abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105766215
ik denk dat dat allemaal afhangt van de individuele psz en kdv. bij mijn weten zijn er echt wel grote verschillen, zowel in de psz'en onderling, als bij de kdv'en
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105766466
Ik heb hier niks gehoord bij de psz. Zal dus niet aan de orde zijn denk ik.

Tyler zei net 1,2,3 heel duidelijk!
Donderdag hebben we ontwikkelingsanamnese. Dat gaat dan over wanneer hij ging lopen ed toch?
Wat denken jullie? Dan mag ik wel gaan terug zoeken, dat weet ik allemaal niet meer.
  maandag 19 december 2011 @ 12:26:45 #228
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105766576
misschien wel handig om een paar dingen op te zoeken ingrid, maar het belangrijkste bij zo'n anamnese is denk ik toch wel of er bijzonderheden zijn. dat hij ergens bijvoorbeeld relatief vroeg of laat mee was. en wat ze waarschijnlijk ook wel willen weten is hoe de bevalling verlopen is. zijn medische verhaal van 't begin is vast ook heel relevant om te vertellen.
in de haak.
pi_105766744
Tnx! Een gedeelte weten ze al van met Kim. De details nog niet.
Komt vast goed, ik moet er alleen (zonder Djeez) heen, dus wel handig om dingen op een rijtje te hebben.
  maandag 19 december 2011 @ 12:34:33 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105766793
Heb je misschien geen dossiers van het een of ander Ingrid waar zijn ontwikkeling in grote lijnen beschreven staat? Het groene boekje bv een groeiboekje ofzo, dossiers van artsen ed.

Over peuterspeelzalen, hier zit er 1 standaard bij de opvang, kindjes vanaf 3 jaar gaan daar een keer een paar uur naar toe.
Maar werkt weer niet met subsidie, althans nu nog niet.
En dan hebben we er nog 1 maar die werkt weer met de regeling die poppejans aandraagt.

Roy loopt minder wankelig, staat nu alleen nog maar uit zichzelf op, het spelen begint vorm aan te nemen :D
Woensdag weer naar de ka hier, en dan word er verder gekeken naar het hartruisje.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 19 december 2011 @ 12:35:18 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105766815
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 12:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tnx! Een gedeelte weten ze al van met Kim. De details nog niet.
Komt vast goed, ik moet er alleen (zonder Djeez) heen, dus wel handig om dingen op een rijtje te hebben.
Ingrid neem een blocknote en pen mee dan kun je gelijk dingen opschrijven voor Djeez zodat het makkelijker te vertellen is wat er allemaal besproken en afgesproken is.
pi_105767247
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 12:35 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Ingrid neem een blocknote en pen mee dan kun je gelijk dingen opschrijven voor Djeez zodat het makkelijker te vertellen is wat er allemaal besproken en afgesproken is.
Goed idee!
Enne ik heb geen dossiers en in het cb boekje staat amper wat. Hij heeft natuurlijk vaak in het ziekenhuis gelegen en ook fysio gehad ivm voorkeurshouding en voor het rollen/kruipen enzo.
Ik hoop dat mn fok/google skills helpen om wat te vinden. :D
  maandag 19 december 2011 @ 12:51:51 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105767284
Niks geks gevonden op de röntgenfoto's van Oscar's heupjes! *O*
Pfew... ik had het ook niet echt verwacht, dat er iets zou zijn, maar toch...
  maandag 19 december 2011 @ 13:00:28 #234
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105767554
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 12:50 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Goed idee!
Enne ik heb geen dossiers en in het cb boekje staat amper wat. Hij heeft natuurlijk vaak in het ziekenhuis gelegen en ook fysio gehad ivm voorkeurshouding en voor het rollen/kruipen enzo.
Ik hoop dat mn fok/google skills helpen om wat te vinden. :D
Ik weet niet of je er nog tijd voor hebt, maar je mag ten alle tijden het ziekenhuis en fysio dossier inzien, misschien dat je daar dan nog wat informatie uit kan halen.
  maandag 19 december 2011 @ 13:00:45 #235
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105767562
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Altijd goed :D gelukkig maar ;)
pi_105767927
quote:
Goed nieuws zeg! *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105768368
Hier is de psz nu ook peuteropvang. Groepen zijn daardoor wel anders ingedeeld, nu hebben ze groepen met kinderen die de hele dag blijven en een groep die alleen de 3 uren draaien. Leander zit in de groep van de opvang. Omdat hij meer dagdelen komt en misschien vanaf feb langere dagen gaat maken. Dan gaat ie een dagdeel minder (hij gaat nu 4) maar dan 3 keer 5 uur. Dus dan heeft ie paar uur meer maar voor hetzelfde geld. Nu betalen we voor 2 dagdelen en 2 betaald de gemeente. Vanaf feb dus niet meer dan krijgen we het van de belsting terug. Dan is deze oplossing goedkoper voor ons!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Moderator maandag 19 december 2011 @ 14:25:09 #238
5428 crew  miss_sly
pi_105770523
Van de belastingdienst krijg je toch alleen terug als beide ouders werken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 19 december 2011 @ 14:27:52 #239
5428 crew  miss_sly
pi_105770614
BE, fijn dat er niets gevonden is!

Het is mij ook niet zo duidelijk waarom een Peuterspeelzaal een betere voorbereiding zou zijn op school dan een kdv. Ik dacht dat een peuterspeelzaal meer was voor kinderen die juist niet naar een kdv gaan (bijv omdat een ouder thuis is of opvang door familie wordt geregeld) om ze meer in contact te laten komen met andere kinderen.
pi_105770641
quote:
jeej!
*O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105770763
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:25 schreef miss_sly het volgende:
Van de belastingdienst krijg je toch alleen terug als beide ouders werken?
Ja. Vanaf feb ga ik paar uur werken. Daarom doen we het ook zo.
pi_105770827
Ik denk dat dat verschil echt nog van "vroeger" is. Toen was de psz echt een peuterschool en was een kdv echt gewoon opvang. Tegenwoordig bieden kdven ook peuterprogramma's aan als voorbereiding op school.
pi_105777028
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 13:00 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Ik weet niet of je er nog tijd voor hebt, maar je mag ten alle tijden het ziekenhuis en fysio dossier inzien, misschien dat je daar dan nog wat informatie uit kan halen.
Tnx. Dat ga ik niet redden, lief dat je meedenkt!

BE *O*
  maandag 19 december 2011 @ 17:00:16 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_105777129
Goed om te horen inderdaad BE!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105777244
Zo zeg, daar zijn we eindelijk :)

Rienk heeft een geweldige verjaardag gehad, heerlijk verwend door iedereen en het gaat gewoon goed met hem. Begint steeds meer te praten en het is een heerlijk jonkje.
Hij kan vreselijk dwars zijn hoor, gaat gooien met alles wat voor handen is als hij zijn zin niet krijgt :')
Hij is nu net uit bed, heeft goed lang geslapen en zit nu voor Bumba.

Twee jaar alweer. Mn kleine kabouter die eigenijk heul geen kabouter meer is :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105780342
"Nee, Lente. Eten in je eigen stoel. Nu terug gaan zitten, anders ga je even in de gang."

Lente: "Gang!"

En daar staat ze nu met het lichtknopje te spelen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 19-12-2011 21:48:43 ]
  maandag 19 december 2011 @ 21:46:26 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105792520
hahaha doe ik nu hardop, om Lente om Flip. nu nog lachen totdat we die buien hier ook krijgen :')

Vanmiddag werd ik gebeld dat de ka woensdag eerder weg moet, en of we morgen konden komen, dus morgen naar de ka.

Roy is trouwens van het op tafels klimmen over op de vensterbanken klimmen :P
Vanaf de bank zo op de vensterbank. We durven nu alleen de bank niet een stukje verder opzij te zetten, want dan vliegt hij er zo tussen, en ik zie dan zijn kin al op de vensterbank klappen :X

En we hebben het gooien tot wat leuks gemaakt, het gooien is echt Roy zijn ding, maar omdat op een andere manier te laten doen, heb ik een curverbak naar beneden gehaald en laat ik hem dingen in de doos gooien, en dan het erweer uit laten halen en dan weer terug in de doos laten gooien.
En dat is echt helemaal top, en wat ook inhoud dat het spul niet meer door het hele huis ligt, maar beperkt blijft tot in de doos *O*
pi_105795584
Goed zo roy! Succes morgen!!

In het kader van lachen met peuters: lars zat vanmorgen bij me in de auto, en heeft toen ongemerkt de alarmlichten aangezet. Ik had niks door, en ben met lars naar binnen gegaan.Toen ik 2 uur later wilde wegrijden was de accu leeg en kon mijn vriend van zijn werk komen om de auto over te starten....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_105798172
Balen Karin! Zo heeft hier 1 van de kinders een keer aan het lampje in de auto gezeten, accu was dus ook de volgende dag leeg. Sindsdien controleer ik het altijd bijna altijd uit automatisme.

Roy de gooier :D

PSZ verschilt dus blijkbaar tegenwoordig heel erg per gemeente? Hier gaan we er bij Dyon sowieso geen gebruik van maken, 3 dagen kdv vind ik genoeg ;) Kyllian had altijd 1 dag kdv en 1 ochtend psz en toen vond ik de psz wel een goede voorbereiding op school (gestructureerder dan kdv). Dyon zit nu op een ander kdv en daar werken ze wel gestructureerder en met thema's, ook een goede voorbereiding op school vind ik.
  Moderator dinsdag 20 december 2011 @ 09:47:42 #250
5428 crew  miss_sly
pi_105810010
Lente :D
Oe en Lars :D dat is niet handig!

Wat fijn dat het met Roy zo goed gaat, Bar *O*

Senna zit in bad, ik was even weg en kom weer binnenlopen.
"Wat ben ik nu aan het doen?" zegt ze met een ondeugend snoetje.
"ja moppie, wat ben je aan het doen? antwoord ik.
"ik weet het niet..."
kijkt naar haar handjes
"Ik ben de spons kapot aan het maken".
"Ow nou, kom maar, dan leg ik die weg, want dat vind ik zonde".
Legt spons in wasbak.
"Weg spons" zegt ze heel gelaten :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')