Ik bén lief.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rucky is over 2 weken in Utrecht, Drommelsch woont vlakbij. Probeer eerst dan via hun indien nodigMaar wel heel lief VanNelle!
quote:
Xubuntu een optie? XP moet je gewoon echt niet meer willen.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:06 schreef Ireth het volgende:
* Ireth haalt vingers uit de knoop....
Dat heeft dus niet gewerkt... Weer de ene na de andere bluescreen.. nu maar een oud bakkie van boven naar benee gehaald en die even aangesloten.
Voordeel: die werkt wel, zij het wat trager...
Nadeel: hij had anderhalf jaar geen internet gezien en is nu bezig met 104 updates binnen te halen voor Windows
Linux voor de desktop is leuk en aardig, maar zonder bijvoorbeeld een partij als Google die het groot zou kunnen maken zoals Android zie ik er weinig brood in. Teveel fragmentatie en te weinig consistentie. Keuzevrijheid? Jeuh, maar iedere distro heeft weer zo zijn eigen icoontjes, installatiepakketjes, balkjes, manieren waarop iets niet universeel werkt zoals bij een Mac of Windows PC. Toegegeven, ik heb Lubuntu op mijn moeders' netbook gezet waar ze niks anders mee doet als mailen en internetten. Prima,het is een stuk vlotter dan Windows XP en Windows 7. Als je je vertrouwde software wilt draaien wordt het al lastig, WINE is geen alternatief, OpenOffice en The GIMP zijn in mijn ogen geen waardige MS Office en Photoshop vervangers.quote:Op maandag 26 maart 2012 07:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Xubuntu een optie? XP moet je gewoon echt niet meer willen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:10 schreef Ireth het volgende:
* Ireth en Drommelsch85 hebben morgen een date
Is vrij lastig, soms werkt het na vervangen goed, soms al weer snel vage problemen. Ik heb nog wel egens een socket 775 processor dacht ik, veel meer heb ik ook niet liggenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:48 schreef Rucky het volgende:
Top van je.![]()
Is het vervangen van de condesators geen optie?
Ik ben geen soldeertalent en aan de juiste condensators komen kost veel meer tijd, geld en moeite dan het vinden van een simpel Socket 775 bordje..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:48 schreef Rucky het volgende:
Top van je.![]()
Is het vervangen van de condesators geen optie?
Sneller dan een E7200 is mooi, maar hoeft niet persé. Wat meer geheugen is sowieso oké!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:54 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Is vrij lastig, soms werkt het na vervangen goed, soms al weer snel vage problemen. Ik heb nog wel egens een socket 775 processor dacht ik, veel meer heb ik ook niet liggen
Ik kan wel solderen en er zit een electronica winkel bij Ireth om de hoek.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:08 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ik ben geen soldeertalent en aan de juiste condensators komen kost veel meer tijd, geld en moeite dan het vinden van een simpel Socket 775 bordje..
Als ik jou blij kan maken met dat bord tegen verzendkosten, PM me maar!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan wel solderen en er zit een electronica winkel bij Ireth om de hoek.
Maar ik ben het met je eens dat een vervanging beter is.
Ik kan er nieuwe condensators erop solderen maar meestal is dat een tijdelijke oplossing. Ze zijn niet voor niets stuk gegaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:18 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Als ik jou blij kan maken met dat bord tegen verzendkosten, PM me maar!
9 van de 10 keer werkt die weer door een schoonmaak cd erin te stoppen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Die DVD brander die niet meer leest of brandt, moet die ook vervangen? Of is dat een Windows kwestie?
Eigenlijk wel, onderbemeten en slechte kwaliteit... Tegenwoordig zie je dit probleem al steeds minder. Ten tijde van de socket 462 en de 370 heb ik echt veeel borden gerepareerd, maar tegenwoordig heb je voor een paar tientjes of minder 2e hands een vervanger. Daarvoor kun je niet meer gaan reparerenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze zijn niet voor niets stuk gegaan.
Was volgens mij al een andere ingezet, lezen doet ie prima maar branden?? Ireth had iig wel een defecte liggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Die DVD brander die niet meer leest of brandt, moet die ook vervangen? Of is dat een Windows kwestie?
Dat was waarschijnlijk een "goedkope dvd's die kwalitatief uitermate teleurstellend zijn" probleemquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:38 schreef gebrokenglas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |