Ik heb thuis nog een PC staan, niet onwijs veel gebruikt (hooguit een jaar maar paar uurtjes pw gebruikt) en staat hier maar te staan. Het is een wel verouderde PC (windows XP) maar werkt voor de standaard dingen gewoon nog goed zoals : internetten, administratie enz. Verwacht géén high-end PC maar een simpele pc van een paar jaar oud, maar zoals ik al zei : weinig gebruikt en werkend. Aangezien er mensen zijn die weinig tot totaal geen geld hebben voor een nieuwe PC en/of werken op een nog meer verouderde PC, kan ik deze pc 'cadeau' doen. Of, als nodig, voor onderdelen gebruikt worden voor een andere pc om hem te fixen.
Ik weet niet of er vraag voor is of dat iemand het überhaupt kan gebruiken maar ik geef het liever aan iemand die het wél nodig heeft dan aan een kennis/vriend die het wél kan betalen!
Ik heb wat specificaties van de PC (en zoals al gezegt, hij is verouderd ja, maar bepaalde mensen werken nog op een PC van 5-6jr oud :-) )
- Mobo : ASRock ATA133
- Hardeschijf : Hitachi 82,3 GB
- DDR : 512 MB
- DVD-Rom : LG
De bon met alle specificaties heb ik hier nog in huis. Bij deze PC heb ik ook een 19" TFT scherm, webcam (Logitec), kabels én een mini muis (en eventueel een externe hardeschijf van 500GB, maar dit moet ik nog even nakijken ;-) )Toetsenbord is zowat letterloos, dus die geef ik maar niet mee :-D .
Ikzelf heb geen vervoer van een auto, dus als iemand het kan ophalen zou dat fijn zijn (de personen die dit hebben opgezet bedoel ik dan mee).
Ook handig om te vermelden, de PC is op te halen in Rotterdam!
Hopelijk heeft iemand er iets aan die het wél nodig heeft :-)
Tá sé ach an hearted mór ar féidir leo a bheith
cairde fíor.
An meán agus meata,
Ní féidir a fhios agat cad ciallaíonn cairdeas fíor.