Triest, ik heb 059C640 en toch kan ik niet updatenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef junkiexp het volgende:
http://europe.nokia.com/f(...)-update-availability
En waar zou ik dat kunnen vindenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:37 schreef hugsy33 het volgende:
Widgets kunnen ook doorzichtig (bij anna tenminste) moet je even zoeken op clarity
Ohquote:
Hm. Ik had wel al mijn geinstalleerde thema's nog op mijn phone staan na de update. Ze deden alleen niets meer voor de widgets.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:16 schreef hugsy33 het volgende:
Even gezocht, bij mij staat ie wel in de store dus blijkbaar bestaat hij alleen nog voor anna.
Misschien kunnen jullie dat proberen?quote:Ook zojuist geflashed naar Belle. Als je Delight 3.9 hebt geïnstalleerd geeft Nokia Suite géén melding omdat je al op versie .609 draait. Klikken op de knop 'de software opnieuw installeren' installeert Belle
Daar staan maar twee dingenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:51 schreef contactdoos het volgende:
voor iedereen die zijn apps kwijt denkt te zijn: instellingen, installaties, te installeren.
Daar staan al je apps.
Verder vind ik de accuduur ook flink verbeterd!
quote:Virgin UK N8-00 059D1M2 Software Under Creation
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |