Het is dat Sinterklaas al voorbij isquote:
Ik PM wel evenquote:
Zo erg is het niet hoor. Neuspeuteren is af en toe gewoon eve nodigquote:
Zo danquote:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan jullie straks ook lekker naar het SPortgala kijken?
Nee, ik ga me 'vermaken' met excel. En met paintquote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan jullie straks ook lekker naar het SPortgala kijken?
Excelquote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik ga me 'vermaken' met excel. En met paint.
quote:
quote:
Het is niet echt knipperen, maar goedquote:Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja doe es![]()
En anders knipperlichtjes in plaats van sneeuw, dat kan ook
SUPERVET!!quote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is niet echt knipperen, maar goed.
[ afbeelding ]
Die is tofquote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Haha lekker hysterisch.... Maar die lampjes om en om afwisselen zijn echt.tof als je dat zou kunnenquote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Geen zin in.quote:Op maandag 12 december 2011 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haha lekker hysterisch.... Maar die lampjes om en om afwisselen zijn echt.tof als je dat zou kunnen
OOK al gedaanquote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik ga me 'vermaken' met excel. En met paint.
quote:
Wauwquote:
Hoe ging het?quote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef douche-eendje het volgende:
Weer terug van harplesEn het dino-ei van de meet komt uit
quote:Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe ging het?
Enne, pics van je dino-ei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Harples ging niet helemaal fantastisch maar ach, dat komt wel vaker voor![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Awesome dat eiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Harples ging niet helemaal fantastisch maar ach, dat komt wel vaker voor
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Wat hebben ze gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |