quote:Op maandag 12 december 2011 19:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
waar kan je het hebben het over hebben op de dates?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat iemand leuke ideeen heeft om over te praten.
samenvatting van ideeen:
problemen met aanstekers /vuur
gamma tuinhekjes verf
katten
beetje traag zijn enzo, en zeggen dat je niet zo punctueel bent.
onderwerpen (die volgensmij niet serieus zijn (ik ben niet debiel ofzo maar mocht ik het weer totaal verkeerd hebben )
smegmaUit eigen ervaring zeg ik: Praat een beetje over triviale zaken. Films, muziek, boeken, sport en hobby's die jij hebt of zij heeft. Hobby's is perfect date materiaal qua gespreksstof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een ander idee van me is, als "Date" eenmaal op straat verloopt , naar de andere kant van de straat gaan, en leuk zeggen dat dat de betere kant van de straat is.
dat is grappig.
weet iemand wat leuke onderwerpen voor de eerste date, of zit ik helemaal fout met dit soort dingen?
ja. ik was naar het ziekenhuis, en ben daar doorgestuurd naar de huisarts want ze hadden daar alleen een huisarts na 5 uur en en alleen voor spoedgevallen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
Nu willen we wel weten of je naar het ziekenhuis bent gegaan natuurlijk.
Ik heb een aanwezigheidsplicht bij de meeste vakken, maar het hoorcollege sla ik sowieso over.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef Supersoep het volgende:
Zulke dagen weiger ik te doen. Dan maar niet op komen dagen, geen verplichte colleges enzo hier. Scheelt wel.
Een nieuwe docente hier kwam gelijk met een aanwezigheidslijst. Meer dan 2x mocht je de les niet missen, of je zou je examen zakken. Ze werd gelijk op het matje geroepen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een aanwezigheidsplicht bij de meeste vakken, maar het hoorcollege sla ik sowieso over.
oh wacht. stel ik moet wel slowchat gaan doen omdat dat eigenlijk de boodschap was, om te oefenen met contact.? (ik zie echt nergens advies voor mij staan behalve dat ik moet gaan "luisteren" naar doktoren :S . misschien dat ik dat eruit moest begrijpen? )quote:Op maandag 12 december 2011 19:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. ik was naar het ziekenhuis, en ben daar doorgestuurd naar de huisarts want ze hadden daar alleen een huisarts na 5 uur en en alleen voor spoedgevallen.
toen ben ik naar dezelfde huisarts als jou gegaan(Geen idee waarom, dat werd me aangeraden ofzo als je student was)
en daar heb ik een afspraak gemaakt voor morgenochtend 9 uur.
ik moest wel nog op internet gegevens doorgeven ofzo, dat heb ik nog niet gedaan maar komt nog wel.
en dan hoop ik dat het verschrikkelijke gevoel snel verdwijnt. ik ben buiten wel grappig enzo, alleen binnen elke keer de eenzaamheid, en de confrontatie van anderen die "het" wel hebben enzo. jaloezie. dit is niet voor te stellen voor niemand op heel de wereld niet heb ik soms het idee, omdat ik de ergste op de wereld ben.
ik ben nog erger dan lant toen was, want jarenlang langer heb ik het gemis.
ik heb nu notes enzo, dus dit moet even geheim blijven want ik mag het niet in het versierentopic hebben over dat ik me rot voel blijkbaar.
ik zou graag een indruk willen hebben wat leuk is om te zeggen. bij jou zei ik ook wel leuke dingen, maari k moet me inhouden om teveel over auto's en techniek enzo te praten denk ik, en de ander wat meer aan het woord te laten. maar daar kan ik wel op letten.
Ja, en dat je achter hekjes blijft steken met je fiets / broek.quote:Op maandag 12 december 2011 19:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wacht. stel ik moet wel slowchat gaan doen was eigenlijk de boodschap, om te oefenen met contact.
is het dan grappig als ik vertel dat ik het fietsenrek bij de huisarts niet kon vinden?
dat wouden ze bij ons in het 2de jaar ook proberen maarja wij hebben onze P dus ze kunnen sowieso niks doen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een nieuwe docente hier kwam gelijk met een aanwezigheidslijst. Meer dan 2x mocht je de les niet missen, of je zou je examen zakken. Ze werd gelijk op het matje geroepen.
Dat, samen met de leskosten, is dan ook het enige voordeel van Vlaams onderwijs.
Bwhehehehe, dat is pas stijl.quote:Op maandag 12 december 2011 19:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een nieuwe docente hier kwam gelijk met een aanwezigheidslijst. Meer dan 2x mocht je de les niet missen, of je zou je examen zakken. Ze werd gelijk op het matje geroepen.
Dat, samen met de leskosten, is dan ook het enige voordeel van Vlaams onderwijs.
nee ik heb vandaag niet zoveel last gehad van paaltjes en hekjesquote:Op maandag 12 december 2011 19:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, en dat je achter hekjes blijft steken met je fiets / broek.
Hoorcollege's zijn vaak zo nutteloos.quote:Op maandag 12 december 2011 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een aanwezigheidsplicht bij de meeste vakken, maar het hoorcollege sla ik sowieso over.
Ja inderdaad. Soms hebben we leuke hoorcolleges van mensen uit het vak, waarin ze vooral veel voorbeelden laten zien. Maar een hoorcollege marketing is niet mijn ding.quote:Op maandag 12 december 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoorcollege's zijn vaak zo nutteloos.
Wij hadden wel eens colleges van docenten die het eigenlijk zelf niet zo goed snapten. Dat was pas hilarischquote:Op maandag 12 december 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hé wat grappig, dat filmpje wat ik aan jou had gestuurd.quote:Op maandag 12 december 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik heb wel wat last gehad van paaltjes en hekjes
ik ben ze wel tegengekomen. maar het is gelukt om er tussen door te geraken.
ik had wel bij het ziekenhuis dat ik me ineens helemaal gevaarlijk voelde en wazig, omdat ik ineens 1 meter van te voren pas zag dat ik een trap moest gaan aflopen.
maar de zon scheen op die trap, en het glinsterde, en ik heb last van
toen dacht ik echt ineens bij mezelf dat ik opzich die trap wel had kunnen afflikkeren. dat was wel bijna misgegaan....
ik denk niet dat dat leuke dingen zijn om te melden dat ik nu leuk en grappig klink..
Klopt, ik ben eigenlijk alleen naar hoorcolleges van filosofie gegaan, puur en alleen omdat die volgestampt zat met humor, we kregen les van de Belgische Richard Dawkins.quote:Op maandag 12 december 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is om over te praten.quote:Op maandag 12 december 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik heb vandaag niet zoveel last gehad van paaltjes en hekjes
ik ben ze wel tegengekomen. maar het is gelukt om er ongeschonden tussen door te geraken.
ik had wel bij het ziekenhuis dat ik me ineens helemaal gevaarlijk voelde en wazig, omdat ik ineens 1 meter van te voren pas zag dat ik een trap moest gaan aflopen.
maar de zon scheen op die trap, en het glinsterde, en ik heb last van
toen dacht ik echt ineens bij mezelf dat ik opzich die trap wel had kunnen afflikkeren. dat was wel bijna misgegaan....
ik denk niet dat trapvaldingen leuke dingen zijn om te melden dat ik nu leuk en grappig klink..
Het is echt wel een huillach waardquote:Op maandag 12 december 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is om over te praten.
De nieuwe Kerstsingle van Rinus iedereen heeft het er over.
Haat aan twitter, maar dat is op zich best een goeie tip.quote:Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
Okee nu even serieus advies voor MLIG.
Als je wil weten wat actuele onderwerpen zijn die spelen daar buiten gebruik dan twitter.
Door te kijken wat trending topics zijn kan je per land (dus ook Nederland) zien waar men het meeste over heeft.
Ideaal om op de hoogte te blijven van actuele gesprekonderwerpen.
Mijn 15-jarige nichtje was mij gister aan het vertellen wat haar vriendinnen zoal getwitterd hadden over haar. Vanuit de kroegquote:Op maandag 12 december 2011 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haat aan twitter, maar dat is op zich best een goeie tip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |