Zelf heb ik geen ervaring met Java.quote:Op maandag 19 december 2011 20:26 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Moeilijk is het niet nee, ben alleen bang dat het me behoorlijk wat tijd gaat kosten als ik het wil doen i.c.m met een beetje deftige GUI.
Ik heb nog wel wat liggen, IDE of SATA? Het zal geen grote schijf zijn in dit geval trouwens.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:20 schreef Rucky het volgende:
Heb je misschien nog een hd liggen voor een fhf-ster?Ik heb wel maar het kost me wat tijd om het te regelen.
Helaas, ik heb alleen nog een kleine liggen van 20 GBquote:Op woensdag 28 december 2011 01:32 schreef Rucky het volgende:
Geen idee ik vermoed ide. Ik heb het bericht per pm gekregen van iemand die een vervanging nodig heeft. Haar harde schijf (80 gig) heeft kuren.
Ik neem aan ide maar ik zal morgen vragen dat ze even met jou kontakt opneemt.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:37 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb er geloof ik nog wel een liggen van die grootte (of groter), kan verstuurd worden per post, maar ik wel even zeker weten of het een IDE of SATA schijf betreft
ik zal het even toelichten. Ik had intussen ook al aan Cat gevraagd of ik een topic mocht openen omdat ik echt echt omhoog zitquote:Op woensdag 28 december 2011 01:32 schreef Rucky het volgende:
Geen idee ik vermoed ide. Ik heb het bericht per pm gekregen van iemand die een vervanging nodig heeft. Haar harde schijf (80 gig) heeft kuren.
Heb jij een glazenbol die kan zien wat voor een hd ze heeft maar niet kan vertellen dat er 1 tb pata schijven zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:32 schreef Adames het volgende:
Haar harde schijf is een spinpoint F3, SATA dus gewoon. Vraag me af of er wel 1 TB PATA schijven zijn.
Kan jij me vertellen of er überhaupt 1 TB PATA schijven bestaan die enigzins verkrijgbaar zijn? Alleen al daarvan kan je uitgaan dat het een SATA schijf is (en dat het dus een redelijk domme vraag is). Daarnaast is het een zeer kleine moeite om op het plaatje van DJMO te klikken en te zien dat de betreffende harde schijf een Spinpoint F3 is.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb jij een glazenbol die kan zien wat voor een hd ze heeft maar niet kan vertellen dat er 1 tb pata schijven zijn.![]()
Ik heb wel een harde schijf liggen maar het wordt pas volgende week dat ik hem kan komen brengen.
HP heeft een ide schijf van 2 tb dus zo dom was de vraag niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan jij me vertellen of er überhaupt 1 TB PATA schijven bestaan die enigzins verkrijgbaar zijn? Alleen al daarvan kan je uitgaan dat het een SATA schijf is (en dat het dus een redelijk domme vraag is). Daarnaast is het een zeer kleine moeite om op het plaatje van DJMO te klikken en te zien dat de betreffende harde schijf een Spinpoint F3 is.
Daar heb ik dit topic dan ook voor gemaakt. Ik ben bang dat ik niets meer heb liggen voor je, maar gelukkig kan Rucky je helpen.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zal het even toelichten. Ik had intussen ook al aan Cat gevraagd of ik een topic mocht openen omdat ik echt echt omhoog zit![]()
Ik heb nu een 1 tb werkschijf in mijn pc zitten met een dataschijf van 500gb. De 500gb is vrijwel helemaal afgeladen met foto's filmpjes en dergelijke van zo'n zeven jaar uit het leven mijn dochter en zoons.
Gisteren kreeg ik de volgende melding:
[ afbeelding ]
klikbaar voor vergroting
Ik heb een schijfcontrole laten doen, maar hieruit kwam naar voren dat het volume geen fouten bevat. Een kennis van me gaf aan dat dit meestal betekent dat de harde schijf op z'n laatste tenen loopt.
Ik kan echt niet zonder mijn pc. Het behelst voor mij een groot deel van m'n sociale leven, ik regel er m'n bankzaken mee, onderhoud contact met m'n familie en vrienden etc. Verder gebruik ik hem dus ook grotendeels om de foto's van mijn kinderen op te slaan / bewerken etc. Ook speel ik, wanneer de situatie dat toelaat (alsin: wanneer ik een gamecard cadeau krijg voor m'n verjaardag bijvoorbeeld) World of Warcraft (ja ik weet)
Zelf "even" een nieuwe terabyte of 500gb hd aanschaffen zit er gewoon echt niet in. Details over mijn financiele situatie kunnen desgewenst per pm worden opgevraagd, dat hoef ik niet open en bloot op FOK! te hebben, dat snappen jullie hopelijk wel![]()
Mocht deze hd het nu opgeven voor ik een (goede) vervanging heb, heb ik zelf nog een 80gb schijfje liggen, maar dat is bij lange na niet voldoende om alles te doen wat ik gewend ben om te doen. (met name dus die foto's opslaan)
Eigen topic had ik toestemming voor gevraagd, maar dit topic helpt me misschien verder dan een eigen topic zou doen, dus daarom plaats ik de vraag maar hier
ps: mocht ik vandaag nou niet reageren; ik ben de derde verjaardag van m'n zoontje aan het vieren ..
Ik heb per pm contact met DJMO en haar probleem kan ik wel verhelpen. bedankt dat je je hulp heb aangeboden.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Daar heb ik dit topic dan ook voor gemaakt. Ik ben bang dat ik niets meer heb liggen voor je, maar gelukkig kan Rucky je helpen.
Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk even een backup maken van je belangrijkste gegevens.
Ik denk dat dat inderdaad kan wat ik zoekquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef zovty het volgende:
[..]
icegenerator een optie?
Ik heb er 0,0 ervaring mee. Ook niet met icacast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |