Wat heb je in de aanbieding?quote:Op maandag 12 december 2011 14:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Misschien zijn jullie beide geīnteresseerd in andere spellen?
Oh sorry, dat bedoel je.quote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Que? Ik bedoel, misschien van de 6 spellen heb jij net interesse in andere dan The Dean. Zinloos om een spel dubbel te hebben toch?
Mocht Dean daarmee akkoord gaan, dan is dat wat mij betreft een dealquote:Op maandag 12 december 2011 14:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh als dat zo is dan is het perfect. Dan betalen jullie gewoon ieder ¤4 + ¤1.95 is ¤6 voor 2 spellenAkkoord?
Helemaal uit het hoofd? Knap hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:37 schreef gewoonjori het volgende:
¤10,- voor 6 spellen, dat is dan ¤1,67 (afgerond) per spel.
Ik kan je garanderen dat ik er heel blij mee zal zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja JORI maar ik speel ze niet meer en dan maak ik liever iemand anders er blij mee. Geld verdienen doe ik wel ergens anders dan op fok
Misschien is er toch nog iets tot ze doorgedrongen dat ze beter overheids-/bedrijfsmateriaal kunnen vernielen dan de post van de arme burgers.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:34 schreef The_Dean het volgende:
Ja toch
Alleen gaat het hier al jaren goed. Ze slopen nu liever verkeersborden en telefooncellen, maar de brievenbussen blijven heel
Haha bespaar je de moeitequote:Op zaterdag 17 december 2011 12:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Trouwens, ik wil bij ontvangst die 30 cent extra wel overmaken, als goed gebaar omdat jij ook zo vrijgevig bent.![]()
Tuurlijk geen probleem, heb ze cadeau gedaan aan mijn buurjongetjesquote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat verwacht je voor ¤1.67normaal bewaar ik de boekjes gewoon erin (kijk er nooit naar) maar jammer dat ze er dus niet meer in zitten ik weet niet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |