Dat is wel vreemdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:56 schreef hugsy33 het volgende:
Ja dat helpt helaas niet, hij geeft alleen updates voor galaxy on fire, nokia dab radio en wmdrm dla iplayer plugin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet haast wel aan Hi liggen, 99% zeker zeg ik je. Ik heb een los toestel dus dat probleem heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:10 schreef hugsy33 het volgende:
Ik kreeg net n mailtje van nokia, t kan liggen aan het feit dat het nog niet voor alle product codes beschikbaar is (op de lijst stond van wel dacht ik maar goed)
of omdat de provider (in mijn geval hi) de software nog niet heeft aangepast.
Welke van de 2 het is weet ik niet maar ik moet"iedere week even kijken" het kan dus nog wel even duren
Krijg je die wel te zien in de updates. Dan lijkt me wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:31 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb ook nog geen update.
Ik had Anna 2/2 nog niet geïnstalleerd, zou het daar aan kunnen liggen?
Ja, heb het maar ff geïnstalleerd maar nog geen melding voor Belle.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Krijg je die wel te zien in de updates. Dan lijkt me wel.
Het loopt ook als een tiet! Ik ben echt onder de indruk en het heeft mijn keus voor een nieuwe telefoon in september weer wat lastiger gemaakt... Ik had al besloten over te stappen naar Windows Phone, maar als Nokia nog een mooi Symbian-toestel uitbrengt kan het zo maar zijn dat ik daar weer voor ga.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:33 schreef contactdoos het volgende:
ik moet zeggen dat belle wel een enorme opwaardering is voor m'n n8. Komt ie qua uiterlijk vertoon weer een beetje mee met het android en ios geweld
Triest, ik heb 059C640 en toch kan ik niet updatenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef junkiexp het volgende:
http://europe.nokia.com/f(...)-update-availability
En waar zou ik dat kunnen vindenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:37 schreef hugsy33 het volgende:
Widgets kunnen ook doorzichtig (bij anna tenminste) moet je even zoeken op clarity
Ohquote:
Hm. Ik had wel al mijn geinstalleerde thema's nog op mijn phone staan na de update. Ze deden alleen niets meer voor de widgets.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:16 schreef hugsy33 het volgende:
Even gezocht, bij mij staat ie wel in de store dus blijkbaar bestaat hij alleen nog voor anna.
Misschien kunnen jullie dat proberen?quote:Ook zojuist geflashed naar Belle. Als je Delight 3.9 hebt geïnstalleerd geeft Nokia Suite géén melding omdat je al op versie .609 draait. Klikken op de knop 'de software opnieuw installeren' installeert Belle
Daar staan maar twee dingenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:51 schreef contactdoos het volgende:
voor iedereen die zijn apps kwijt denkt te zijn: instellingen, installaties, te installeren.
Daar staan al je apps.
Verder vind ik de accuduur ook flink verbeterd!
quote:Virgin UK N8-00 059D1M2 Software Under Creation
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |