Nahja, dat is jouw voorkeur, maar ik vind een boxer net zo'n prima optie. Ieder zijn ding als het maar niet zoiets isquote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik vind het gewoon vies om in een boxer te zwemmen.Ik trek ook altijd een speedo onder m'n wetsuit aan bv. Dat ranzige geschuur van normale stof, bah.
Ze heeft het wel vaak over fappen en zaakjes jaquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nahja, dat is jouw voorkeur, maar ik vind een boxer net zo'n prima optie. Ieder zijn ding als het maar niet zoiets is
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij veel last hebt van ballenknijpers.
Ik weet niet. Ik wil gewoon die dvd kijken via vlc maar als ik die dvd erin doe wordt het geopend met een ander iets wat niet meer werkt.quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dvd terugvinden in je schijf?![]()
kan je hem nog vinden waar je hem hebt gedownload???? is dat een bestand, of een mapje met bestanden?
als je hem niet kan vinden, kan je het programma nog openen waarmee je hem hebt gedownload en staat hij dan daar nog ergens, en kan je dan daar klikken dat je hem wilt zien in verkenner ofzo?
Hoezo, hij is toch mooi geschoren?quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]The fuck!
Kan je die shit niet ff spoileren?
Jij bewijst elke keer weer geen humor te bezittenquote:Op maandag 12 december 2011 23:08 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Ik weet niet. Ik wil gewoon die dvd kijken via vlc maar als ik die dvd erin doe wordt het geopend met een ander iets wat niet meer werkt.
quote:
Dat ding zit zo hoog opgetrokken dat z'n ballen weer naar binnen zijn geschoten.quote:Op maandag 12 december 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoezo, hij is toch mooi geschoren?
Dat vind ik ook echt niksquote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nahja, dat is jouw voorkeur, maar ik vind een boxer net zo'n prima optie. Ieder zijn ding als het maar niet zoiets is
[ afbeelding ]
oh het staat dus al echt op een dvd.quote:Op maandag 12 december 2011 23:08 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Ik weet niet. Ik wil gewoon die dvd kijken via vlc maar als ik die dvd erin doe wordt het geopend met een ander iets wat niet meer werkt.
En een pikkie van hooguit 5 millimeterquote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat ding zit zo hoog opgetrokken dat z'n ballen weer naar binnen zijn geschoten.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]The fuck!
Kan je die shit niet ff spoileren?
Aanstellers.quote:
Dat kan, ik nietquote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel iets hebben hoor.
defuck is dat?quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |