abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106112501
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:26 schreef Vulcanic het volgende:

[..]

Moeilijk is het niet nee, ben alleen bang dat het me behoorlijk wat tijd gaat kosten als ik het wil doen i.c.m met een beetje deftige GUI.
Zelf heb ik geen ervaring met Java.
  woensdag 28 december 2011 @ 01:20:14 #52
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106113255
Heb je misschien nog een hd liggen voor een fhf-ster?Ik heb wel maar het kost me wat tijd om het te regelen. :@
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_106113509
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 01:20 schreef Rucky het volgende:
Heb je misschien nog een hd liggen voor een fhf-ster?Ik heb wel maar het kost me wat tijd om het te regelen. :@
Ik heb nog wel wat liggen, IDE of SATA? Het zal geen grote schijf zijn in dit geval trouwens.
  woensdag 28 december 2011 @ 01:32:18 #54
154407 Rucky
pi_106113592
Geen idee ik vermoed ide. Ik heb het bericht per pm gekregen van iemand die een vervanging nodig heeft. Haar harde schijf (80 gig) heeft kuren.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_106113673
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 01:32 schreef Rucky het volgende:
Geen idee ik vermoed ide. Ik heb het bericht per pm gekregen van iemand die een vervanging nodig heeft. Haar harde schijf (80 gig) heeft kuren.
Helaas, ik heb alleen nog een kleine liggen van 20 GB :7
pi_106113693
Ik heb er geloof ik nog wel een liggen van die grootte (of groter), kan verstuurd worden per post, maar ik wel even zeker weten of het een IDE of SATA schijf betreft ;)
  woensdag 28 december 2011 @ 01:44:23 #57
154407 Rucky
pi_106113838
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 01:37 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb er geloof ik nog wel een liggen van die grootte (of groter), kan verstuurd worden per post, maar ik wel even zeker weten of het een IDE of SATA schijf betreft ;)
Ik neem aan ide maar ik zal morgen vragen dat ze even met jou kontakt opneemt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 28 december 2011 @ 09:01:34 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106116654
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 01:32 schreef Rucky het volgende:
ik zal het even toelichten. Ik had intussen ook al aan Cat gevraagd of ik een topic mocht openen omdat ik echt echt omhoog zit :@

Ik heb nu een 1 tb werkschijf in mijn pc zitten met een dataschijf van 500gb. De 500gb is vrijwel helemaal afgeladen met foto's filmpjes en dergelijke van zo'n zeven jaar uit het leven mijn dochter en zoons.
Gisteren kreeg ik de volgende melding:

klikbaar voor vergroting

Ik heb een schijfcontrole laten doen, maar hieruit kwam naar voren dat het volume geen fouten bevat. Een kennis van me gaf aan dat dit meestal betekent dat de harde schijf op z'n laatste tenen loopt.

Ik kan echt niet zonder mijn pc. Het behelst voor mij een groot deel van m'n sociale leven, ik regel er m'n bankzaken mee, onderhoud contact met m'n familie en vrienden etc. Verder gebruik ik hem dus ook grotendeels om de foto's van mijn kinderen op te slaan / bewerken etc. Ook speel ik, wanneer de situatie dat toelaat (alsin: wanneer ik een gamecard cadeau krijg voor m'n verjaardag bijvoorbeeld) World of Warcraft (ja ik weet :') )

Zelf "even" een nieuwe terabyte of 500gb hd aanschaffen zit er gewoon echt niet in. Details over mijn financiele situatie kunnen desgewenst per pm worden opgevraagd, dat hoef ik niet open en bloot op FOK! te hebben, dat snappen jullie hopelijk wel :@

Mocht deze hd het nu opgeven voor ik een (goede) vervanging heb, heb ik zelf nog een 80gb schijfje liggen, maar dat is bij lange na niet voldoende om alles te doen wat ik gewend ben om te doen. (met name dus die foto's opslaan)

Eigen topic had ik toestemming voor gevraagd, maar dit topic helpt me misschien verder dan een eigen topic zou doen, dus daarom plaats ik de vraag maar hier ;)

ps: mocht ik vandaag nou niet reageren; ik ben de derde verjaardag van m'n zoontje aan het vieren ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106117496
ik zou maar eerst zorgen voor een degelijke backup ook al zit je in een nare financiele situatie , denk dat de data meer waar is dan 30 - 40 euro voor een harde schijf.

ik zou echt direct een goede backup maken!
ziet er wel naar uit dat harde schijf aan begeven is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 28 december 2011 @ 10:00:13 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106117538
de programma's die ik draai kan ik zo downloaden, dat is (meest) allemaal freeware of open source. De foto's staan "veilig" op die data-schijf. Maar die zit dus vrijwel vol op 't moment. De aller-aller-aller belangrijkste foto's staan ook wel op photobucket of flickr, maar dat is natuurlijk ook een noodoplossing ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 28 december 2011 @ 10:16:00 #61
154407 Rucky
pi_106117855
Ik heb nog wel wat liggen maar dat wordt pas volgende week dat ik hem aan jou kan geven. En wat Lompehork vraagt is idd ook wel handig om te weten (ide of een sata aansluiting)
Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje. *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 28 december 2011 @ 10:31:43 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106118238
ehmm, hoe kan ik daar achterkomen :') (dat zijn dan weer net dingen die ik _niet_ weet :X

dank je wel :*

pi_106118256
Haar harde schijf is een spinpoint F3, SATA dus gewoon. Vraag me af of er wel 1 TB PATA schijven zijn.
  woensdag 28 december 2011 @ 11:51:31 #64
154407 Rucky
pi_106120557
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:32 schreef Adames het volgende:
Haar harde schijf is een spinpoint F3, SATA dus gewoon. Vraag me af of er wel 1 TB PATA schijven zijn.
Heb jij een glazenbol die kan zien wat voor een hd ze heeft maar niet kan vertellen dat er 1 tb pata schijven zijn. :D
Ik heb wel een harde schijf liggen maar het wordt pas volgende week dat ik hem kan komen brengen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 28 december 2011 @ 12:32:19 #65
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106121646
Rucky: held :*

pi_106121906
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:51 schreef Rucky het volgende:

[..]

Heb jij een glazenbol die kan zien wat voor een hd ze heeft maar niet kan vertellen dat er 1 tb pata schijven zijn. :D
Ik heb wel een harde schijf liggen maar het wordt pas volgende week dat ik hem kan komen brengen.
Kan jij me vertellen of er überhaupt 1 TB PATA schijven bestaan die enigzins verkrijgbaar zijn? Alleen al daarvan kan je uitgaan dat het een SATA schijf is (en dat het dus een redelijk domme vraag is). Daarnaast is het een zeer kleine moeite om op het plaatje van DJMO te klikken en te zien dat de betreffende harde schijf een Spinpoint F3 is.
pi_106121964
computer NERD !!!!
nothing to say !?!?
pi_106121995
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:43 schreef kaptcool het volgende:
computer NERD !!!!
welkom op fok
  woensdag 28 december 2011 @ 12:53:32 #69
154407 Rucky
pi_106122258
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:41 schreef Adames het volgende:

[..]

Kan jij me vertellen of er überhaupt 1 TB PATA schijven bestaan die enigzins verkrijgbaar zijn? Alleen al daarvan kan je uitgaan dat het een SATA schijf is (en dat het dus een redelijk domme vraag is). Daarnaast is het een zeer kleine moeite om op het plaatje van DJMO te klikken en te zien dat de betreffende harde schijf een Spinpoint F3 is.
HP heeft een ide schijf van 2 tb dus zo dom was de vraag niet. :s) Maar de aansluiting zou geen probleem moeten zijn daar alle moederborden beide aansluitingen hebben.
Ik had idd even over het plaatje heen gekeken. :@
pi_106123291
quote:
12s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:01 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik zal het even toelichten. Ik had intussen ook al aan Cat gevraagd of ik een topic mocht openen omdat ik echt echt omhoog zit :@

Ik heb nu een 1 tb werkschijf in mijn pc zitten met een dataschijf van 500gb. De 500gb is vrijwel helemaal afgeladen met foto's filmpjes en dergelijke van zo'n zeven jaar uit het leven mijn dochter en zoons.
Gisteren kreeg ik de volgende melding:
[ afbeelding ]
klikbaar voor vergroting

Ik heb een schijfcontrole laten doen, maar hieruit kwam naar voren dat het volume geen fouten bevat. Een kennis van me gaf aan dat dit meestal betekent dat de harde schijf op z'n laatste tenen loopt.

Ik kan echt niet zonder mijn pc. Het behelst voor mij een groot deel van m'n sociale leven, ik regel er m'n bankzaken mee, onderhoud contact met m'n familie en vrienden etc. Verder gebruik ik hem dus ook grotendeels om de foto's van mijn kinderen op te slaan / bewerken etc. Ook speel ik, wanneer de situatie dat toelaat (alsin: wanneer ik een gamecard cadeau krijg voor m'n verjaardag bijvoorbeeld) World of Warcraft (ja ik weet :') )

Zelf "even" een nieuwe terabyte of 500gb hd aanschaffen zit er gewoon echt niet in. Details over mijn financiele situatie kunnen desgewenst per pm worden opgevraagd, dat hoef ik niet open en bloot op FOK! te hebben, dat snappen jullie hopelijk wel :@

Mocht deze hd het nu opgeven voor ik een (goede) vervanging heb, heb ik zelf nog een 80gb schijfje liggen, maar dat is bij lange na niet voldoende om alles te doen wat ik gewend ben om te doen. (met name dus die foto's opslaan)

Eigen topic had ik toestemming voor gevraagd, maar dit topic helpt me misschien verder dan een eigen topic zou doen, dus daarom plaats ik de vraag maar hier ;)

ps: mocht ik vandaag nou niet reageren; ik ben de derde verjaardag van m'n zoontje aan het vieren ..
Daar heb ik dit topic dan ook voor gemaakt. Ik ben bang dat ik niets meer heb liggen voor je, maar gelukkig kan Rucky je helpen.

Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk even een backup maken van je belangrijkste gegevens.
  woensdag 28 december 2011 @ 13:32:50 #71
154407 Rucky
pi_106123559
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Daar heb ik dit topic dan ook voor gemaakt. Ik ben bang dat ik niets meer heb liggen voor je, maar gelukkig kan Rucky je helpen.

Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk even een backup maken van je belangrijkste gegevens.
Ik heb per pm contact met DJMO en haar probleem kan ik wel verhelpen. bedankt dat je je hulp heb aangeboden. :Y
  woensdag 28 december 2011 @ 14:22:26 #72
357641 Vulcanic
Zeer weinig is zeker
pi_106125210
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef zovty het volgende:

[..]

icegenerator een optie?

Ik heb er 0,0 ervaring mee. Ook niet met icacast.
Ik denk dat dat inderdaad kan wat ik zoek :), bedankt.
Zeer weinig is zeker, maar alles is mogelijk.
pi_106132016
Ff gekeken maar heb niks liggen wat je kan krijgen, hoogstens een 1tb extern hdd die je kan lenen.
pi_106143063
* Wihakayda meld zich aan als mede fluisteraar :) goed initiatief dit ^O^

- Werkt al 4 jaar in bekende computerwinkel
- Gediplomeerd ict niv 2 & 3, nu bezig met icy beheerder niveau 4
- Regio Grave omgeving en Nijmegen omgeving
- Alleen s'avonds tijd, vervoer tegen kleine benzinevergoeding (gewoon redelijkerwijs de benzineprijs :) )
- Prefereert vrouwelijke hulpbehoevenden, omdat ik zelf een vrouw ben :@
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_106150195
Ik heb iets maar ik weet echt niet wat.

Ik ging laatst Windows herinstalleren.
Na dit sloot mijn notebook af. Toen ik hem weer aan deed, zegt ie: Windows kan niet geinstalleerd worden, doe de computer opnieuw aan als u de installatie wilt voltooien. En dan herhaalt alles zich weer. Als ik naar veilige modus ga, zegt ie: Kan windows niet installeren op veilige modus, ga naar normale modus > dat probleem hierboven.

Ik heb echt geen idee wat ik moet doen, weet iemand misschien iets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')