Mocht iemand nog een monitor voor een amiga500 hebben staan; aanbevolen! volgens mij heb ik de kast nog wel, maar monitor niet.. en het geluid uit die dingen tijdens mn MegaBall sessies was bril-fucking-jantquote:Op maandag 12 december 2011 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, maar in mijn tijd waren dat Commodore's en Amiga's
In DIG komt men er ook wel uit daar ben ik ook goed geholpen. Maar als ik de specs. van mijn pc hier zou zetten met een vraag dan zou een reactie als, wat doe je hier als je die pc kunt betalen? Helemaal niet gek vinden. Misschien toch wel handig dat je er een beetje onderscheid in kan brengen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard niet! Maar wat ik van TS begrijp gaat dit puur om het vervangen van hardware/verder puzzelen als er in DIG niet uit wordt gekomen. DIG heeft sowieso de voorkeur
Helemaal mee eens, staat ook in de OP van computerfluisteraar, het is voor de wat minder bedeelden onder ons bedoeld, zodat we deze kosteloos (of eigenlijk: zonder manuren) kunnen helpenquote:Op maandag 12 december 2011 22:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
In DIG komt men er ook wel uit daar ben ik ook goed geholpen. Maar als ik de specs. van mijn pc hier zou zetten met een vraag dan zou een reactie als, wat doe je hier als je die pc kunt betalen? Helemaal niet gek vinden. Misschien toch wel handig dat je er een beetje onderscheid in kan brengen.
zo'n 'dure' pc kan natuurlijk ook een pc zijn vanuit de periode dat er nog wel geld wasquote:Op maandag 12 december 2011 22:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
In DIG komt men er ook wel uit daar ben ik ook goed geholpen. Maar als ik de specs. van mijn pc hier zou zetten met een vraag dan zou een reactie als, wat doe je hier als je die pc kunt betalen? Helemaal niet gek vinden. Misschien toch wel handig dat je er een beetje onderscheid in kan brengen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 03:29 schreef Drommelsch85 het volgende:
Leuke thread!
Zet me er maar bij, Utrecht-stad (vervoer alleen voor vergoeding, bespreekbaar). 12 jaar ervaring en een bult reserveonderdelen mocht er hardwarematig iets stuk zijn. Tegen onderdelen & verzendkosten kunnen eventuele nieuwe of gebruikte onderdelen of upgrades worden besteld. Zo nu en dan kun je ook bij terecht mocht je op zoek zijn naar een 2e hands goede computer. Wil je juist van je pc of laptop af, dan help ik je daar ook bij. Overgebleven data op de hardeschijf wordt professioneel gewist met een speciaal programma.
Heb ervaring met DOS, Windows (alle versies) & Mac OSX en tot een zekere hoogte ook Ubuntu/Debian-ervaring.
Uitgeroeid? Neuh.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:39 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik heb een topic gemaakt die is uitgeroeid tot een algemeen topic___!!!
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef palawan het volgende:
Ik wil me ook wel aanmelden. Student ict-beheer.
Beschikbaar in omgeving Almere in de avonduren.
Vervoer: Week-OV en fiets
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:09 schreef MikeGSM het volgende:
Ook ik wil me aanmelden. Werkzaam als IT-Manager, en IT consultant
Ruim 12 jaar ervaring: werk in computer winkel, helpdesk systeembeheer.
Ervaring met hardware, netwerken/internet en dos/windows etc.
In bezit van eigen vervoer (Auto)
Regio Utrecht, maar uitzonderingen mogelijk
Voornamelijk avonduren / weekend
graag zelfsquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:12 schreef Vulcanic het volgende:
Mag ik hier ook geadvanceerde problemen en/of vragen neerzetten?
Die zullen zich niet snel melden denk ik vanwege wat in de openingspost staat onder het kopje let op .....komt nogal streng en totaal niet vriendelijk over + je geeft mensen het beeld hun totale hebben en houden op tafel moeten leggen om te bewijzen dat ze geen "klootzak" zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:36 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Waar blijven de FOK!kers met problemen?
Helemaal goed, ik heb een webradio doormiddel van icecast opgezet op mijn Linux server voor prive gebruik. Ik heb hiernaast een folder vol met muziek staan. Icecast heeft alleen een playlist tekst bestandje nodig in dit formaat om de liedjes af te spelen:quote:
Moeilijk is het niet nee, ben alleen bang dat het me behoorlijk wat tijd gaat kosten als ik het wil doen i.c.m met een beetje deftige GUI.quote:Op maandag 19 december 2011 20:22 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou het zelf doen. Is een eitje met Java.
icegenerator een optie?quote:Op maandag 19 december 2011 20:26 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Moeilijk is het niet nee, ben alleen bang dat het me behoorlijk wat tijd gaat kosten als ik het wil doen i.c.m met een beetje deftige GUI.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |