Ingrid neem een blocknote en pen mee dan kun je gelijk dingen opschrijven voor Djeez zodat het makkelijker te vertellen is wat er allemaal besproken en afgesproken is.quote:Op maandag 19 december 2011 12:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tnx! Een gedeelte weten ze al van met Kim. De details nog niet.
Komt vast goed, ik moet er alleen (zonder Djeez) heen, dus wel handig om dingen op een rijtje te hebben.
Goed idee!quote:Op maandag 19 december 2011 12:35 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ingrid neem een blocknote en pen mee dan kun je gelijk dingen opschrijven voor Djeez zodat het makkelijker te vertellen is wat er allemaal besproken en afgesproken is.
Ik weet niet of je er nog tijd voor hebt, maar je mag ten alle tijden het ziekenhuis en fysio dossier inzien, misschien dat je daar dan nog wat informatie uit kan halen.quote:Op maandag 19 december 2011 12:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Goed idee!
Enne ik heb geen dossiers en in het cb boekje staat amper wat. Hij heeft natuurlijk vaak in het ziekenhuis gelegen en ook fysio gehad ivm voorkeurshouding en voor het rollen/kruipen enzo.
Ik hoop dat mn fok/google skills helpen om wat te vinden.
Altijd goedquote:Op maandag 19 december 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Niks geks gevonden op de röntgenfoto's van Oscar's heupjes!
Pfew... ik had het ook niet echt verwacht, dat er iets zou zijn, maar toch...
Goed nieuws zeg!quote:Op maandag 19 december 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
jeej!quote:Op maandag 19 december 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ja. Vanaf feb ga ik paar uur werken. Daarom doen we het ook zo.quote:Op maandag 19 december 2011 14:25 schreef miss_sly het volgende:
Van de belastingdienst krijg je toch alleen terug als beide ouders werken?
Tnx. Dat ga ik niet redden, lief dat je meedenkt!quote:Op maandag 19 december 2011 13:00 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er nog tijd voor hebt, maar je mag ten alle tijden het ziekenhuis en fysio dossier inzien, misschien dat je daar dan nog wat informatie uit kan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |