Een paar dagen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:07 schreef Chan het volgende:
Freecell wat ideaal, een kind dat níet van de stofzuiger houdt. Stofzuigen is hier een groot drama, omdat peuterlief continu met het ding wil spelen. En als je dan klaar bent met stofzuigen is het opruimen van het ding een nóg groter drama. En als hij dan eenmaal opgeruimd is staat hij nog een paar dagen continu voor de kast te jengelen dat hij de stofzuiger hebben wil..
Spannend Miss, de eerste open les van peuterdansen
Dat lijkt me ontzettend leuk!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is er hier toevallig iemand die met zijn kind naar muziekles gaat?
Mijn zoontje gaat in januari voor het eerst naar muziekles voor peuters.. ben zoooo benieuwd wat hij ervan gaat vinden!
Ik heb met mijn zoon dreumes muzieklessen gevolgd toen hij ongeveer 18 maanden was. Was erg leuk! Simpele liedjes zingen (kinderen zingen nog niet mee dan natuurlijk) en met allerlei muziekinstrumenten zoals xylofoon en belletjes muziek maken. En liedjes zingen terwijl kinderen zich verstoppen e.d, heel leuk. Onze muziekjuf begon en sloot de les altijd met een welkoms en afscheid liedje en speelde hierbij op de dwarsfluit, geweldig vond mijn zoon dat, stond echt met open mond te luisterenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is er hier toevallig iemand die met zijn kind naar muziekles gaat?
Mijn zoontje gaat in januari voor het eerst naar muziekles voor peuters.. ben zoooo benieuwd wat hij ervan gaat vinden!
Ja..quote:
Ja he, toen ik dat zei kreeg ik (helaas)ook geen weerwoord, ze draaien dus echt gewoon een half dagdeel mee met een KDV. Nogal raar en jammerrrrquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:02 schreef MamaPurk het volgende:
Poppejans wat een vreemde regeling. In mijn ogen is een peuterspeelzaal ook heel iets anders dan een KDV. Als het goed is gaat Jaël per 1 maart hier nar de peuterspeelzaal, hoop toch dat ik niet net zo een telefoontje krijg als jij, ze is er zo aan toe om met andere kindjes te spelen enzo
gefeliciteerd julliequote:Op zaterdag 17 december 2011 10:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik post niet of nauwelijks in dit topic maar ik ga toch wel even afscheid nemen en een topic doorschuiven dames en heren. Mijn middelste is vandaag 4 geworden.
Ja idd nog 4 weken en dan is die weer 2, wat gaat het toch vreselijk hard.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Faja-Lobi! en binnenkort hoort je kleinste kereltje hier ook alweer thuis! dus tot ziens haha
Ik PM je even met een linkje. Er zit in het dorp waar we die kledingbeurs hadden 1 peuterspeelzaal en ook veel gunstiger maandtarief.Alleen geen idee of er plek is en of je dus van gemeente mag wisselenquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:21 schreef Twinkly het volgende:
Wat belachelijk PoppejansZe dwingen je kind dus om 2 x 5 uur te komen en anders moet je het alsnog betalen. Ook als je kind helemaal geen ontwikkelingsachterstand heeft. En de andere keuze is je kind helemaal niet naar een psz te laten gaan. Geen goede ontwikkeling, lijkt me.
Ze kijken helemaal niet naar het individuele kind wat hier misschien nog helemaal niet toe is en beter kan beginnen met 1 x 2 uur. Op de website van de gemeente staat de oude regeling nog (terwijl in de linkjes van de peuterspeelzalen wel al over de nieuwe regeling wordt gesproken) en dan zou een kind maar 1 uur komen spelen.
Het heet toch ook een peuterSPEELzaal
Misschien als Niels 3 is, en echt toe aan school, dat het wel leuk is voor hem om 2 x 5 uur te gaan, maar nu zie ik dat nog niet gebeuren. Dan zou hij daar moeten slapen of hij zou oververmoeid terugkomen.
Ik ben benieuwd of het in een ander dorp wel gaat lukken, wellicht dat dat dan ook een optie voor ons is (als het niet te ver fietsen is). Maar op dit moment is de psz voor ons sowieso te duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |