Eensch, maar door die worst van 30 miljoen verkopen ze meer loten dan met de mededeling dat er 30x 1 miljoen te winnen valtquote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef kaatje50 het volgende:
ik vind dat de kanjerprijzen, van diverse loterijen, verdeelt zouden moeten worden. Niet één prijs van zoveel miljoen, maar zoveel prijzen van 1 miljoen. Zijn er veel mensen blij te maken
Jij wíl gewoon nietquote:
jij hoeft alleen maar van mening over vrouwen te veranderen en alles komt goedquote:
morgenavond gaan ze tekenen. Dan heeft de koper nog 3 dagen bedenktijd. Als ze zich dan niet teruggetrokken heeft is het verkochtquote:Op maandag 12 december 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
Kaatje, is het huis van je zoon nu inderdaad verkocht?
aint gonna happenquote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij hoeft alleen maar van mening over vrouwen te veranderen en alles komt goed![]()
ik blijf het proberen
![]()
Ik duim voor jequote:Op maandag 12 december 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
morgenavond gaan ze tekenen. Dan heeft de koper nog 3 dagen bedenktijd. Als ze zich dan niet teruggetrokken heeft is het verkocht. Onvoorstelbaar in deze tijd, zo snel.
Het enige wat er nog mis kan gaan is het financiele punt. Als zij de hypotheek niet rond zou krijgen. Of als mijn zoon de financiering voor de restschuld niet rond krijgt. Maar daar gaan we niet van uit
quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef kaatje50 het volgende:
als dan het huis van mijn jongste zoon nog verkocht zou worden, zou ik helemaal blij zijn
Dat huis staat nu schandalig goedkoop op de markt, maar ja, als er geen kandidaten komen,
kom je nergens
quote:
zeg ik heel snel hoi terugquote:
quote:
Hebben we eerder over gesproken, ik zou die drie b&^%'s echt alsnog een flinke ram voor hun &^%&^ willen geven.quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik wil idd niet, maar wilde wel
Hoi, Amsterdam overleefd?quote:
staat al erg lang te koop. Huis van 4 verdiepingen, voor nu 185.000. Zou een pak van mijn hart zijn als die ellende ten einde zou komenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
staat al erg lang te koop. Huis van 4 verdiepingen, voor nu 185.000. Zou een pak van mijn hart zijn als die ellende ten einde zou komen
huis is veel meer waard, maar ja,. Weet niet hoeveel m2 dat is. Is een drive-in-woning. huiskamer op de eerste verdieping. Zou mijn voorkeur ook niet hebben, maar is wel heel ruim met twee terrassen..mooi huis.quote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]sjips, hoeveel m2 is dat wel niet. Die prijs is fors lager dan wat mijn flatje waard is
Waardoor wordt het niet verkocht? Achterstallig onderhoud, slechte buurt?quote:Op maandag 12 december 2011 22:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
huis is veel meer waard, maar ja,. Weet niet hoeveel m2 dat is. Is een drive-in-woning. huiskamer op de eerste verdieping. Zou mijn voorkeur ook niet hebben, maar is wel heel ruim met twee terrassen..mooi huis.
Het was wel uitgeleefd, maar de bank heeft een aannemer de boel op laten knappen. ziet er weer picobello uit. Ik hoor nu wel eens mensen zeggen dat de buurt niet zo gunstig is, maar dat heb ik nooit zo ervaren, eerlijk gezegd..schijnt dat die buurt erg achteruit gaatquote:Op maandag 12 december 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waardoor wordt het niet verkocht? Achterstallig onderhoud, slechte buurt?
Hmmm, de reputatie van een buurt is zeker in deze markt best een belangrijke factorquote:Op maandag 12 december 2011 23:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het was wel uitgeleefd, maar de bank heeft een aannemer de boel op laten knappen. ziet er weer picobello uit. Ik hoor nu wel eens mensen zeggen dat de buurt niet zo gunstig is, maar dat heb ik nooit zo ervaren, eerlijk gezegd..schijnt dat die buurt erg achteruit gaat
we wachten maar af. Doen we al lange tijdquote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, de reputatie van een buurt is zeker in deze markt best een belangrijke factor
quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
we wachten maar af. Doen we al lange tijd![]()
ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen vroeg opstaan, heb mijn zus beloofd haar weg te brengen met mijn autootje. Ben ik niet meer gewend, vroeg opstaan om ergens op tijd te zijn![]()
![]()
truste Kaatjequote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
we wachten maar af. Doen we al lange tijd![]()
ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen vroeg opstaan, heb mijn zus beloofd haar weg te brengen met mijn autootje. Ben ik niet meer gewend, vroeg opstaan om ergens op tijd te zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie
Zo lang zombies gespeeld![]()
Hoeveel buren heb je nu 75+ ?
wij waren er vroeg bij met ZL. heb er maar 3 die verder zijn dan wij,de rest pas in de 20quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie
Zo lang zombies gespeeld![]()
Hoeveel buren heb je nu 75+ ?
Als de bugs opgelost zijn gaat muisje ook wél om meer buurtjes vragen. Kan muisje mij helpenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
wij waren er vroeg bij met ZL. heb er maar 3 die verder zijn dan wij,de rest pas in de 20
denk dat ik dan idd niet veel later was. Ben benieuwd wat het aan energie ed op gaat leverenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als de bugs opgelost zijn gaat muisje ook wél om meer buurtjes vragen. Kan muisje mij helpen
Wij zaten zowiezo vroeg op G+, en ik geloof dat ik 2 dagen nadat games gelanceerd was al met ZL ben begonnen
Ja, mijn energie gaat ook heel erg hard. Toen we nog donuts en friet konden versturen had ik echt zoiets van je hebt toch nooit zoveel energie nodig, maar nuquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat ik dan idd niet veel later was. Ben benieuwd wat het aan energie ed op gaat leveren
ik kwam anders tekort,doordat ik weinig vriendjes had. Kokkie had iets minder problemen, maar daar heb is ook niet zoi gespeeld als bij mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, mijn energie gaat ook heel erg hard. Toen we nog donuts en friet konden versturen had ik echt zoiets van je hebt toch nooit zoveel energie nodig, maar nu
Bij mij precies andersom omdat ik slapende neefjes en nichtjes en Ceetje heb. Muisje heeft alleen ikke en kokkie en jou als vriendjequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kwam anders tekort,doordat ik weinig vriendjes had. Kokkie had iets minder problemen, maar daar heb is ook niet zoi gespeeld als bij mij
ik heb muisje, jou en kokkie en slapende Ceetje; Kokkie heeft dezelfde + mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom omdat ik slapende neefjes en nichtjes en Ceetje heb. Muisje heeft alleen ikke en kokkie en jou als vriendje
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb muisje, jou en kokkie en slapende Ceetje; Kokkie heeft dezelfde + mij
quote:
1e verplichtingen 2e mogelijk werken. afhankelijk van het weerquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en met kerst helemaaaaal aalleeenig
![]()
ik doe het niet, maar wordt wel gedaan om hem zachter van smaak te makenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
Maarre, kern wél of niet uit teentje knoflook halen?
Ik laat het van mijn broertje afhangen welke dag we naar moeders gaan. Moet nog wel verzinnen wat we gaan doen. Vorig jaar gegourmet, maar de 1200W die die plaat trok was teveel voor de groepen bij moeders, we moesten de koelkast/vrieskast uitschakelenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
1e verplichtingen 2e mogelijk werken. afhankelijk van het weer
Ik had eens gehoord/gelezen dat het ook scheelt in de knoflookadem.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik doe het niet, maar wordt wel gedaan om hem zachter van smaak te maken
klopt, klopt en kloptquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had eens gehoord/gelezen dat het ook scheelt in de knoflookadem.
Gelukkig heb ik collega's nog nooit horen klagen want ik ben gek op knoflook
Schijnt trouwens ook goed tegen hoge bloeddruk te helpen, dus misschien moet ik maar eens een receptje halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |