ICS (International Card Services)quote:Op maandag 12 december 2011 02:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waar heb je voor gesolliciteerd dan?
Beter word je aangenomen en regel je mij die Black Cardquote:Op maandag 12 december 2011 02:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
ICS (International Card Services)
Insha allahquote:Op maandag 12 december 2011 02:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Beter word je aangenomen en regel je mij die Black Card
Rebelse moslim dit.quote:
Indeed!quote:
Japanquote:Op maandag 12 december 2011 03:01 schreef Sala-adin het volgende:
Als ik word aangenomen ga ik in de zomer ofzo naar japan! Lijkt me fuckin niiice plus en geile Jap kapot maken met zo een anime stem![]()
Beetje hosselen en ik kan beide tories fixen jeweetquote:Op maandag 12 december 2011 03:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Japan. Maar ik denk dat je dan moet kiezen tussen een huis kopen of naar Japan gaan, aangezien die shit kankerduur is.
Masha'Allah!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2011 03:12 schreef Phantomesse het volgende:
Allah akbar?
Whalla ennnnn Allah ballen verzamelon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ka Ka KA KAKAKAKAKAKA zak zak zak zak zak maar leker doahdoah doah zak moar doah doah doah doahIk moest lachen. Jij bent echt zo'n Duracell BunnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is fokkin lekkah man!quote:Op maandag 12 december 2011 09:15 schreef Sinji het volgende:
Van haar word ik niet warm of koud van. Maar bedankt voor die vorige Sala, lawd hav mercy
[..]
Ik had de Italiaanse versie zonder subs gedownloadquote:Op maandag 12 december 2011 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben benieuwd wat Juminelle van Salò vond..
O maar je kan de subs erbijzetten via www.nlondertitels.comquote:Op maandag 12 december 2011 12:57 schreef Juminelle het volgende:
Goedemorgen favoriete FOK!ertjes
[..]
Ik had de Italiaanse versie zonder subs gedownload
Ah thanks! Nah, ik heb maar niet gekeken, maar dan ga ik 'm vanavond wel met die subs kijkenquote:Op maandag 12 december 2011 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O maar je kan de subs erbijzetten via www.nlondertitels.comheb je 'm wel gekeken of kapte je t af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |