Eensch, maar door die worst van 30 miljoen verkopen ze meer loten dan met de mededeling dat er 30x 1 miljoen te winnen valtquote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef kaatje50 het volgende:
ik vind dat de kanjerprijzen, van diverse loterijen, verdeelt zouden moeten worden. Niet één prijs van zoveel miljoen, maar zoveel prijzen van 1 miljoen. Zijn er veel mensen blij te maken
Jij wíl gewoon nietquote:
jij hoeft alleen maar van mening over vrouwen te veranderen en alles komt goedquote:
morgenavond gaan ze tekenen. Dan heeft de koper nog 3 dagen bedenktijd. Als ze zich dan niet teruggetrokken heeft is het verkochtquote:Op maandag 12 december 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
Kaatje, is het huis van je zoon nu inderdaad verkocht?
aint gonna happenquote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij hoeft alleen maar van mening over vrouwen te veranderen en alles komt goed![]()
ik blijf het proberen
![]()
Ik duim voor jequote:Op maandag 12 december 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
morgenavond gaan ze tekenen. Dan heeft de koper nog 3 dagen bedenktijd. Als ze zich dan niet teruggetrokken heeft is het verkocht. Onvoorstelbaar in deze tijd, zo snel.
Het enige wat er nog mis kan gaan is het financiele punt. Als zij de hypotheek niet rond zou krijgen. Of als mijn zoon de financiering voor de restschuld niet rond krijgt. Maar daar gaan we niet van uit
quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef kaatje50 het volgende:
als dan het huis van mijn jongste zoon nog verkocht zou worden, zou ik helemaal blij zijn
Dat huis staat nu schandalig goedkoop op de markt, maar ja, als er geen kandidaten komen,
kom je nergens
quote:
zeg ik heel snel hoi terugquote:
quote:
Hebben we eerder over gesproken, ik zou die drie b&^%'s echt alsnog een flinke ram voor hun &^%&^ willen geven.quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik wil idd niet, maar wilde wel
Hoi, Amsterdam overleefd?quote:
staat al erg lang te koop. Huis van 4 verdiepingen, voor nu 185.000. Zou een pak van mijn hart zijn als die ellende ten einde zou komenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
staat al erg lang te koop. Huis van 4 verdiepingen, voor nu 185.000. Zou een pak van mijn hart zijn als die ellende ten einde zou komen
huis is veel meer waard, maar ja,. Weet niet hoeveel m2 dat is. Is een drive-in-woning. huiskamer op de eerste verdieping. Zou mijn voorkeur ook niet hebben, maar is wel heel ruim met twee terrassen..mooi huis.quote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]sjips, hoeveel m2 is dat wel niet. Die prijs is fors lager dan wat mijn flatje waard is
Waardoor wordt het niet verkocht? Achterstallig onderhoud, slechte buurt?quote:Op maandag 12 december 2011 22:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
huis is veel meer waard, maar ja,. Weet niet hoeveel m2 dat is. Is een drive-in-woning. huiskamer op de eerste verdieping. Zou mijn voorkeur ook niet hebben, maar is wel heel ruim met twee terrassen..mooi huis.
Het was wel uitgeleefd, maar de bank heeft een aannemer de boel op laten knappen. ziet er weer picobello uit. Ik hoor nu wel eens mensen zeggen dat de buurt niet zo gunstig is, maar dat heb ik nooit zo ervaren, eerlijk gezegd..schijnt dat die buurt erg achteruit gaatquote:Op maandag 12 december 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waardoor wordt het niet verkocht? Achterstallig onderhoud, slechte buurt?
Hmmm, de reputatie van een buurt is zeker in deze markt best een belangrijke factorquote:Op maandag 12 december 2011 23:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het was wel uitgeleefd, maar de bank heeft een aannemer de boel op laten knappen. ziet er weer picobello uit. Ik hoor nu wel eens mensen zeggen dat de buurt niet zo gunstig is, maar dat heb ik nooit zo ervaren, eerlijk gezegd..schijnt dat die buurt erg achteruit gaat
we wachten maar af. Doen we al lange tijdquote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, de reputatie van een buurt is zeker in deze markt best een belangrijke factor
quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
we wachten maar af. Doen we al lange tijd![]()
ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen vroeg opstaan, heb mijn zus beloofd haar weg te brengen met mijn autootje. Ben ik niet meer gewend, vroeg opstaan om ergens op tijd te zijn![]()
![]()
truste Kaatjequote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
we wachten maar af. Doen we al lange tijd![]()
ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen vroeg opstaan, heb mijn zus beloofd haar weg te brengen met mijn autootje. Ben ik niet meer gewend, vroeg opstaan om ergens op tijd te zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie
Zo lang zombies gespeeld![]()
Hoeveel buren heb je nu 75+ ?
wij waren er vroeg bij met ZL. heb er maar 3 die verder zijn dan wij,de rest pas in de 20quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie
Zo lang zombies gespeeld![]()
Hoeveel buren heb je nu 75+ ?
Als de bugs opgelost zijn gaat muisje ook wél om meer buurtjes vragen. Kan muisje mij helpenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
wij waren er vroeg bij met ZL. heb er maar 3 die verder zijn dan wij,de rest pas in de 20
denk dat ik dan idd niet veel later was. Ben benieuwd wat het aan energie ed op gaat leverenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als de bugs opgelost zijn gaat muisje ook wél om meer buurtjes vragen. Kan muisje mij helpen
Wij zaten zowiezo vroeg op G+, en ik geloof dat ik 2 dagen nadat games gelanceerd was al met ZL ben begonnen
Ja, mijn energie gaat ook heel erg hard. Toen we nog donuts en friet konden versturen had ik echt zoiets van je hebt toch nooit zoveel energie nodig, maar nuquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat ik dan idd niet veel later was. Ben benieuwd wat het aan energie ed op gaat leveren
ik kwam anders tekort,doordat ik weinig vriendjes had. Kokkie had iets minder problemen, maar daar heb is ook niet zoi gespeeld als bij mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, mijn energie gaat ook heel erg hard. Toen we nog donuts en friet konden versturen had ik echt zoiets van je hebt toch nooit zoveel energie nodig, maar nu
Bij mij precies andersom omdat ik slapende neefjes en nichtjes en Ceetje heb. Muisje heeft alleen ikke en kokkie en jou als vriendjequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kwam anders tekort,doordat ik weinig vriendjes had. Kokkie had iets minder problemen, maar daar heb is ook niet zoi gespeeld als bij mij
ik heb muisje, jou en kokkie en slapende Ceetje; Kokkie heeft dezelfde + mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom omdat ik slapende neefjes en nichtjes en Ceetje heb. Muisje heeft alleen ikke en kokkie en jou als vriendje
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb muisje, jou en kokkie en slapende Ceetje; Kokkie heeft dezelfde + mij
quote:
1e verplichtingen 2e mogelijk werken. afhankelijk van het weerquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en met kerst helemaaaaal aalleeenig
![]()
ik doe het niet, maar wordt wel gedaan om hem zachter van smaak te makenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
Maarre, kern wél of niet uit teentje knoflook halen?
Ik laat het van mijn broertje afhangen welke dag we naar moeders gaan. Moet nog wel verzinnen wat we gaan doen. Vorig jaar gegourmet, maar de 1200W die die plaat trok was teveel voor de groepen bij moeders, we moesten de koelkast/vrieskast uitschakelenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
1e verplichtingen 2e mogelijk werken. afhankelijk van het weer
Ik had eens gehoord/gelezen dat het ook scheelt in de knoflookadem.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik doe het niet, maar wordt wel gedaan om hem zachter van smaak te maken
klopt, klopt en kloptquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had eens gehoord/gelezen dat het ook scheelt in de knoflookadem.
Gelukkig heb ik collega's nog nooit horen klagen want ik ben gek op knoflook
Schijnt trouwens ook goed tegen hoge bloeddruk te helpen, dus misschien moet ik maar eens een receptje halen
Ow, dat bedoel je met de smaak ernaquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt, klopt en klopt
had ik al getwattert
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat bedoel je met de smaak erna
en nu ben je er toch nog evenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
trusten![]()
enneeeeh, bedankt dat jullie af en toe terugtwatteren, heel stom, maar om de een of andere duistere reden die in mijn kop zit, durf ik niet op Fok! en ik weet best dat dat onzin is, maar toch zit het in mijn kop
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Mooi is nodig, dit was een echte rotdag.
Sorryquote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
Het was vandaag anders wél waterkoud. En herinner mij níet aan vorig jaar, wat een rot-maand was december.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Drassss het volgende:
Mooi theater Muisje, dat De la Mar in Amsterdam, daar was ik zaterdag.
Was er nog nooit geweest, maar vond het erg sjiek inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Is mooi geworden hè, ik moet er alleen nog aan wennen dat het nu de DeLaMar heet, en niet meer Nieuwe DeLaMar.
Ben je naar André van Duin geweest?
Was maar even aan het plagen hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Was er nog nooit geweest, maar vond het erg sjiek inderdaad
Nee, Maarten van Rossum
Jij mag altijd plagenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was maar even aan het plagen hoor![]()
Leuke conference?
Ik zal hem dan maar eens op youtube opzoekenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jij mag altijd plagen
Ja! Was zeer geslaagd. De 2010 conference op youtube bekeken dus vandaar meteen kaarten gekocht voor de 2011 editie. 2u en 15 minuten genoten.
hoiquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:59 schreef Drassss het volgende:
Hey Kokkie!
Kende je die nog niet Muisje? Hilarisch, toen Koefnoen nog goed was
gaat goedquote:Op woensdag 14 december 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoi
Hoe gaat het met je buurtjes?
Krijg jij nog wel alle kadootjes van mij, sinds gister krijg ik er nog maar eentje van je, en muisje van mij ook maar eenquote:
1 idd. Je moet echt veel vriendjes hebben, anders wordt het niks. ik stuur jou ook genoegquote:Op woensdag 14 december 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Krijg jij nog wel alle kadootjes van mij, sinds gister krijg ik er nog maar eentje van je, en muisje van mij ook maar een
In de game notifications zie ik ook dat er meer gestuurd is, maar als ik de link aanklik zelfde melding als bij bijv. de gifts, en in het spel zelf zie ik er maar één.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
1 idd. Je moet echt veel vriendjes hebben, anders wordt het niks. ik stuur jou ook genoeg
Helaas lijkt het wél heel erg op hoe onze helpdesk ook functioneerdquote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef Drassss het volgende:
Ga hem meteen weer terugkijken en ga nu alweer stuk
Dat is toch met elke helpdesk zo ongeveer?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helaas lijkt het wél heel erg op hoe onze helpdesk ook functioneerd
hoopmdat dat snel gebeurd. kom ik tenminste ook verderquote:Op woensdag 14 december 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de game notifications zie ik ook dat er meer gestuurd is, maar als ik de link aanklik zelfde melding als bij bijv. de gifts, en in het spel zelf zie ik er maar één.
Ik heb wel een account aangemaakt, maar wacht met posten tot ze de bugs hebben opgelost.
Valt mee, kpn is tegenwoordigquote:Op woensdag 14 december 2011 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is toch met elke helpdesk zo ongeveer?
Ik zit nu ook in het circus vast, en op de crash site raak je zoveel energie kwijtquote:Op woensdag 14 december 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoopmdat dat snel gebeurd. kom ik tenminste ook verder
Klopt meestal nog wel hoor, maand of wat geleden upc opgezegd en zelfs dat was een drama.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
OkeWas ook meer een beetje flauw grapje
dat zij ik al, je hebt wel zo veel energie nodigquote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit nu ook in het circus vast, en op de crash site raak je zoveel energie kwijt
het leekme wel handig, maar die aanstellers vonden dat het niet konquote:Op woensdag 14 december 2011 21:28 schreef Drassss het volgende:
Kokkie kon je die planken echt niet anders vervoeren?
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
het leekme wel handig, maar die aanstellers vonden dat het niet kon
Ik deed al aardig mijn bestquote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
Zeg guys, post eens iets waarom ik kan lachen alsjeblieft
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
Zeg guys, post eens iets waarom ik kan lachen alsjeblieft
[ afbeelding ]
Die is wel een beetje grappigquote:
quote:
hij is idd al een keer eerder voorbij gekomen. ik weet niet meer met wie dat was, maar ik was er zeker buij betrokkenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
We hebben toch eens een TT gehad met valiumlibriumatien?
ff zoeken
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
hij is idd al een keer eerder voorbij gekomen. ik weet niet meer met wie dat was, maar ik was er zeker buij betrokken
heb je de tpic al terug gelezen? Moet er weer om lachen, gaat nergens overquote:
Toen als in Paul van Vliet of Toen als in oude SC?quote:
Als ik zo terug lees draaide Bol toen zijn foute lijstjequote:Op woensdag 14 december 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je de tpic al terug gelezen? Moet er weer om lachen, gaat nergens over![]()
![]()
Was met oude vrinden
denk eerder dat het de quiz is tijdens SSTquote:Op woensdag 14 december 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik zo terug lees draaide Bol toen zijn foute lijstje![]()
en die foto van mij
Dat feestje op foute muziek, toen was SST nog leukquote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk eerder dat het de quiz is tijdens SST
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
trusten![]()
enneeeeh, bedankt dat jullie af en toe terugtwatteren, heel stom, maar om de een of andere duistere reden die in mijn kop zit, durf ik niet op Fok! en ik weet best dat dat onzin is, maar toch zit het in mijn kop
dat was het jaquote:Op woensdag 14 december 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat feestje op foute muziek, toen was SST nog leuk
de goeie oude tijdquote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
Dat topic teruglezend heeft mij wel opgepept
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
Dat topic teruglezend heeft mij wel opgepept
Toen was ik bijna niet van FOK! af te brandenquote:
Uren lang?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen was ik bijna niet van FOK! af te branden
Ja, was een trieste dag, had ook even een oppepper nodig, en toen kwam kokkie met Paul van Vliet waardoor ik moest terugdenken aan een oude TT en die er maar even bijgezocht heb, en nu weer een glimlach op mijn gezicht hebquote:
en nu wel danquote:Op woensdag 14 december 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen was ik bijna niet van FOK! af te branden
Ik ben er nog maar zelden voor half negen 's avondsquote:
fijn dat dat je gedachten even kon verzetten. Denk dat het wel een paar dagen in je hoofd blijft spoken, maar af en toe afleiden is fijnquote:Op woensdag 14 december 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, was een trieste dag, had ook even een oppepper nodig, en toen kwam kokkie met Paul van Vliet waardoor ik moest terugdenken aan een oude TT en die er maar even bijgezocht heb, en nu weer een glimlach op mijn gezicht heb
Zullen er de komende tijd nog wel op kantoor mee geconfronteerd worden hè.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
fijn dat dat je gedachten even kon verzetten. Denk dat het wel een paar dagen in je hoofd blijft spoken, maar af en toe afleiden is fijn
c'est la viequote:Op woensdag 14 december 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zullen er de komende tijd nog wel op kantoor mee geconfronteerd worden hè.
ook dat ja. het is erg triestquote:Op woensdag 14 december 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zullen er de komende tijd nog wel op kantoor mee geconfronteerd worden hè.
Klopt, en je ontkomt er gewoon niet aan, maar hoeft nog niet te zeggen dat je zoiets als een koude kikker binnen een dag naast je neer hoeft te leggen toch?quote:
dat lijkt mij niet. Ik weet nog dat vorig jaar de dochter van onze (ex)buurvrouw verongelukte en ik daar dagen mee in mijn hoofd rondliep. Het komt steeds binnen als iets ongelooflijks. weet niet goed hoe ik het uit moet leggenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, en je ontkomt er gewoon niet aan, maar hoeft nog niet te zeggen dat je zoiets als een koude kikker binnen een dag naast je neer hoeft te leggen toch?
Survival.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
Zo even kijken of discovery nog iets aardigs heeft
Ik weet wel wat je bedoeld hoor. Is niet de eerste keer dat ik zoiets meemaakt. Het is bij mij vooral ongeloof, en het kost wat tijd voor je het verwerkt/accepteerdquote:Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat lijkt mij niet. Ik weet nog dat vorig jaar de dochter van onze (ex)buurvrouw verongelukte en ik daar dagen mee in mijn hoofd rondliep. Het komt steeds binnen als iets ongelooflijks. weet niet goed hoe ik het uit moet leggen
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je bedoeld hoor. Is niet de eerste keer dat ik zoiets meemaakt. Het is bij mij vooral ongeloof, en het kost wat tijd voor je het verwerkt/accepteerd
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, en je ontkomt er gewoon niet aan, maar hoeft nog niet te zeggen dat je zoiets als een koude kikker binnen een dag naast je neer hoeft te leggen toch?
kan me er wt bij voorstellen. BEn helaas wat afgestompt als het gaat om mensen die niet echt dichtbij staanquote:Op woensdag 14 december 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
Komt gewoon weer even heel erg dicht bij hoe betrekkelijk het leven maar is.
En de collega die naast mij zit kende hem al 25 jaar en gingen iedere vrijdag hardlopen e.d.
Doet mij gewoon pijn om zo iemand dan plots naast je in hard snikken te horen uitbarsten.
Tja, was geen persoonlijke vriend van mij hoor, maar had vanochtend een vergadering met hem waar hij dus niet kwam. En het is gewoon de schrik als je 2 uur later hoort waarom niet en ziet wat voor impact het heeft om de mensen met wie je dagelijks samenwerkt.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan me er wt bij voorstellen. BEn helaas wat afgestompt als het gaat om mensen die niet echt dichtbij staan
je hoeft mensen niet heel goed te kennen om ervan te schrikken als ze zoiets ergs is overkomen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, was geen persoonlijke vriend van mij hoor, maar had vanochtend een vergadering met hem waar hij dus niet kwam. En het is gewoon de schrik als je 2 uur later hoort waarom niet en ziet wat voor impact het heeft om de mensen met wie je dagelijks samenwerkt.
dat sowieso. is altijd schrikkenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, was geen persoonlijke vriend van mij hoor, maar had vanochtend een vergadering met hem waar hij dus niet kwam. En het is gewoon de schrik als je 2 uur later hoort waarom niet en ziet wat voor impact het heeft om de mensen met wie je dagelijks samenwerkt.
ern je staat er niet eens tussenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[FOK!verkiezingen 2011] #2 nu zonder bagger en vriendjespolitiek
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
ern je staat er niet eens tussen
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef pl4kkie het volgende:
Liefste FOK!ster.
MaryMouse met stip op nummer 1
Brandx
Nikky
Cobra4
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
mensen, ik ga zo mijn bedje opzoeken. Fijne nacht,lekker
trustequote:Op woensdag 14 december 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
mensen, ik ga zo mijn bedje opzoeken. Fijne nacht,lekker
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
truste![]()
![]()
ik ga er ook van tussen
Komt wel goedquote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij ook, en niet te veel piekeren
Ja, in Duitslandquote:Op donderdag 15 december 2011 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss![]()
Gaat het morgen echt extreem winters weer worden?
quote:
In het zuiden is er kans op wat sneeuw/gladheid. Hooguit tot aan Utrecht/Gelderland.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wil morgen met de auto naar het werk, én géén herhaling van die winterse decemberdag vorig jaar.
Oh, Estofex waren we namelijk groen, maar elders hier werd geroepen dat het KNMI waarschuwingen had uitgegeven, maar bij extreem weer (weeralarm) krijg ik altijd een twatje, dus de info zal wel weer van zo'n overdreven paniekzaaierige commerciele prutsite komenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
In het zuiden is er kans op wat sneeuw/gladheid. Hooguit tot aan Utrecht/Gelderland.
Zal vooral in Duitsland ellendig worden!
Estofex is vooral handig voor in de zomerquote:Op donderdag 15 december 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, Estofex waren we namelijk groen, maar elders hier werd geroepen dat het KNMI waarschuwingen had uitgegeven, maar bij extreem weer (weeralarm) krijg ik altijd een twatje, dus de info zal wel weer van zo'n overdreven paniekzaaierige commerciele prutsite komen
Waarom vooral in de zomer?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Estofex is vooral handig voor in de zomer![]()
Maar het is vooral een groot L-drukgebied met veel regen + wind.
Oh, dus voor sneeuw zijn ze minder betrouwbaar?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan krijg je goede waarschuwingen over onweer/hagel etc
Ho dat zeg ik nietquote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dus voor sneeuw zijn ze minder betrouwbaar?
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ho dat zeg ik nietEstofex is de winter ook nog een super site. Maar ik gebruik het vooral in de zomer
Als je zin hebt om mee te gaan naar mijn moeder om te helpen met het schrijven van zo'n 150 kerstkaartenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:50 schreef Drassss het volgende:
Nou vorige week lukte het niet, zal ik dan maar zaterdagavond langskomen Muis?
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:56 schreef Drassss het volgende:
Daarom vind ik het ook een prima site
Hmm, dan sla ik toch even over
Tussendoor een paar kroketjes bestellen voor een vette bek, komt het goed!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gelukkig komt mijn oudste zus helpen
Nah, 20 m bij moeders vandaan zit een traiteur die zalige tapas-achtige schotels verkooptquote:Op donderdag 15 december 2011 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tussendoor een paar kroketjes bestellen voor een vette bek, komt het goed!
Potverquote:Op donderdag 15 december 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, 20 m bij moeders vandaan zit een traiteur die zalige tapas-achtige schotels verkoopt
Netjesquote:Op donderdag 15 december 2011 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
PotverNet mijn muesli op, mooi op tijd he
Amsterdam om de hoek voor je!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Netjes![]()
Hier wil ik ook nog eens eten
En maar 50 meter lopen bij mijn ma vandaanquote:Op donderdag 15 december 2011 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Amsterdam om de hoek voor je!![]()
Vis![]()
Kruipafstand dus!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En maar 50 meter lopen bij mijn ma vandaan
quote:
Geloof ik meteen. Afgelopen zaterdag ook ergens gegeten, klein wok restaurantjequote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat is zo leuk aan het hier wonen, zoveel leuke lekkere restaurantjes
Ach, zitten maar een paar lastige tussen, en ik gok dat ook jij voor de 49ers gaatquote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus ik koet weer strategisch denken
Weet je nog hoe het heet en waar het was?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geloof ik meteen. Afgelopen zaterdag ook ergens gegeten, klein wok restaurantjeWas prima hapje net voor de voorstelling.
Nee, geen flauw ideequote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je nog hoe het heet en waar het was?
Juist die kleine tentjes zijn vaak erg gezellig en hebben goed eten. De tenten rond het Leidseplein kan je beter mijden. Te duur voor middelmatig tot slecht voedsel.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, geen flauw ideeIk ben nu al 10 minuten vanaf het metrostation Weesperplein aan het bedenken hoe ik savonds heb gelopen.
Tentje heeft maar een tafel of 15/20 dus zo extreem groot is het ook weer niet...
fout gegokt. Ik ga giga uitlopenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, zitten maar een paar lastige tussen, en ik gok dat ook jij voor de 49ers gaat
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
fout gegokt. Ik ga giga uitlopen
Sowieso moet je het Leidseplein mijdenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Juist die kleine tentjes zijn vaak erg gezellig en hebben goed eten. De tenten rond het Leidseplein kan je beter mijden. Te duur voor middelmatig tot slecht voedsel.
had je gedachtquote:Op donderdag 15 december 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Steelers. Echt niet ik ga giga inlopen
Zou kunnen, aan het einde van de lange leidsedwars (dus bij de spiegelgracht) zit een erg goed Thais restaurantquote:Op donderdag 15 december 2011 21:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sowieso moet je het Leidseplein mijdenHet was oost van het Leidseplein ergens.. Spiegelgracht gok ik.
Dinsdag morgen weten we hetquote:
Het was niet die Wok for You.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou kunnen, aan het einde van de lange leidsedwars (dus bij de spiegelgracht) zit een erg goed Thais restaurant
volgens mij kunnen we gelijk komenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dinsdag morgen weten we het![]()
en je blijft sowieso voor staan![]()
Verhip, zie nu pas dat jij voor de Bears gaatquote:Op donderdag 15 december 2011 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgens mij kunnen we gelijk komen![]()
maar dat gebeurd niet![]()
Oh, tenten met dat soort namen kan je beter met een grote boog omheen lopenquote:
I knowquote:Op donderdag 15 december 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, tenten met dat soort namen kan je beter met een grote boog omheen lopen
we zullen zien, houd het spannendquote:Op donderdag 15 december 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, zie nu pas dat jij voor de Bears gaat![]()
maak je geen zorgen ik denk dat de Raiders eigenlijk gaan winnen, dus je blijft er eentje voorstaan
Ik denk dat we het wél eens zullen zijn dat de Packers in de playoffs staanquote:Op donderdag 15 december 2011 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
we zullen zien, houd het spannend
Is bij mij in de buurt nu een Thalicious gekomen, buren spreken er lovend over, maar dat is ook niet veelquote:
Ik was ook al aan het speuren geslagen, maar kan zo snel ook niets vinden.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat we het wél eens zullen zijn dat de Packers in de playoffs staan
Waar zie jij dat?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]d eerste zijn al bekend. zijn al 4 sterretjes vergeven
Oh, verhip, de y- en z-tjes waren mij nog niet opgevallen. Falcons maken volgens mij nog kansquote:Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
standing NFL site clinch division Z en Y
quote:
Ochja, daar heb ik niet eens op gelet.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..](ik ben ook slecht in namen hoor)
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochja, daar heb ik niet eens op gelet.
Morgenvroeg lantaarnpaal kijken, misschien wel natte flatsen te zien!
yep in die divisie is alleen de wild card pas uitgedeeld. Zie dat de patriots nog niks weten, ondanks goede stand. DEnk dat die nog buiten de conference of eigen division moeten spelenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, verhip, de x- en y-tjes waren mij nog niet opgevallen. Falcons maken volgens mij nog kans
Patriots moeten nog tegen de Broncos dus buiten division. En de Jets moeten nog 2x buiten division. Dus technisch gezien zouden de Jets nog division-leader kunnen worden (behalve natuurlijk als ze verliezen)quote:Op donderdag 15 december 2011 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep in die divisie is alleen de wild card pas uitgedeeld. Zie dat de patriots nog niks weten, ondanks goede stand. DEnk dat die nog buiten de conference of eigen division moeten spelen
Ik zie het, denk dat Bollokus morgen wél sneeuw heeftquote:Op donderdag 15 december 2011 22:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet je buienradar eens kijken. Frankrijk speelt verstoppertje
dat is een beste puzzelquote:Op donderdag 15 december 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie http://blogs.nfl.com/2011/12/13/week-15-playoff-scenarios-2/
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is een beste puzzel![]()
maar je bent dus flink aan het zoeken geweest
ik gun het ze van hartequote:Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar het wordt nu spannend. Ik wil echt graag dat de Falcons in de playoffs komen. Als ze deze week gewoon even van de jaguars winnen is de kans op een wildcard weer groter
He, maar jij bent toch ook een behoorlijke fan van de Titans toch?quote:
denk dat dat er wel mee te maken heeft jaquote:Op donderdag 15 december 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He, maar jij bent toch ook een behoorlijke fan van de Titans toch?
Komt dat door de film?
Zij maken ook een kans op een wildcard
Wat liefquote:Op donderdag 15 december 2011 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat dat er wel mee te maken heeft ja
yep. gooi het er uitquote:Op donderdag 15 december 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie, heb je nog heel eventjes? Jij hebt toch weekend morgen?
Geen zorgen hoor, je shirt blijft droogquote:
en anders maar nietquote:Op donderdag 15 december 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor, je shirt blijft droog
Ik wil niet in een jankmonster veranderenquote:
heb ook niet dat ideequote:Op donderdag 15 december 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil niet in een jankmonster veranderen
Neu, valt wel mee hoor, zo snel jank ik niet
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ook niet dat ideemaar je kan van die momenten hebben he
en zo is het. ervaringen heb je nodig om te weten dat je leeftquote:Op donderdag 15 december 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Helaas wel. Maar zolang we nog ademen en ons hart nog klopt leven we nog
Klopt, maar waarom komt er toch nog iedere keer een ervaring bij als het emmertje eigenlijk al vol zit?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
en zo is het. ervaringen heb je nodig om te weten dat je leeft
helaas is dat ook zo. Maar positief bekijken, ben je er ook weer het snelst van afquote:Op donderdag 15 december 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom komt er toch nog iedere keer een ervaring bij als het emmertje eigenlijk al vol zit?
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas is dat ook zo. Maar positief bekijken, ben je er ook weer het snelst van af
zo werkt het idd al is dat soms best lastigquote:Op donderdag 15 december 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En goed kijken of je iets aan de situatie kunt veranderen, zoniet, accepteren en doorgaan
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef superkokje het volgende:
ik denk dat ik maar is ga uitrusten voor mijn weekend![]()
Truste
denk het niet. met zoveel vriendjes kan het nog verslavend zijn ookquote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Trusten kokje geniet van je weekend en niet teveel zombies afschieten hè
En heb je het T-shirt al verdiend?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk het niet. met zoveel vriendjes kan het nog verslavend zijn ook
volgens mij welquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgend:
[..]
En heb je het T-shirt al verdiend?
quote:
valt best mee, heb veel energie nodig, dus dat gaat nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik krijg de indruk dat je vanaf de lunch tot aan nu bijna volcontinue aan het spelen bent
Maar zo te zien aan de dingen die je nu vraagt ben je wel weer een paar missies verder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt best mee, heb veel energie nodig, dus dat gaat niet
200. ff een tip, door de bug kan je niet al je vriendje tegelijk om batrerijen vragen. dit moet je een voor een doen als je op die lamp drukt. ontvang je een batterij, hide drukken en reloaden, anders ben je hem kwijtquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar zo te zien aan de dingen die je nu vraagt ben je wel weer een paar missies verder.
Ik moet geloof ik nog iets van 100 batterijen of zo hebben om die stomme lichten aan te krijgen
nu welquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
Heb je trouwens de geweldige eindstand Jaguars - Falcons gezien
Huh, ik vraag muis om een batterij, krijgt zij er één ipv ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
200. ff een tip, door de bug kan je niet al je vriendje tegelijk om batrerijen vragen. dit moet je een voor een doen als je op die lamp drukt. ontvang je een batterij, hide drukken en reloaden, anders ben je hem kwijt
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, ik vraag muis om een batterij, krijgt zij er één ipv ik
he halloquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
O het leeft nog steeds. Dag kinders!
oiquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
O het leeft nog steeds. Dag kinders!
5maar niet continue. dat zijn er maar tweequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoeveel vaste posters heeft dit draadje nog?
Jij hebt een wulpse muis in je keuken? Wat zou Rob de Geus daarvan zeggen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
5maar niet continue. dat zijn er maar twee
daar wordt ik niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij hebt een wulpse muis in je keuken? Wat zou Rob de Geus daarvan zeggen?
Kokkie laat Rob Geus niet eens in de buurt van zijn keuken komen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij hebt een wulpse muis in je keuken? Wat zou Rob de Geus daarvan zeggen?
nog niet eens bij mij in de beurt. Kan je nagaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie laat Rob Geus niet eens in de buurt van zijn keuken komen.
dat is voor jou een vraag en voor ons een weetquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar sinds hoe lang roer jij al in het pannetje van muis, kokje?
Is het een vissoep?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is voor jou een vraag en voor ons een weet
Daar houd ik niet zo van.quote:
Heb jij een goede vissoep in de kelder?quote:
dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb jij een goede vissoep in de kelder?
ach, wat zal ik zeggen.. de paling die er af en toe rondzwemt heeft geen klagen..quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb jij een goede vissoep in de kelder?
hoi hoi!quote:
Kokkiequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel eens willen weten
Ik vind jou meer een groentesoepje.quote:
groentesoep is lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een groentesoepje.
Dan heb je een goed recept!quote:
Een draadje in de soep? Bah, haar in de soepquote:
dat heb ik inderdaad. Mijn man blijft ervan etenquote:
van die harenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat heb ik inderdaad. Mijn man blijft ervan eten
Of ze bedoelt vermicelli. Maar dat blief ik niet in mijn soep.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
van die haren
kan ie gelijk flossen
Denk dat Drassss, als ie komt, pas heel laat komt. Denk dat ie toch is gaan tenissen, en daarna duikt ie altijd de kroeg inquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
avond Kaat![]()
en we zijn bijna compleet
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
van die haren
kan ie gelijk flossen
Gelijk heeft hijquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat Drassss, als ie komt, pas heel laat komt. Denk dat ie toch is gaan tenissen, en daarna duikt ie altijd de kroeg in
Ben al een tijdje terug afgehaakt met TVoHquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind de optredens bij de Voice, vanavond niet zo goed hoor
quote:
Ow???quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mag jij het volgende topic openen
quote:
Nee, laat maar de toon is al gezet!quote:
Nee hoor, niets mis met jouw TT'squote:Op vrijdag 16 december 2011 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik dacht al dat mijn TT's niet goed genoeg waren...
dat was ik al na de blind auditions. Daarna vind ik het niet leuk meerquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben al een tijdje terug afgehaakt met TVoH
ik weet toch geen leuke TT te verzinnen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |