Runescape had draken, enchants en potions maken lang voordat Skyrim uit was.quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
dat is waar, maar geen enkel spel gebruikte het nog tot skyrim nu, en dan heeft minecraft het ook ineens.
oja runescape vergeten. Waarom hebben al die gamedevelopers geen creativiteit om zelf iets te bedenken.quote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Runescape had draken, enchants en potions maken lang voordat Skyrim uit was.
Als je hem koopt krijg je 1.0.0 en elke gratis update enkel bij DLC moet je bijbetalen zover ik weet.quote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef delano.888 het volgende:
Ik zal ff heel eerlijk zijn, ik had minecraft (1.8) gedownload, en alleen offline gespeeld dus. Nou vind ik t heel tof, en wil t gaan kopen.
Hoe zit dat als ik m nu koop. Dan krijg ik 1.0.0 toch? En wat bij updates? Neem aan dat ik die gratis krijg? Aangezien ik had gehoord dat de prijs omhoog was gegaan ofzo een keer bij een nieuwere versie? Kregen de eerdere kopers dan geen gratis update??
DLCquote:Op maandag 12 december 2011 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je hem koopt krijg je 1.0.0 en elke gratis update enkel bij DLC moet je bijbetalen zover ik weet.
Ja ik vond t ook vaag maar zo is t wel tochquote:Op maandag 12 december 2011 21:30 schreef RickoKun het volgende:
Van 1.8 naar 1.0 deze man!
/bijdehandmodus
Nee, hoe vroeger, hoe beter. Mensen die hem tijdens Alpha kochten krijgen alles voor altijd gratis. Sinds Beta niet meer om legale redenen, maar in de praktijk maakt het niets uit.quote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja ik vond t ook vaag maar zo is t wel toch
Maar hoe zat dat toen de vorige keer de prijs werd verhoogt? Werden vroegere kopers toen genaaid of wat?
Nou snap ik er helemaal niks meer vanquote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nee, hoe vroeger, hoe beter. Mensen die hem tijdens Alpha kochten krijgen alles voor altijd gratis. Sinds Beta niet meer om legale redenen, maar in de praktijk maakt het niets uit.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
De winnaars van het maze event van asy.
Er deden maar 2 mensen mee?quote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
De winnaars van het maze event van asy.
Er stonden maar 2 mensen op het plaatje waar ik op reageerde..quote:
ja maar niet iedereen was het al geluktquote:Op maandag 12 december 2011 22:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er stonden maar 2 mensen op het plaatje waar ik op reageerde..
Best lelijk eigenlijk dat Skyrim zo'n beetje alles van RuneScape bevat, dat enchanten, potions maken, draken etc. Waarom is Bethesda niet creatief genoeg om zelf eens wat te bedenken?quote:Op maandag 12 december 2011 20:27 schreef maurisioo het volgende:
Best lelijk eigenlijk dat minecraft zo'n beetje alles van skyrim bevat, dat enchanten, potions maken, draken etc. Waarom is notch niet creatief genoeg om zelf eens wat te bedenken?
kut, dat grapje was dus al gemaaktquote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Runescape had draken, enchants en potions maken lang voordat Skyrim uit was.
Skyrim heeft geen party hatsquote:Op maandag 12 december 2011 22:31 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Best lelijk eigenlijk dat Skyrim zo'n beetje alles van RuneScape bevat, dat enchanten, potions maken, draken etc. Waarom is Bethesda niet creatief genoeg om zelf eens wat te bedenken?
ditquote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vond het doolhof event gaafHeel vermoeiend soms en ook moeilijk, maar ik kwam een heel end en daar ben ik wel trots op
En vooral trots op de winnaar natuurlijk ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |