Yes oh wacht die bestaat alquote:Op woensdag 14 december 2011 17:06 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 't engelstalig wordt, Tijnbrein?
Druk bezig met tentamens hierquote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef Darkestrah het volgende:
Ik loop zo even langs Faal, maar geen idee hoe laat ze spelen..
...en al besteld.quote:From Inferna Profundus Records :
AOSOTH "Our Crown of Sins" 7EP soon to be released!
Two brand new tracks from this French Black Metal.
To be released on 50 grams black '7EP. Limited to 500 copies. 100 copies comes with A3 sized poster.
Available in the middle of January, 2012.
Pre order your copy at Inferna Profundus Records bigcartel shop: http://infernaprofundusrecords.bigcartel.com/
Wordt vast een uiterst succesvolle band, als je al niet eens een naam kan verzinnenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Yes oh wacht die bestaat alNo zou die band al bestaan?
Dat kan eviler: Serpent Tijn.quote:
Klinkt een beetje als mijn leven dusquote:Op donderdag 15 december 2011 14:18 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wordt vast een uiterst succesvolle band, als je al niet eens een naam kan verzinnen
9 februari in Alkmaar!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:42 schreef Jigzoz het volgende:
[ afbeelding ]
Hatseflats.
[..]
Eh, geen idee. Ik ben geen kenner. Ze zijn nu in ieder geval bij elkaar genoeg voor een toer.
Huuuu, verwarring.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
9 februari in Alkmaar!
Eh... Maar de site zegt 10 februari en de ticketservice 6...
Vaag.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:20 schreef Inkomen het volgende:
Zo, even post-werk-, pre-weekend-herrie
Ga je dan ook enorme basketbalschoenen dragen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:15 schreef GimmeGore het volgende:
Net besloten dat ik heel true aan een patch jack ga beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |