Niet vervangen, dan!quote:Op maandag 12 december 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kweet niet, maar we zitten qua energieverbruik echt heel erg dik onder het gemiddelde
ja zou je denken ? met gomballen enzo ging het altijd wel, maar beertjes zijn wrs iets harder iddquote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij spuit het dan net zo hard weer je beertje uit. Die krengen doen er een paar uur over om zich volledig vol te zuigen
Die heb ikquote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je moet zo'n injectienaald regelen, kan je t er zo inspuiten
Dat moet een bedrijf doenquote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet vervangen, dan!Heerlijk gevoel, lijkt me.
Volgens mij maak ik zo'n ding ook nooit schoon. Hoe moet dat dan?Of moet zo'n bedrijf dat doen?
Heb je geen onderhoudscontract?quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij maak ik zo'n ding ook nooit schoon. Hoe moet dat dan?Of moet zo'n bedrijf dat doen?
Ik ook niet, daar komt iemand voorquote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, geen idee eigenlijk. Vast wel. Vanavond maar even checken!quote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je geen onderhoudscontract?
Die man zei dat eens per jaar eigenlijk niet hoeft, eens per anderhalf-twee jaar was zat als je hem dan laat onderhouden door zo'n bedrijf.
En zijn handtekening op de sticker op de ketel nu was exact hetzelfde als 10 jaar geleden, dat was wel grappig, was dezelfde man
Ik zal ze rond een uur of 19 a 20 even proberenquote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ze worden een beetje glibberig en zacht en groeien een beetje
Als ze er niet lang genoeg in liggen dan blijven ze een beetje hard van binnen
Waar heb je ze in gelegd?quote:Op maandag 12 december 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal ze rond een uur of 19 a 20 even proberen
Rooie wodka.quote:
Na een uur of twee wil je wel even regelmatig checken, als ze er te lang in liggen vallen ze uit elkaarquote:Op maandag 12 december 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal ze rond een uur of 19 a 20 even proberen
Ooeh, omnomnomnom.quote:Op maandag 12 december 2011 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Na een uur of twee wil je wel even regelmatig checken, als ze er te lang in liggen vallen ze uit elkaar
Tuurlijke, zelfde structuur. Kikkers ook wel volgens mij en kersen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef Barbaaf het volgende:
Kan dat eigenlijk ook met die colaflesjes?
Mmmm..... wodka-colaflesjes van snoep
Zo, al het glazuur van je tanden af straksquote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rooie wodka.
Ik had a) geen witte wodka en b) is rooie wodka een stuk zoeter. Dus dubbelzoetigheid
Vast wel.quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef Barbaaf het volgende:
Als het maar gelatine snoepjes zijnquote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef Barbaaf het volgende:
Ooooooehwquote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vast wel.
Ik wil nog wel eens een pot met wodka en wat fruit er in een maand of drie laten staan
Dat zei Mo ook alquote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo, al het glazuur van je tanden af straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |