Zoiets zal het wel zijn ja.quote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Persvoorlichter: dat doen we om te controleren of het echt om auteursrechtelijk materiaal gaat
De Buma Stemra kan dat ook doen, en het geld van de boete gewoon van hun broekzak naar hun vestzak verplaatsen...quote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef CafeRoker het volgende:
Koos Spee gaf zichzelf tenminste nog een boete toen hij op een paar km te hard betrapt werd.
Nee, niet in Nederland. Alleen uploaden is illegaal.quote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef P8 het volgende:
Als het alleen is gedownload en niet is geüpload, heeft BS (opmerkelijk toeval, deze afkorting) het recht om te zeggen dat het gaat om controle.
Hoewel BF3 downloaden in principe wel illegaal is.
Muv van software ja.quote:Op maandag 12 december 2011 16:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nee, niet in Nederland. Alleen uploaden is illegaal.
maar BS vindt downloaden wel illegaal.quote:Op maandag 12 december 2011 16:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Downloaden van muziek en films is ongeacht de bron legaal. Games en software downloaden is illegaal.quote:Op maandag 12 december 2011 16:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Same herequote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef kovenant het volgende:
goh was te verwachten.
ik zit nog steeds te wachten op het bericht dat brein zich er ook mee bezig houd.
Waarom? Downloaden is niet illegaal.quote:Op maandag 12 december 2011 15:56 schreef Stephan1237 het volgende:
En wie gaat Buma/Stemra voor de rechter slepen
Mits muziek en films.quote:Op maandag 12 december 2011 17:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom? Downloaden is niet illegaal.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom? Downloaden is niet illegaal.
Deze download wel.quote:
Het kan ook om een dynamisch ip gaan, bedenk je dat voordat je je buren ermee gaat chanteren...quote:Op maandag 12 december 2011 17:19 schreef rene29 het volgende:
Ik kende deze pagina nog niet.
Maar ik share mijn account met een paar buren, en heb ze dank zij deze pagina een beetje beter leren kennen.....hihi
Ik kan gewoon alles zien wat op dit IP is gedownload. En ik heb een vrij goed geheugen van wat ik zelf heb gedownload.
Geeft je toch weer een andere blik op je buren....
Nope, is statisch. Maar was ook niet van plan om te gaan chanteren. Is gewoon grappig.quote:Op maandag 12 december 2011 17:22 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het kan ook om een dynamisch ip gaan, bedenk je dat voordat je je buren ermee gaat chanteren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |