Ik vind die lui van The Empire wel echt een stel nazi's altijd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef leeell het volgende:
[..]
een rebellie is niet de oplossing , het grotere goed is dat de empire orde kan bewaren en de republic niet etc etc. er zijn verschillende standpunten te bedenken waarom iemand die non-sith is toch bij de empire aansluit en goed is
[..]
www.crimson-order.nl
Beetje praktijken zoals Duitsland dat ook deed in 40-45quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef leeell het volgende:
[..]
een rebellie is niet de oplossing , het grotere goed is dat de empire orde kan bewaren en de republic niet etc etc. er zijn verschillende standpunten te bedenken waarom iemand die non-sith is toch bij de empire aansluit en goed is
[..]
www.crimson-order.nl
Ik ben heel erg benieuwd wanneer ik mag spelen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:22 schreef benx het volgende:
nog een half uur tot de mails, veel geluk mensen!
early acces code is geen product keyquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij zie ik dit, hij zegt maar steeds dat ik geen code heb geredeemed, maar als ik die code steeds opnieuw invoer zegt hij dat die code al een keer is ingevoerd.
Zien jullie dan 3 gele vinkjes daar staan?
Dat is voor de code die bij 't spel zit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij zie ik dit, hij zegt maar steeds dat ik geen code heb geredeemed, maar als ik die code steeds opnieuw invoer zegt hij dat die code al een keer is ingevoerd.
Zien jullie dan 3 gele vinkjes daar staan?
Nee ik bedoel ook de code die bij mijn pre-order inbegrepen zat. Ik had die al een keer ingevoerd maar ik heb er nog steeds geen bevestiging van gekregen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:32 schreef leeell het volgende:
[..]
early acces code is geen product key
Geen idee waar je 't over hebt tbh.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:34 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ook de code die bij mijn pre-order inbegrepen zat. Ik had die al een keer ingevoerd maar ik heb er nog steeds geen bevestiging van gekregen.
Dat kunnen wij niet ruiken als je je dat afvraagtquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:37 schreef LeaderRoel het volgende:
Hé wacht, ik heb net EA Origin gedownload, en nu staat er in mijn lijst van spellen Star Wars The Old Republic, met precies dezelfde code erbij als die ik heb ingevoerd! Ik neem aan dat het nu goed komt?
Maar dat was uiteindelijk goed gegaan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het betekent dat het in origin goed staat geregistreerd ja.
Maar je bent/was niet de enige met dit probleem.
Zo'n beetje iedereen die de afgelopen week een code nog redeemed had kreeg problemen dat het niet aan hun account leek toegevoegd te zijn.
haha hier ook jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:42 schreef Salamando het volgende:
Op de release date van ToR krijg ik een mailtje voor 7 dagen gratis WoW.
Weet niet heb het dagen lang gevolgd op het customer service subforum.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:54 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Maar dat was uiteindelijk goed gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |