Eensch, maar door die worst van 30 miljoen verkopen ze meer loten dan met de mededeling dat er 30x 1 miljoen te winnen valtquote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef kaatje50 het volgende:
ik vind dat de kanjerprijzen, van diverse loterijen, verdeelt zouden moeten worden. Niet één prijs van zoveel miljoen, maar zoveel prijzen van 1 miljoen. Zijn er veel mensen blij te maken
Jij wíl gewoon nietquote:
jij hoeft alleen maar van mening over vrouwen te veranderen en alles komt goedquote:
morgenavond gaan ze tekenen. Dan heeft de koper nog 3 dagen bedenktijd. Als ze zich dan niet teruggetrokken heeft is het verkochtquote:Op maandag 12 december 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
Kaatje, is het huis van je zoon nu inderdaad verkocht?
aint gonna happenquote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij hoeft alleen maar van mening over vrouwen te veranderen en alles komt goed![]()
ik blijf het proberen
![]()
Ik duim voor jequote:Op maandag 12 december 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
morgenavond gaan ze tekenen. Dan heeft de koper nog 3 dagen bedenktijd. Als ze zich dan niet teruggetrokken heeft is het verkocht. Onvoorstelbaar in deze tijd, zo snel.
Het enige wat er nog mis kan gaan is het financiele punt. Als zij de hypotheek niet rond zou krijgen. Of als mijn zoon de financiering voor de restschuld niet rond krijgt. Maar daar gaan we niet van uit
quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef kaatje50 het volgende:
als dan het huis van mijn jongste zoon nog verkocht zou worden, zou ik helemaal blij zijn
Dat huis staat nu schandalig goedkoop op de markt, maar ja, als er geen kandidaten komen,
kom je nergens
quote:
zeg ik heel snel hoi terugquote:
quote:
Hebben we eerder over gesproken, ik zou die drie b&^%'s echt alsnog een flinke ram voor hun &^%&^ willen geven.quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik wil idd niet, maar wilde wel
Hoi, Amsterdam overleefd?quote:
staat al erg lang te koop. Huis van 4 verdiepingen, voor nu 185.000. Zou een pak van mijn hart zijn als die ellende ten einde zou komenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
staat al erg lang te koop. Huis van 4 verdiepingen, voor nu 185.000. Zou een pak van mijn hart zijn als die ellende ten einde zou komen
huis is veel meer waard, maar ja,. Weet niet hoeveel m2 dat is. Is een drive-in-woning. huiskamer op de eerste verdieping. Zou mijn voorkeur ook niet hebben, maar is wel heel ruim met twee terrassen..mooi huis.quote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]sjips, hoeveel m2 is dat wel niet. Die prijs is fors lager dan wat mijn flatje waard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |