Ohjaquote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maes die de halve dierentuin liet wachten omdat ze moest twitteren
Oh god jaquote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maes die de halve dierentuin liet wachten omdat ze moest twitteren
Ja bizar he?quote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat ze ff te kijken, maar Gb staat altijd charmant op de foto
Jawel manquote:Op maandag 12 december 2011 23:11 schreef Goodbye het volgende:
Say whut? Ik ben alles behalve fotogeniek
Mag ik er eentje van ons samen even 1 minuut posten om het tegendeel te bewijzen?quote:Op maandag 12 december 2011 23:11 schreef Goodbye het volgende:
Say whut? Ik ben alles behalve fotogeniek
Nee, dat was het nou juist; geen ideequote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus Elies![]()
Wie was de veroorzakert?
Of heb je gewoon te lang gewacht met plassen?
Oh jeetje....begint dat nu al?quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat was het nou juist; geen idee
Oh ik dacht Qquote:
1 minuutje is okquote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ik er eentje van ons samen even 1 minuut posten om het tegendeel te bewijzen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die heb ik alquote:
Ik heb er amper eentje kunnen ontdekken in al die 1625 Blijdorpfoto's andersquote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Jij staat over het algemeen ook altijd charmant op de foto
Oh die, met mijn Big Mama Black ass ernaastquote:Op maandag 12 december 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
Oh en de wildewievenpics heb ik ook nog bekeken gister![]()
Die waar ik wel zwanger leek in de Ljouwertse zoo
Ik zat er toevallig serieus laatst aan te denken om eens een badpak te kopenquote:Op maandag 12 december 2011 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, zaterdag gaan we zwemmen in de HuttenKuttenVreugde en ik bedenk me net dat m'n allergieaanval wel over is, maar m'n hele buik zit nog onder de korstjes en plekjes![]()
En een badpak ipv een bikini gaat me dan net te ver.
Ik vind mezelf ook altijd walgelijk op foto's staan.quote:Op maandag 12 december 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er amper eentje kunnen ontdekken in al die 1625 Blijdorpfoto's anders
Ik zag laatst foto's terug van toen ik met zusje in Egypte was.quote:Op maandag 12 december 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook altijd walgelijk op foto's staan.
Op vakantie is er eentje genomen dat ik in bikini over het balkon hang.....zonder buik in te houden
Op zich is een badpak wel handig, vooral met die wildwaterbanen in CP.quote:Op maandag 12 december 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat er toevallig serieus laatst aan te denken om eens een badpak te kopen
Omdat ik die van tegenwoordig best charming vind (en ik mezelf op bikinifoto's van Sanadome heb gezien![]()
![]()
)
IK OOK!quote:Op maandag 12 december 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag laatst foto's terug van toen ik met zusje in Egypte was.
In lichtblauwe bikini. OMFG![]()
![]()
Ik stuur je er eentje, wacht...
Even zoeken.
Bij Wehkamp hebben ze leuke badpakken!quote:Op maandag 12 december 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op zich is een badpak wel handig, vooral met die wildwaterbanen in CP.
Dat je broekje nog aan het begin ligt en je bovenstukje onder je neus hangt![]()
Dat heb je dan met een badpak weer niet, maar die kruipen altijd zo in je kont
Ik ga es kijkenquote:Op maandag 12 december 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Wehkamp hebben ze leuke badpakken!
Ja maar daar zitten ook gewoon leuke tussenquote:Op maandag 12 december 2011 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
DML![]()
Ik zie alleen corrigerende badpakken
As if.....denk ik dan altijd maarquote:Op maandag 12 december 2011 23:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah dan moet ik daar even kijken Ing
Ik zie nog niets waar ik van ga jubelen....nog maar een rondjequote:Op maandag 12 december 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar daar zitten ook gewoon leuke tussen
En dat ze dan ook nog corrigeren is mooi meegenomen toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |