Twee belangrijke productlijnen, ik denk dat Apple die wel lekker van elkaar gescheiden wil houden. Twee afzonderlijke presentaties en lanceringen is twee keer zoveel aandachtquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk oktober op een of andere vage Amerikaanse beurs samen met de Iphone 5
Elke non-autist kan dat ook als dusdanig verwoorden, i.p.v. terug te vallen op zulke algemene termen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:22 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Elke non-autist heeft denk ik wel door dat in deze context met "PC" iets anders dan een Apple wordt bedoeld.
ja, mooi ding, mijn pa heeft hem. Maar ik vind hem soms een tikkie traag, en daarnaast vind ik android gewoon niet fijn werken vergeleken met apple besturingsystemen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Beter haal je de Asus eee pad transformer prime!
[ afbeelding ]
Want anders volg je het niet meer? Arme jongen..quote:Op maandag 12 december 2011 23:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Elke non-autist kan dat ook als dusdanig verwoorden, i.p.v. terug te vallen op zulke algemene termen.
Typisch niveau van een Apple-gebruiker.
Hmm de prime is nog niet uit in Nederland hehquote:Op maandag 12 december 2011 23:57 schreef poqpoq het volgende:
[..]
ja, mooi ding, mijn pa heeft hem. Maar ik vind hem soms een tikkie traag, en daarnaast vind ik android gewoon niet fijn werken vergeleken met apple besturingsystemen.
Het is alleen geen argument meer om een galaxytab te kopen. Jouw enige argument dat je had.quote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Ja ,en nu?Je kan flash nog steeds de dag gebruiken en bij mij is flash wel redelijk snel dus i dont care
Geen mijns inziens. Elk OS heeft zijn voor en nadelen. Voor Android zijn er alleen nog heel erg weinig tablet apps, ik denk met de komst van ICS dat daar wel verandering in komt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zijn softwarematig de voordelen van Android Ice Cream Sandwich ivm iOS ?
quote:Op maandag 12 december 2011 16:39 schreef wise het volgende:
Daarom:
Bedenk even dat er een grote lul op je mond afvliegt, en dat er niks is dat je er tegen kan doen. Je denkt van "oh shit, nu moet ik dat ding gaan pijpen", en je wacht tot de lul je mond binnendringt om erop te gaan zuigen.
Maar plotseling, op het laatste moment, veranderd de lul van richting en raakt je oog. Je denk "zo dat is over", maar dan schiet de lul naar achter en raakt weer je oog, en nog een keer en nog een keer.
Netzolang tot dat je zwart ziet en je oogkas aan het penetreren is dat je je balans kwijt aan het raken bent.
Op dat moment slaat de lul je in je gezicht en val je van je stoel. Aangezien je niet kan bewegen en je op je kwetsbaarst op de grond ligt, vliegt de grote lul je anus binnen waar het 4 a 5 uur rustig blijft zitten. Dat is hoe het voelt om een product van apple te gebruiken.
Nja heb nog nooit een Android telefoon gehad, vandaar dat ik twijfelquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Geen mijns inziens. Elk OS heeft zijn voor en nadelen. Voor Android zijn er alleen nog heel erg weinig tablet apps, ik denk met de komst van ICS dat daar wel verandering in komt.
In je Androidtab kun je wat meer zelf kloten met instellingen e.d. Net als op je androidtelefoon tov je ios telefoon.
Dat moeten ze voorlopig toch nog wel omdat de helft van de apparaten nooit 4.0 zullen krijgen langs de officiële wegquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:28 schreef Catch22- het volgende:
Dat heel weinig tablets apps valt ook wel mee tegenwoordig, ze schijnen alleen wat lastiger te vinden te zijn.
Met de komst van Android 4.0 hebben developers echter wel een platform om 1 app te maken die zowel op de telefoons als op de tablets werkt, wat een hoop werkt scheelt tov de oude situatie waarin ze 2 aparte apps moesten maken.
Lezen kun je blijkbaar ook al niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:19 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Want anders volg je het niet meer? Arme jongen..
Ja, die een halfjaar uitkomt na een release van de eerste Asus Transformerquote:Op maandag 12 december 2011 16:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Beter haal je de Asus eee pad transformer prime!
[ afbeelding ]
Ohw, die Archos, die we in de winkel waar ik werk al 3 keer terug hebben moeten nemen omdat het totaal niet beviel (touchscreen werkte niet goed, beeld stottert, geen officiele market)quote:Op woensdag 14 december 2011 09:21 schreef Superthomas het volgende:
beter wacht je tot de turbo versie van de Archos 101 G9 uitkomt. heb je een snel tablet met android, camera, WiFi, bluetooth, HDMI output en shit voor 200 euro minder.
en je kunt debian erop zetten als je dat wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |