Ik heb hier ook weer iets.
Ik heb een Dell D630, nu blijkt die serie rotte videokaarten te hebben. Ik heb ook een NVS135. Ik heb de laatste bios fix etc al gedaan een poos terug maar nu lijkt toch mijn videokaart vreemd te doen.
Alleen mijn laptop doet iets anders dan de standaard problemen
http://en.community.dell.(...)nt-details.aspx]klikMijn beeld knippert vaak even zwart, en soms gaan beide externe schermen uit, na een halve disco kom ik meestal weer terug op mijn desktop, met een windowsmelding:
Display driver stopped responding and has recoverd.
Alle film players (flash, VLC) geven groen beeld, en moeten herstarten. Verder is de laptop grafisch gezien niet vooruit te branden, terwijl er verder een C2D 2.5GHz, 4GB ram en een Hybride HD in zit. De laptop is vorige week opnieuw geinstalleerd, met een nieuwe harde schijf. maar het probleem blijft.
Ik werk 95% via een docking station met 2 externe schermen. Maar de problemen doen zich ook voor op het laptop scherm zelf.
Aan de ene kant lijkt het mij echt een driver kwestie, maar gezien de herinstallatie geloof ik dat niet helemaal. Maar mijn videokaart doet anders als alle andere problemen die mensen met deze laptop hebben. Morgen toch maar een telefoontje naar Dell? Garantie is in mei 2011 afgelopen, maar vanwege de videokaart problemen krijg je een jaar extra garantie volgens bovenstaande link.
Iemand toevallig hier al ervaringen mee?