Nee maar wel een we-gaan-naar-Action-want-iedereen-heeft-vakantie-weekquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:34 schreef GimmeGore het volgende:
Heeft de Action ook zo'n nakerst-we-moeten-van-de-kerstmeuk-af-uitverkoop?
(want dan ga ik vandaag niet)
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, of je Action is opeens een dag dicht wegens inventarisatie
Lekker!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:38 schreef soapie het volgende:
Was vanmorgen rustig in de action.....Had ik ook niet verwacht..
O wat vreemd bij Beurs (Rotterdam) en Lage land (Rotterdam) en Spijkenisse lag er genoeg. Het werd zelfs 1+1 gratis vorige week vrijdag. Heb je het uiteindelijk toch nog gevonden?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:39 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik was gisteren in HEMA utrecht, maar ik zag helemaal geen kerstservies! Het was zeker al op (of verstopt) Bedankt voor de tip wel trouwens, lief
nee, ik heb niks meer gevonden. heb uiteindelijk maar heel iets anders gekocht en dan kijk ik volgend jaar weerquote:Op woensdag 28 december 2011 23:56 schreef honeyblack het volgende:
[..]
O wat vreemd bij Beurs (Rotterdam) en Lage land (Rotterdam) en Spijkenisse lag er genoeg. Het werd zelfs 1+1 gratis vorige week vrijdag. Heb je het uiteindelijk toch nog gevonden?
Bij de AH hadden ze ook leuke
Hahaha ik ging naar dit topic om dit te melden!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:33 schreef krullebol81 het volgende:
Die thermo sokken (zelfde soort als de legging en maillot) werken niet echt goed. Heb ze vorige week met schaatsen aan gehad en had me toch koude tenen!
Hebben ze dan vuurwerk bij de action?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:42 schreef chansadres het volgende:
Vandaag 5 grote zwarte klappers ingeslagen. Daarnaast The A-Team en Kick-Ass erbij gelegd en nog een klein zakje potgrond.
Is goed te doen vind ik. (als 22 jarige kleuterquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:53 schreef livalo het volgende:
is die kinderchampagne te drinken? Je betaald er niets voor maar heb er 6 nodig, en dit is wel een stuk goedkoper dan de Hema Jip&Janneke champagne, maar als 't niet te drinken is dan laat ik het sowieso maar zitten.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef Samson het volgende:
[..]
Hebben ze dan vuurwerk bij de action?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een multomap bedoeld ie... Snap je?
Echte klappersquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef Miendientje het volgende:
Maar ze hebben ook kindervuurwerk zag ik laatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |