dat ze lurktquote:Op maandag 12 december 2011 09:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Betekend dit nu dat ze 32 seconden geleden gebanned is ?
vier maar geen feest.quote:Op maandag 12 december 2011 09:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oh, je wilt niet weten welke gedachtes er NU door mijn hoofd spoken
Ik was ook ontvoerd door MK, kijk maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op maandag 12 december 2011 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik was ook ontvoerd door MK, kijk maar:preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
omnomnomnom, wat is mijn toetje?quote:
een worstquote:
quote:
quote:
Ik ga voor de laatste optiequote:Op maandag 12 december 2011 09:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ sleurt NBT mee het steegje in
quote:Op maandag 12 december 2011 09:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ sleurt NBT mee het steegje in
quote:
Denk dat dit de goede volgorde isquote:
Stiekem wel ja.quote:Op maandag 12 december 2011 09:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's dan eigenlijk een combinatie van alledrie
Scherpe eend is scherpquote:Op maandag 12 december 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Denk dat dit de goede volgorde is
quote:
Jep, as alwaysquote:
whahaquote:Op maandag 12 december 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Denk dat dit de goede volgorde is
pas op dat je je niet openhaaldquote:
you're gonna like my vlaflipquote:Op maandag 12 december 2011 09:59 schreef NBT het volgende:
[..]![]()
![]()
Schatje, wij delen binnenkort wel een vlaflip
Ik hoop hetquote:Op maandag 12 december 2011 10:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
you're gonna like my vlaflip [ afbeelding ]
nu al lunch?quote:Op maandag 12 december 2011 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
luch die k gemaakt heb om op t werk te eten thuis eten
k had hongerquote:
Met die afbeelding, is het echt echt zo slechtquote:Op maandag 12 december 2011 10:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
you're gonna like my vlaflip [ afbeelding ]
Is dat lekker?? Luch??quote:Op maandag 12 december 2011 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
luch die k gemaakt heb om op t werk te eten thuis eten
doen alsof je iets niet snapt terwijl je weet dat het een typfout isquote:
nohmquote:
.quote:Op maandag 12 december 2011 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
doen alsof je iets niet snapt terwijl je weet dat het een typfout is
zulks een lief meisjon als ikkuh kan dat toch niet slecht bedoelenquote:Op maandag 12 december 2011 10:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Met die afbeelding, is het echt echt zo slecht!
Yoghurt, ja ja !quote:Op maandag 12 december 2011 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nohm
ik net 2 pistoletjes en eet yoghurt met aardbeiensaus
om kwart voor 11 ongeveer moet ik al weer ff weg.. en dan vanmiddag nog een keer.. pfoeiiiquote:
Ohewww, klinkt ook lekkerquote:Op maandag 12 december 2011 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nohm
ik net 2 pistoletjes en eet yoghurt met aardbeiensaus
hihi eet maar braaf je bammetje, schatjequote:Op maandag 12 december 2011 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die heb ik momenteel klaarliggen! Als m'n chocomel is gebracht zal ik er mee beginnen
Absoluut niet. Smaakt een beetje naar metaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat je nog een keer met de zweep moet slaanquote:Op maandag 12 december 2011 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die heb ik momenteel klaarliggen! Als m'n chocomel is gebracht zal ik er mee beginnen
heb ik zaterdag al gedaanquote:Op maandag 12 december 2011 10:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Yoghurt, ja ja !
Ontkennen dat je mannenpap eet
Druk druk druk?quote:Op maandag 12 december 2011 10:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
om kwart voor 11 ongeveer moet ik al weer ff weg.. en dan vanmiddag nog een keer.. pfoeiii
vandaar dat ik het er niet levend vanaf brachtquote:
Neehoor, daar is ie alquote:Op maandag 12 december 2011 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat je nog een keer met de zweep moet slaan
nja druk.. heen en weer gereis van 3x niksquote:
jaquote:Op maandag 12 december 2011 10:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
lolwut
En ik mocht je niet eens voeden
Nee das waarquote:Op maandag 12 december 2011 10:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zulks een lief meisjon als ikkuh kan dat toch niet slecht bedoelen
* NBT knuffelt warm!quote:Op maandag 12 december 2011 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vandaar dat ik het er niet levend vanaf bracht![]()
ik heb ook honger en heb het nog steeds koud
Wat een nonsensquote:Op maandag 12 december 2011 10:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja druk.. heen en weer gereis van 3x niks
pm/dm/msn/postduif/msn/WA/ping/hosselhossel/feestboek en ik kwam gelijkquote:Op maandag 12 december 2011 10:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jaen t was erg
![]()
![]()
![]()
![]()
naja jij was er niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze likken als lassieejjquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 12 december 2011 10:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
pm/dm/msn/postduif/msn/WA/ping/hosselhossel/feestboek en ik kwam gelijknou ik kwam wel vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Veel gebloosd dus dit weekend?quote:Op maandag 12 december 2011 10:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jaen t was erg
![]()
![]()
![]()
![]()
naja jij was er niet
DANKquote:
"mantelzorg", therapie en werkquote:
jaquote:Op maandag 12 december 2011 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Veel gebloosd dus dit weekend?
[..]
DANK
quote:
Daar worden we warm van!quote:
mannenpapetendquote:
Nice... had je het beter voor elkaar dan ikquote:
Niet, 5quote:Op maandag 12 december 2011 10:07 schreef NBT het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 7 posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |