klopt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Met 3 heb je domweg geen keus. Maar dat is niet de norm.
Ik snap je punt, maar in die auto's gaan geen drie zitjes naast elkaar. Het aanbod betaalbare auto's waar drie zitjes in kunnen is echt heel beperkt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:13 schreef CafeRoker het volgende:
Wat een bakbeesten.. juist met kleine kinderen is een smalle auto handig omdat die makkelijker in een parkeervak past. Dat maakt het uit de kinderstoeltjes halen veel makkelijker. Liefst wel een flinke kofferbak dus dan kom je uit bij clio station/ibiza st/207sw, dat soort spul.
Met 2 kinderen vast wel, maar met 3 gaat dat niet meer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:13 schreef CafeRoker het volgende:
Wat een bakbeesten.. juist met kleine kinderen is een smalle auto handig omdat die makkelijker in een parkeervak past. Dat maakt het uit de kinderstoeltjes halen veel makkelijker. Liefst wel een flinke kofferbak dus dan kom je uit bij clio station/ibiza st/207sw, dat soort spul.
ik heb nu een golf station , 1 kinderzitje , 1 verhoger en de oudste los . Ticootje heeft een fiesta , 2 zitjes achterin en 1 zitje voorin.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:19 schreef Cantare het volgende:
[..]
Met 2 kinderen vast wel, maar met 3 gaat dat niet meer.
De Skoda is trouwens van mijn man, ik heb een Toyota Aygo.Handig formaat, maar er moet 1 kind voorin en de achterbak is bijna non-existent dus ik kan behalve de kinderen bijna niks meenemen.
dat is er gewoon niet, aanschaf gaat wel , maar de wegenbelasting is horrible.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar in die auto's gaan geen drie zitjes naast elkaar. Het aanbod betaalbare auto's waar drie zitjes in kunnen is echt heel beperkt.
lelijk maar wel fucking ruim! Maar ik heb nog wel iets van trotsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:22 schreef CafeRoker het volgende:
En dan natuurlijk nog de onvolprezen multipla O:)
oude weet ik niet maar de v50 is op onderstel focus en daar past het nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:24 schreef CafeRoker het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het vorige type v40? Die zijn goed betaalbaar en zien er nog verrassend modern uit voor hun leeftijd. Terwijl ze net een slag groter zijn dan de gemiddelde middenklasser.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:25 schreef Joene het volgende:
[..]
oude weet ik niet maar de v50 is op onderstel focus en daar past het niet
het gaat erom of de achterbank vlak is , de breedte van de auto wil soms niks zeggen over de breedte van de achterbank weet ik uit ervaring .quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |