Ik zit nu op 20 foto'squote:
Ja, zeg het maarquote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Fijn dat het bloed goed was, maar wat is het dan wel![]()
Fritz
Welke?quote:Op maandag 12 december 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit nu op 20 foto's
Inclusief jullie
Define 'jullie' en welke foto'squote:Op maandag 12 december 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit nu op 20 foto's
Inclusief jullie
Hallo, ik ben Zwabber, ik hou van een goed boek en van fan van onze tombolaquote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef Muis006 het volgende:
Weet je, eigenlijk is tombolafan een enorme geitenwollensokkennaam.
"Hhhhhoi ik ben Errrrrnst. Ik hhhhhou van een ghhhoed boek en ik ben fhhhan van de plaatselijke thhombola.
Wie wil aan mijn lootje trekken? Hhhhhahaha!"
Lekker zelf figuurzagen in de kerstvakkansiequote:Op maandag 12 december 2011 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Welke?![]()
Ik zag ooit bij Kwantum een hele gave fotolijst; was gewoon een stuk schors/plank met allemaal uitsparingen in verschillende groottes/vormen.
Spijt van dat we die toen niet hebben meegenomen
Is daar een naam voor?quote:Op maandag 12 december 2011 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zeg het maar
Jij weet er vast de goede term voor, maar we gaan nu dus met uitsluitend AB kijken of het opgelost wil worden. Een beetje een lekkere lange brede kuur, zonder Metacam
Ik ook, dankzij MBquote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb gisteravond nog door de Blijdorp foto's zitten bladeren![]()
Heb je het drooggehoudenquote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb gisteravond nog door de Blijdorp foto's zitten bladeren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTMI
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Synuloxquote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is daar een naam voor?![]()
Breedspectrum AB en hopen dat het pakt op datgene wat het gedonder veroorzaakt.
Heeft ie Amoxoral?
Amoxicilline met clavulaanzuur; de meest sterke breedspectrum ABquote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Synulox
En nee, de aanpak bedoelde ik... Geen diagnose, maar gewoon maar gaan schieten
OMGquote:Op maandag 12 december 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van ons twee op die struisvogel![]()
![]()
En in en op die schildpad...
En die van ons bij dat 'deze dieren kunnen bijten' bordjequote:Op maandag 12 december 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
OMG![]()
Maar wat was het een ontzettend leuke dag![]()
En wij stonden achter haarquote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En die van ons bij dat 'deze dieren kunnen bijten' bordje![]()
En ja, vreselijk leuk! Dat Q echt heel lang op jullie stond te wachten onderaan die glijbaan met haar camera![]()
Ohja die was heel kind-onvriendelijkquote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Het meest hilarische vond ik nog Gb die "Kssssjt" naar dat kind deed
Daar zijn dan ook een aantal juweeltjes geschoten met den cameraquote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja die was heel kind-onvriendelijk
Opbokken, wij willen op die stenen.
Die met iedereen behalve mijquote:Op maandag 12 december 2011 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Welke?![]()
Ik zag ooit bij Kwantum een hele gave fotolijst; was gewoon een stuk schors/plank met allemaal uitsparingen in verschillende groottes/vormen.
Spijt van dat we die toen niet hebben meegenomen
F&F's Next Tap Maddelsquote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar zijn dan ook een aantal juweeltjes geschoten met den camera![]()
Op dat bankje tegenover de leeuwen?quote:
Jaquote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En wij stonden achter haar![]()
We durfden niet van de hele hoge glijbaan en al die kindjes voor ons sprongen er zonder angst in.
En wij maar weer een trap naar beneden
Het was een hilarische dagquote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaEn wij erachter "waar wachten we op? "
Ja!quote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op dat bankje tegenover de leeuwen?
Die is leuk jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |