abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146169190
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Met 3 heb je domweg geen keus. Maar dat is niet de norm.
klopt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_146169209
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:13 schreef CafeRoker het volgende:
Wat een bakbeesten.. juist met kleine kinderen is een smalle auto handig omdat die makkelijker in een parkeervak past. Dat maakt het uit de kinderstoeltjes halen veel makkelijker. Liefst wel een flinke kofferbak dus dan kom je uit bij clio station/ibiza st/207sw, dat soort spul.
Ik snap je punt, maar in die auto's gaan geen drie zitjes naast elkaar. Het aanbod betaalbare auto's waar drie zitjes in kunnen is echt heel beperkt. -O-
pi_146169221
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:13 schreef CafeRoker het volgende:
Wat een bakbeesten.. juist met kleine kinderen is een smalle auto handig omdat die makkelijker in een parkeervak past. Dat maakt het uit de kinderstoeltjes halen veel makkelijker. Liefst wel een flinke kofferbak dus dan kom je uit bij clio station/ibiza st/207sw, dat soort spul.
Met 2 kinderen vast wel, maar met 3 gaat dat niet meer. ;)

De Skoda is trouwens van mijn man, ik heb een Toyota Aygo. :') Handig formaat qua parkeren en lekker zuinig, maar er moet 1 kind voorin en de achterbak is bijna non-existent dus ik kan behalve de kinderen en een tas niks meenemen. Je wordt er wel superefficient van.
pi_146169298
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:19 schreef Cantare het volgende:

[..]

Met 2 kinderen vast wel, maar met 3 gaat dat niet meer. ;)

De Skoda is trouwens van mijn man, ik heb een Toyota Aygo. :') Handig formaat, maar er moet 1 kind voorin en de achterbak is bijna non-existent dus ik kan behalve de kinderen bijna niks meenemen.
ik heb nu een golf station , 1 kinderzitje , 1 verhoger en de oudste los . Ticootje heeft een fiesta , 2 zitjes achterin en 1 zitje voorin.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_146169337
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:19 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar in die auto's gaan geen drie zitjes naast elkaar. Het aanbod betaalbare auto's waar drie zitjes in kunnen is echt heel beperkt. -O-
dat is er gewoon niet, aanschaf gaat wel , maar de wegenbelasting is horrible.
pi_146169359
En dan natuurlijk nog de onvolprezen multipla O-)
pi_146169390
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:22 schreef CafeRoker het volgende:
En dan natuurlijk nog de onvolprezen multipla O:)
lelijk maar wel fucking ruim! Maar ik heb nog wel iets van trots :)
pi_146169458
Wij geinen nog wel is over de aanschaf van een Ford Transit 9 persoons :D elk kind een eigen bank , lijkt ons heerlijk :D
pi_146169472
Hoe zit het eigenlijk met het vorige type v40? Die zijn goed betaalbaar en zien er nog verrassend modern uit voor hun leeftijd. Terwijl ze net een slag groter zijn dan de gemiddelde middenklasser.
pi_146169530
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:24 schreef CafeRoker het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het vorige type v40? Die zijn goed betaalbaar en zien er nog verrassend modern uit voor hun leeftijd. Terwijl ze net een slag groter zijn dan de gemiddelde middenklasser.
oude weet ik niet maar de v50 is op onderstel focus en daar past het niet :)
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:30:20 #186
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146169725
En mbt dat parkeren zijn schuifdeuren zo handig!

Maar idd, echt zelf even passen want vaak zeggen ze wel dat het past maar dat is dan maar zo krap dat je er amper mee bij kunt (of het past totdat de deuren dicht moeten :') )
pi_146169799
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:25 schreef Joene het volgende:

[..]

oude weet ik niet maar de v50 is op onderstel focus en daar past het niet :)
-O-

7 cm smaller zie ik..
pi_146169895
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:32 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

-O-

7 cm smaller zie ik..
het gaat erom of de achterbank vlak is , de breedte van de auto wil soms niks zeggen over de breedte van de achterbank weet ik uit ervaring . :{
pi_146169932
Ik heb nu golf 5 station , je zou verwachten dat dat beter is dan een focus station. Praktijk wees anders uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')