abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2011 @ 19:24:57 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105504237

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105504304
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
waar kan je het hebben het over hebben op de dates?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop dat iemand leuke ideeen heeft om over te praten.
samenvatting van ideeen:
problemen met aanstekers /vuur
gamma tuinhekjes verf
katten
beetje traag zijn enzo, en zeggen dat je niet zo punctueel bent.

onderwerpen (die volgensmij niet serieus zijn (ik ben niet debiel ofzo maar mocht ik het weer totaal verkeerd hebben )
smegma

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een ander idee van me is, als "Date" eenmaal op straat verloopt , naar de andere kant van de straat gaan, en leuk zeggen dat dat de betere kant van de straat is.
dat is grappig.

weet iemand wat leuke onderwerpen voor de eerste date, of zit ik helemaal fout met dit soort dingen?
Uit eigen ervaring zeg ik: Praat een beetje over triviale zaken. Films, muziek, boeken, sport en hobby's die jij hebt of zij heeft. Hobby's is perfect date materiaal qua gespreksstof.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  maandag 12 december 2011 @ 19:29:56 #3
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105504457
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
Nu willen we wel weten of je naar het ziekenhuis bent gegaan natuurlijk.
ja. ik was naar het ziekenhuis, en ben daar doorgestuurd naar de huisarts want ze hadden daar alleen een huisarts na 5 uur en en alleen voor spoedgevallen.

toen ben ik naar dezelfde huisarts als jou gegaan(Geen idee waarom, dat werd me aangeraden ofzo als je student was)
en daar heb ik een afspraak gemaakt voor morgenochtend 9 uur.
ik moest wel nog op internet gegevens doorgeven ofzo, dat heb ik nog niet gedaan maar komt nog wel.

en dan hoop ik dat het verschrikkelijke gevoel snel verdwijnt. ik ben buiten wel grappig enzo, alleen binnen elke keer de eenzaamheid, en de confrontatie van anderen die "het" wel hebben enzo. jaloezie. dit is niet voor te stellen voor niemand op heel de wereld niet heb ik soms het idee, omdat ik de ergste op de wereld ben.
ik ben nog erger dan lant toen was, want jarenlang langer heb ik het gemis.
en in 1 keer stoppen met antidepresiva blijkt het ook nog erger te maken ofzo denk ik.

k heb nu notes enzo, dus oh ik heb geen nieuwe notes, maar toch moet dit even geheim blijven want ik mag het niet in het versierentopic hebben over dat ik me rot voel blijkbaar.

ik zou graag een indruk willen hebben wat leuk is om te zeggen. bij jou zei ik ook wel leuke dingen, maari k moet me inhouden om teveel over auto's en techniek enzo te praten denk ik, en de ander wat meer aan het woord te laten. maar daar kan ik wel op letten.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 12-12-2011 20:18:10 ]
pi_105504481
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef Supersoep het volgende:
Zulke dagen weiger ik te doen. Dan maar niet op komen dagen, geen verplichte colleges enzo hier. Scheelt wel.
Ik heb een aanwezigheidsplicht bij de meeste vakken, maar het hoorcollege sla ik sowieso over.
pi_105504505
MliG, waarom kom je zeker niet naar de meet als ik er ben?
pi_105504558
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 19:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb een aanwezigheidsplicht bij de meeste vakken, maar het hoorcollege sla ik sowieso over.
Een nieuwe docente hier kwam gelijk met een aanwezigheidslijst. Meer dan 2x mocht je de les niet missen, of je zou je examen zakken. Ze werd gelijk op het matje geroepen.

Dat, samen met de leskosten, is dan ook het enige voordeel van Vlaams onderwijs.
Ron Paul 2012
  maandag 12 december 2011 @ 19:32:37 #7
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105504586
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja. ik was naar het ziekenhuis, en ben daar doorgestuurd naar de huisarts want ze hadden daar alleen een huisarts na 5 uur en en alleen voor spoedgevallen.

toen ben ik naar dezelfde huisarts als jou gegaan(Geen idee waarom, dat werd me aangeraden ofzo als je student was)
en daar heb ik een afspraak gemaakt voor morgenochtend 9 uur.
ik moest wel nog op internet gegevens doorgeven ofzo, dat heb ik nog niet gedaan maar komt nog wel.

en dan hoop ik dat het verschrikkelijke gevoel snel verdwijnt. ik ben buiten wel grappig enzo, alleen binnen elke keer de eenzaamheid, en de confrontatie van anderen die "het" wel hebben enzo. jaloezie. dit is niet voor te stellen voor niemand op heel de wereld niet heb ik soms het idee, omdat ik de ergste op de wereld ben.
ik ben nog erger dan lant toen was, want jarenlang langer heb ik het gemis.

ik heb nu notes enzo, dus dit moet even geheim blijven want ik mag het niet in het versierentopic hebben over dat ik me rot voel blijkbaar.

ik zou graag een indruk willen hebben wat leuk is om te zeggen. bij jou zei ik ook wel leuke dingen, maari k moet me inhouden om teveel over auto's en techniek enzo te praten denk ik, en de ander wat meer aan het woord te laten. maar daar kan ik wel op letten.
oh wacht. stel ik moet wel slowchat gaan doen omdat dat eigenlijk de boodschap was, om te oefenen met contact.? (ik zie echt nergens advies voor mij staan behalve dat ik moet gaan "luisteren" naar doktoren :S . misschien dat ik dat eruit moest begrijpen? )
is het dan grappig als ik vertel dat ik het fietsenrek bij de huisarts niet kon vinden?
pi_105504596
Hai 8-)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  maandag 12 december 2011 @ 19:33:03 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105504607
Goed dat je bent geweest.
Over dat date gebeuren: niet teveel over nadenken soms wil het vanzelf lopen mocht het vast komen te zitten kan je altijd nog terugvallen op de eerder genoemde "standaard" onderwerpen.
C'est la vie
pi_105504611
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh wacht. stel ik moet wel slowchat gaan doen was eigenlijk de boodschap, om te oefenen met contact.
is het dan grappig als ik vertel dat ik het fietsenrek bij de huisarts niet kon vinden?
Ja, en dat je achter hekjes blijft steken met je fiets / broek.
Ron Paul 2012
  maandag 12 december 2011 @ 19:33:23 #11
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105504627
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 19:32 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Een nieuwe docente hier kwam gelijk met een aanwezigheidslijst. Meer dan 2x mocht je de les niet missen, of je zou je examen zakken. Ze werd gelijk op het matje geroepen.

Dat, samen met de leskosten, is dan ook het enige voordeel van Vlaams onderwijs.
dat wouden ze bij ons in het 2de jaar ook proberen maarja wij hebben onze P dus ze kunnen sowieso niks doen.

Nu verzinnen ze gewoon dat je tijdens de les een opdracht / rollenspel iets hebt. en daarvoor krijg je een grade :')
dus is het alsnog soort van verplicht
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_105504638
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 19:32 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Bwhehehehe, dat is pas stijl.

Ik weet precies welke docenten wel en welke geen aanwezigheid bijhouden. Maar ik zit overal al op het maximum. :') En lessen waar ik met een groepje moet samenwerken kan ik sowieso niet skippen, niet eerlijk tegenover mijn medestudenten.
  maandag 12 december 2011 @ 19:36:10 #13
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105504754
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, en dat je achter hekjes blijft steken met je fiets / broek.
nee ik heb vandaag niet zoveel last gehad van paaltjes en hekjes
ik ben ze wel tegengekomen. maar het is gelukt om er ongeschonden tussen door te geraken.

ik had wel bij het ziekenhuis dat ik me ineens helemaal gevaarlijk voelde en wazig, omdat ik ineens 1 meter van te voren pas zag dat ik een trap moest gaan aflopen.
maar de zon scheen op die trap, en het glinsterde, en ik heb last van

toen dacht ik echt ineens bij mezelf dat ik opzich die trap wel had kunnen afflikkeren. dat was wel bijna misgegaan omdat ik pas op het laatste moment zag dat er een trap naar beneden was....
ik denk niet dat trapvaldingen leuke dingen zijn om te melden dat ik nu leuk en grappig klink..

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 12-12-2011 19:41:17 ]
pi_105504765
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 19:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoorcollege's zijn vaak zo nutteloos.
pi_105504823
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Soms hebben we leuke hoorcolleges van mensen uit het vak, waarin ze vooral veel voorbeelden laten zien. Maar een hoorcollege marketing is niet mijn ding.
pi_105504859
quote:

[..]

Wij hadden wel eens colleges van docenten die het eigenlijk zelf niet zo goed snapten. Dat was pas hilarisch _O-
pi_105504881
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ik heb wel wat last gehad van paaltjes en hekjes
ik ben ze wel tegengekomen. maar het is gelukt om er tussen door te geraken.

ik had wel bij het ziekenhuis dat ik me ineens helemaal gevaarlijk voelde en wazig, omdat ik ineens 1 meter van te voren pas zag dat ik een trap moest gaan aflopen.

toen dacht ik echt ineens bij mezelf dat ik opzich die trap wel had kunnen afflikkeren. dat was wel bijna misgegaan....
ik denk niet dat dat leuke dingen zijn om te melden dat ik nu leuk en grappig klink..
Hé wat grappig, dat filmpje wat ik aan jou had gestuurd.
Het klopt wel, dingen kunnen er heel eng van gaan uitzien als je veel met je ogen beweegt en alles lichter lijkt, en dat het dan voelt alsof je voor gevaarlijke situaties zorgt.
pi_105504917
quote:

[..]

Klopt, ik ben eigenlijk alleen naar hoorcolleges van filosofie gegaan, puur en alleen omdat die volgestampt zat met humor, we kregen les van de Belgische Richard Dawkins.

Dan ben ik er gewoon. :7
Ron Paul 2012
  maandag 12 december 2011 @ 19:39:51 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105504932
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee ik heb vandaag niet zoveel last gehad van paaltjes en hekjes
ik ben ze wel tegengekomen. maar het is gelukt om er ongeschonden tussen door te geraken.

toen dacht ik echt ineens bij mezelf dat ik opzich die trap wel had kunnen afflikkeren. dat was wel bijna misgegaan....
ik denk niet dat trapvaldingen leuke dingen zijn om te melden dat ik nu leuk en grappig klink..
Weet je wat leuk is om over te praten.
De nieuwe Kerstsingle van Rinus iedereen heeft het er over.
C'est la vie
pi_105505101
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 19:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Weet je wat leuk is om over te praten.
De nieuwe Kerstsingle van Rinus iedereen heeft het er over.
Het is echt wel een huillach waard :')
  maandag 12 december 2011 @ 19:45:06 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105505186
Okee nu even serieus advies voor MLIG.
Als je wil weten wat actuele onderwerpen zijn die spelen daar buiten gebruik dan twitter.
Door te kijken wat trending topics zijn kan je per land (dus ook Nederland) zien waar men het meeste over heeft.
Ideaal om op de hoogte te blijven van actuele gesprekonderwerpen. ^O^
C'est la vie
pi_105505345
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
Hoe laat is dat nou? En welke dag? Vrijdag?
Rustig aan.
pi_105505578
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
Okee nu even serieus advies voor MLIG.
Als je wil weten wat actuele onderwerpen zijn die spelen daar buiten gebruik dan twitter.
Door te kijken wat trending topics zijn kan je per land (dus ook Nederland) zien waar men het meeste over heeft.
Ideaal om op de hoogte te blijven van actuele gesprekonderwerpen. ^O^
Haat aan twitter, maar dat is op zich best een goeie tip.
pi_105505618
Toffe UI trouwens Straw.
pi_105505636
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Haat aan twitter, maar dat is op zich best een goeie tip.
Mijn 15-jarige nichtje was mij gister aan het vertellen wat haar vriendinnen zoal getwitterd hadden over haar. Vanuit de kroeg :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')