niet!quote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Daar zijn er 2 van zonder Tombo... eentje waar Q heel raar kijkt en eentje waar Q heel raar kijkt.
Die van Q met het bierglas tussen de benen zou het ook goed doen naast je trap Tomboquote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
Oh nee sorry Q
Er is er eentje idd waar je wel normaal kijkt, zeldzaam!![]()
Ahahahaaaaaaaaaahahahahaquote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van Q met het bierglas tussen de benen zou het ook goed doen naast je trap Tombo
En Maes kon niet zitten, want het bankje was onder geschetenquote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben daar een kiespijn-lachende mislukte Pepsi commercial
Als je heel goed kijkt ben jij eigenlijk de enige van dat hele rijtje die een beetje natuurlijk lachtquote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En Maes kon niet zitten, want het bankje was onder gescheten
Maes die de halve dierentuin liet wachten omdat ze moest twitterenquote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En Maes kon niet zitten, want het bankje was onder gescheten
Ohjaquote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maes die de halve dierentuin liet wachten omdat ze moest twitteren
Oh god jaquote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maes die de halve dierentuin liet wachten omdat ze moest twitteren
Ja bizar he?quote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat ze ff te kijken, maar Gb staat altijd charmant op de foto
Jawel manquote:Op maandag 12 december 2011 23:11 schreef Goodbye het volgende:
Say whut? Ik ben alles behalve fotogeniek
Mag ik er eentje van ons samen even 1 minuut posten om het tegendeel te bewijzen?quote:Op maandag 12 december 2011 23:11 schreef Goodbye het volgende:
Say whut? Ik ben alles behalve fotogeniek
Nee, dat was het nou juist; geen ideequote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus Elies![]()
Wie was de veroorzakert?
Of heb je gewoon te lang gewacht met plassen?
Oh jeetje....begint dat nu al?quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat was het nou juist; geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |