Kijk eens in de Downloads-map? welke browser gebruik je?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik zorg ervoor dat iedereen die zich heeft aangemeld, morgen in de OP staat vermeld.
Dacht ik alquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
Utrecht idd. Dat iso bestandje heb ik gewoon op een cd-r geknald? Is dat niet goed dan? Ga zo die F11 / F12 eens uitproberen.
Aha, dat lees ik nu dus pas nadat ik hem 20 minuten had lopen ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:21 schreef Drommelsch85 het volgende:
Vaak zie je het heel snel (onderin) in beeld komen als je je pc aanzet:
[ afbeelding ]
Als het gelukt is kun je memtest86+ het beste gewoon een poos laten draaien, en daarbij bedoel ik minimaal 4 uur. Als je na een minuut fouten in beeld ziet (rood aangegeven) dan weet je meteen al wat er mis is!
Ik heb een vermoeden dat een recovery alleen niet zal helpen. Als je foto's op een andere partitie staan dan kan je dat weer wel doen. Eventueel kan ik over 2 weken bij je langs komen als ik weer in de buurt ben. Dan neem ik een extra schijf mee zodat je foto"s eerst gebackupt kunnen worden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:52 schreef Ireth het volgende:
Als k de windows recovery laat draaien vanaf de cd, blijven dan mijn bestanden op de harde schijf behouden of maakt ie alles weg???
Ik zit met anderhalf jaar foto's van Susanne die ik niet gebrand krijgt omdat die klere dvd brander geen dvd's wenst te lezen/branden!!!! Herinstallatie maakt iig zeker te weten alles weg, maar doet een recovery dat ook??
(Mag momenteel 5 minuten gebruik maken van de computer eer ie weer crasht, pleur hem zo uit het raam!!!)
Ik heb 2 gig ruimte. Kan je ook mijn dvd rw opsturen zodat je ze dan misschien wel kan branden?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:18 schreef Ireth het volgende:
Geen andere partitie, webspace zal krap worden, zijn echt meer dan 1800 foto's geloof ik, waaronder veel in raw van de canon
Ik wil je wel helpen met herinstalleren, ik kan ook wel een portable DVD brander of externe HD meenemen waarop je alles kan branden (want hoeveel data heb je in totaal?)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:52 schreef Ireth het volgende:
Als k de windows recovery laat draaien vanaf de cd, blijven dan mijn bestanden op de harde schijf behouden of maakt ie alles weg???
Ik zit met anderhalf jaar foto's van Susanne die ik niet gebrand krijgt omdat die klere dvd brander geen dvd's wenst te lezen/branden!!!! Herinstallatie maakt iig zeker te weten alles weg, maar doet een recovery dat ook??
(Mag momenteel 5 minuten gebruik maken van de computer eer ie weer crasht, pleur hem zo uit het raam!!!)
Ja, updatequote:Op donderdag 29 december 2011 00:18 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik heb iets maar ik weet echt niet wat.
Ik ging laatst Windows herinstalleren.
Na dit sloot mijn notebook af. Toen ik hem weer aan deed, zegt ie: Windows kan niet geinstalleerd worden, doe de computer opnieuw aan als u de installatie wilt voltooien. En dan herhaalt alles zich weer. Als ik naar veilige modus ga, zegt ie: Kan windows niet installeren op veilige modus, ga naar normale modus > dat probleem hierboven.
Ik heb echt geen idee wat ik moet doen, weet iemand misschien iets?
Rucky is over 2 weken in Utrecht, Drommelsch woont vlakbij. Probeer eerst dan via hun indien nodigquote:Op zondag 25 maart 2012 01:19 schreef vannelle het volgende:
Nah mooi.
Kan ik er van uit gaan dat mijn aanbod niet meer nodig is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |