Dat is inderdaad wat hier dus ook in de hele stad isquote:Op zondag 18 december 2011 09:07 schreef freecell het volgende:
Hier is het beiden.
L gaat naar de peuterspeelzaal, maar er zijn ook vrij veel kinderen die het als KDV gebruiken. Als beide ouders werken is dat zelfs verplicht... zelfs als je een gastouder of oppasoma hebt oid. Dan mag je alleen op KDV tijden en tarief
Die kinderen worden ook altijd veel later opgehaald.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:00 schreef Stiemie het volgende:
Hier een eigenwijze dreumes die wel zelf uit bed kan, maar nog niet zelf de slaapkamerdeur open kan maken. En wat doe je dan? Juist, je gaat je bed uit en maakt gewoon even je zus wakker om te vragen of zij de deur voor je open wil maken![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef Bleie het volgende:
[..]![]()
Hier is geen oudere zus, dus gaat ze op de grond liggen met haar handen onder de deur. Geen idee wat ze daarmee wil bereiken... Onder de deur door kruipen?
Tja, het valt te proberen natuurlijk. Voor de zekerheid maakt ze er meestal ook maar een hoop herrie bijquote:
Van mij wel hoor, en je mag het er ook best uitgooienquote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef RockabeIIa het volgende:
addergebroed is hier soms een nog vrij subtiele omschrijving...
Maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen he?
quote:Op zondag 18 december 2011 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Stef gaat gewoon op de deur staan kloppen en roepen
quote:Op zondag 18 december 2011 20:56 schreef Bleie het volgende:
Tja, het valt te proberen natuurlijk. Voor de zekerheid maakt ze er meestal ook maar een hoop herrie bij
Van mij ook hoor. Ik denk hier stiekem wel eens ergere dingenquote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef RockabeIIa het volgende:
addergebroed is hier soms een nog vrij subtiele omschrijving...
Maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |