulsieve daad als je ziet hoeveel leed daar onder schuilt. Ik weet hoe het is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:23 schreef Lithia het volgende:
Het zal vast geinig zijn om vele variaties te zien, maar op de manier hoe je je OP hebt geschreven (je brengt het serieuzer over dan op een niet-serieuze manier), brengt mensen alleen op ideeën hoe ze het beste zelfmoord kunnen plegen.
just my 2 cents
Als je trollt, doe het dan goed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Respecteer mensen die zelfmoord overwegen, het is niet bepaald een impulsieve daad als je ziet hoeveel leed daar onder schuilt. Ik weet hoe het is.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:31 schreef lipjes het volgende:
de beste komt van IRC
[..]
die zou ik doen
Voor filosofie moet je helaas niet bij ONZ zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:39 schreef igottagun het volgende:
Vraag me altijd af hoe ze weten dat je echt dood bent van een pistool tegen je hoofd. Ja je hersenmassa raakt onherstelbaar beschadigt maar zou je geest niet misschien nog een paar minuten leven in helse hoofdpijn?
hartslag, ademhaling, if not: dead (the permanent one)quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:39 schreef igottagun het volgende:
Vraag me altijd af hoe ze weten dat je echt dood bent van een pistool tegen je hoofd.
Maak wat je er van wilt maken, zelfmoord is een opt-out waar het taboe rondom moet verdwijnen.quote:
ahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maak wat je er van wilt maken, zelfmoord is een opt-out waar het taboe rondom moet verdwijnen.
Misschien voor jezelf wel.. als je alleen woont en geen familie hebt...quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:41 schreef Marie30 het volgende:
Ik heb wel altijd gedacht, moest ik het doen: een koolstofdioxide vergiftiging zou ik kiezen.
Badkamer, alle kieren aftappen, steenkool bbq'tje in het bad houden, flink wat Temesta (slaappillen) innemen, misschien nog wat zuipen... Dan stik je in je slaap... Dat is toch een mooie dood? Of zie ik dat verkeerd...?
Je kan toch ook de voordeur barricaderen, en ook de badkamerdeur, en op de badkamerdeur een briefje hangen met: NIET BINNENKOMEN, BEL POLITIEquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:43 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Misschien voor jezelf wel.. als je alleen woont en geen familie hebt...
niet vergeten alle scherpe objecten te verwijderen en de deur op slot te doenquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:49 schreef Tinos85 het volgende:
Koop een stel tie-rips, bind ze om je nek en trek ze aan. Geen weg meer terug.
Vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe weten ze trouwens die agony in pain, gevraagd aan mensen die zelfmoord pleegden zeker
Huh?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
verdrinking schijnt een fijne dood te zijn, maar dat heb ik gehoord van mensen die verbrand zijn
Ik moest hier politiek incorrect keihard om lachen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
verdrinking schijnt een fijne dood te zijn, maar dat heb ik gehoord van mensen die verbrand zijn
Dit.. en onder water raken door te weinig conditie op zich is al vermoeiend c.q. lastig... ondanks mijn naam...quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Pff lijkt me maar niks om te verdrinken.. Lucht moeten happen terwijl het niet lukt
de enige die hem snapt is een Belgquote:Op dinsdag 13 december 2011 02:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik moest hier politiek incorrect keihard om lachen.
Denkt te snappenquote:Op dinsdag 13 december 2011 02:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
de enige die hem snapt is een Belg
Hollanders
quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
de enige die hem snapt is een Belg
Hollanders
Ik ben ook reserve belg of duitserquote:Op dinsdag 13 december 2011 02:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ik ben geen belgske, maar hou wel van belgskes![]()
sommige zouden mij een reservebelg noemen
niks mis meequote:Op dinsdag 13 december 2011 02:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben ook reserve belg of duitseromdat ik zo aan de grens woon.
Ik ken niet veel Limburgersquote:Op dinsdag 13 december 2011 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar toch vind ik Limburgers gekke/rare mensen
ja ik ben goeiequote:Op dinsdag 13 december 2011 02:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik ken niet veel Limburgers![]()
Maar jij bent toch normaal?
nou brabant is toch redelijk zuidelijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 02:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja ik ben goeie![]()
Ik dacht misschien dat jij ook zuiderling was, maar niet het geval
Indeedquote:Op dinsdag 13 december 2011 02:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nou brabant is toch redelijk zuidelijk
Wij maken het onderscheid niet tussen Hollanders en Nederlanders... iedereen is Hollander.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
maar dan moeten jullie wel een keer leren dat Brabanders geen Hollanders zijn
quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:55 schreef RadioSlut het volgende:
Ik zou het allemaal weleens uit willen proberen. Alleen gaat dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |