dus toch! Ik had net ineens een ingevingquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:08 schreef Tegan het volgende:
http://senseapplied.com/i(...)e-product-code-list/
Hier staat hij bij UK.
Edit: En dan op de Nokia site staat dan dit.
[..]
Heb je de nieuwste versie van Ovi Suite?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Triest, ik heb 059C640 en toch kan ik niet updaten
Telefoon al een keer afgesloten en herstart, niks. Via ovi store krijg ik (volgens mij) ook niks. Meer mensen met dit probleem?
Ik draai zelf ook Delight 3.9 en ik kan 'm wel opnieuw installeren in Ovi Suite.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam op Tweakers deze tip tegen:
[..]
Misschien kunnen jullie dat proberen?
Welk programma gebruik je? Dat had ik namelijk ook bij de Nokia Software Updater. En in Nokia Suite -> Tools -> Software updates niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:36 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb nog steeds geen Belle, alleen een update voor Real Golf
Beide geen update beschikbaarquote:Op zondag 12 februari 2012 19:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je? Dat had ik namelijk ook bij de Nokia Software Updater. En in Nokia Suite -> Tools -> Software updates niet.
Ik heb even mijn telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen en ben nu de Anna update e.d. aan het installeren, even afwachten dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:00 schreef Tegan het volgende:
Heb je je productcode al gevonden op die link hierboven ergens?
Ik krijg de update nu binnenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:23 schreef Tegan het volgende:
Ik denk niet dat fabrieksinstellingen iets gaan uitmaken.
Las het op Tweakers.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn headset (en andere koptelefoons en oordopjes) werkt niet meer. Nu dacht ik gister dat het kwam omdat ik in het water gevallen was![]()
![]()
maar ik lees op internet dat meer mensen dit hebben na de update naar Belle. Iemand hier daar ook last van?
Moet dat nog steeds één voor één, of kan je je hele contactenlijst tegelijk doen inmiddels?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:59 schreef junkiexp het volgende:
Grappig, ik heb met Nokia Social alle contacten gekoppeld aan Facebook.
Heb je ook gelijk profielfoto's in je telboek e.d.
Bij social naar FB gaan en dan kan je ''link to contact'' aanklikken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet dat nog steeds één voor één, of kan je je hele contactenlijst tegelijk doen inmiddels?
Dit lees ik net op allaboutsymbian, ik ben benieuwd, ik vind Quickoffice soms wat stroef werken dus hopelijk gaat de samenwerking met Microsoft wat moois opleveren op dit gebied.quote:Furthermore, there's more to come, according to Nokia Conversations, "For the first time ever, Microsoft Word, Excel and PowerPoint will be made available as native applications in a smartphone, outside Microsoft’s own platforms" – all this will be coming later this year.
Je kunt de menu-knop twee tellen ingedrukt houden, dan zie je ook alle open applicaties.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:25 schreef MrKikker het volgende:
E6 met Belle bevalt me tot nu toe prima!
enige waar ik mee zit is dat je met Anna op je hoofdscherm een optie "open toepassingen" had waarmee je kon checken welke toepassingen er aan stonden (en ze evt. afsluiten).
Kan ik nu nergens vinden. Iemand?
Ik heb echt geen dag in mijn leven office producten nodig gehad op mijn phone...quote:Op zondag 26 februari 2012 10:17 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb smart office en die werkt ook perfect vind ik. Kost wel een paar euro maar is eigenlijk onmisbaar.
nee die zit daar ook inquote:Op maandag 27 februari 2012 16:28 schreef Tegan het volgende:
Ja de pdf reader gebruik ik wel. Maar die staat los van dat office pakket die je noemde dacht ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |