Wacht, wat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
Wilfried Bony
Ach, het is nog geen Achmed Hossam die bekender is onder zijn voetbalnaam Mido.
Dat was qua naamgeving nog verwarrender, want in een VI-seizoensgids stond destijds Ahmed Hossam zonder de naam Midoquote:
Yep, Nuytinck is onverwacht weer terug na een lange blessure, die zal wel blij zijn met zijn rode kaart.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:09 schreef SnuggLe het volgende:
Heb er over na zitten denken.
Maar gokte op NEC-verdediger. Cmovx.
Erg fijn dat die niet speelde.
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ben vast niet de enige met 3x de nul plus womst maar tikt wel lekker aan.
Scheelt je toch weer punten in minderingquote:Op zondag 18 december 2011 16:08 schreef Bayswater het volgende:
Zit niet mee, VandenBussche plots geblesseerd.
Zo, dat is ontzettend veel zeg. Kom niet verder dan 54 geloof ik.quote:Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Scheelt je toch weer punten in mindering
Mijn totaal komt uit op 88 als ik goed heb geteldprima weekend.
Je had een verdediging van Excelsior en Heerenveen?quote:Op zondag 18 december 2011 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik haal volgens mij de 20 niet eens
AZquote:Op zondag 18 december 2011 18:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je had een verdediging van Excelsior en Heerenveen?
Da's niet veel inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
John: 4
Dost: 2
Chanturia: 5
Albers: 2
Linssen: -
Maher: 2
Sno: 3
Poulsen: 0
Moisander: 0
V.d. Pavert: -
Esteban: 0
Morgen ff een Mailtje naar Derksen en Genee ,die pakken me 4 puntjes afquote:Op zondag 18 december 2011 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
VI is de vigerende bron, derhalve Marcelo.
Bij PSV- Roda kreeg Vukovic een rode kaart en 7 tegengoals.quote:Op maandag 19 december 2011 10:03 schreef NIEKler het volgende:
Mooie score heeft Vukovic: Staat niet op de kaart!
Komende werdstrijd pakt ie vast weer rood.quote:Op maandag 19 december 2011 10:13 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Bij PSV- Roda kreeg Vukovic een rode kaart en 7 tegengoals.
Kwam daarmee in de ronde op een totaal van -10.
En zo slecht past niet op onze kaart inderdaad.
Deze ronde was hij wel prettig geweest in je team, 22 puntjes....
ik ga het even doorgeven aan onze devver. Thanks.quote:Op maandag 19 december 2011 10:03 schreef NIEKler het volgende:
Mooie score heeft Vukovic: Staat niet op de kaart!
Pfff, die gestolen overwinning van Vitesse kost me de herbstmeister-titel.quote:Op maandag 19 december 2011 10:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Pff was blij dat Chadli en De Jong nog scoorden... Zonde, ik had dus toch al deze week de azers eruit moeten gooien..
Maar die levert mij die titel op.quote:Op maandag 19 december 2011 11:19 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Pfff, die gestolen overwinning van Vitesse kost me de herbstmeister-titel.
Zo is er altijd wel wat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |