Nou ja, ik tel een apotheek/drogisterij als winkelquote:
Dan zitten er hier ook vier.quote:Op maandag 12 december 2011 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik tel een apotheek/drogisterij als winkel
Je woont ook hier?quote:
Superliefje!quote:
Die zwembroek kan echt nietquote:Op maandag 12 december 2011 09:55 schreef Kuukske het volgende:
CÉÉÉÉEÉÉÉÉ EEEÉÉEEELLLLLLLLLLLLLLL1!!!!@!!!!!!
[ afbeelding ]
Hihi.quote:
Nee, true. Maar wat een hottie met de baby.quote:
ik zat er net naar te kijken in dat topicquote:Op maandag 12 december 2011 09:55 schreef Kuukske het volgende:
CÉÉÉÉEÉÉÉÉ EEEÉÉEEELLLLLLLLLLLLLLL1!!!!@!!!!!!
[ afbeelding ]
Oh hehe.quote:Op maandag 12 december 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zat er net naar te kijken in dat topic
Ziggo bellenquote:Op maandag 12 december 2011 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds geen internet op de pc. Hoe kan ik dat fixen?
Als er storing bij ZIggo is, dan kunnen weinig andere mensen wat voor je betekenenquote:Op maandag 12 december 2011 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik bel Ziggo welOf ik moet zo'n dongle kopen. Die heb ik wel maar die krijg ik niet aan de praat op Windows 7.
In een wijk waar 9.000 mensen wonen.quote:
Gebeurt dat niet automatisch als je de modem/router eventjes van de stroom afhaalt?quote:Op maandag 12 december 2011 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of het een storing is. M-M had het gister over het IP-adres van m'n PC? Onder Windows XP kon je dat nog vernieuwen ofzo maar bij Windows 7 zie ik dat niet meer.
Doe d'r de groeten!quote:
Oh, zal ik dan mijn baan maar opzeggen?quote:Op maandag 12 december 2011 10:55 schreef Pheno het volgende:
Vrouwen moeten ook niet aan auto's en het internet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |