Heb je geen zelf-roller-skillzz?quote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Diconnected het volgende:
En ik wil naar Amsterdam om te falen
En ik heb morgen gesprek @ work. Ben benieuwddaarvoor even wat kerstkaarten kopen en nagellakremover, mits vriendin mij verder wilt duwen op het winkelcentrum
Bij mij lag de tv er ook steeds uit, begon precies toen meneer de waterleiding afsloot en begon los te solderen (nou ja, heet maken met soldeer-vuur-ding en verbinding dan los rukken), dus ik dacht dat het door hem kwamquote:Op maandag 12 december 2011 20:24 schreef Jacqie1986 het volgende:
WOW! Spontaan weer beeld... Beetje haperig en blokkerig enzo... Maar misschien worden de moddels er zo wel mooier van!
Bambi stopt braaf met op tv zijn zodat wij moddols kunnen kijkenquote:
I waz too latequote:
Cai/Caiway toevallig??quote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij mij lag de tv er ook steeds uit, begon precies toen meneer de waterleiding afsloot en begon los te solderen (nou ja, heet maken met soldeer-vuur-ding en verbinding dan los rukken), dus ik dacht dat het door hem kwam
Ja Caiwayquote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Cai/Caiway toevallig??
Wel grappig dat het op precies zo'n moment gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |