abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105481542
Hmmm. Interessant wel, zit er even over te lezen maar zijn veel dingen die ik nog niet wist erover :). Mijn DSM-kennis is niet zo heel breed buiten mijn ervaringskennis.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_105481582
Topic gekilld met m'n jargon ;(.
pi_105481625
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2011 02:35 schreef Jajong het volgende:
Topic gekilld met m'n jargon ;(.
Ik vind het gewoon niet boeiend om over te lullen :P
pi_105481638
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 02:41 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon niet boeiend om over te lullen :P
Is niet echt iets voor in een SC om half 3 inderdaad :').

Snel post titties.
pi_105481643
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 02:28 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ik ben 25, maar mijn depressie heeft wel een duidelijke reden :) maar dat is nogal een lang verhaal en ik ben moe.

't is wel in m'n postgeschiedenis te vinden (en recent :P )

Heb jij er nu nog last van? Ik lees het morgenochtend door :)
Ik ben niet zo'n iemand die postgeschiedenis bekijkt, maar ik zal eens kijken morgen.

Ik heb errrrrrrrrrrrrrrrr denk ik niet zo'n last meer van, of iig niet in de mate waarin ik het had. Wel periodes dat ik echt ontzettend lusteloos ben en niet zoveel zin kan maken om dingen te doen, had er laatst een maar daar ben ik weer uit gerold thank god. Ik doe alles opzich wel in die periodes omdat het moet maar echt zin heb ik niet. Ik ga wel uit maar niet dat ik me er op verheug van tevoren, zuchtend de deur uit met in mijn hoofd: "Het moet maar weer."

Verder kan ik niet meer zeggen dat ik depressief ben, ik kan wel intens genieten van simpele dingen en geniet over-all gewoon wel van dingen. Laat me ook niet zo simpel uit het veld slaan en ben behoorlijk opgetogen en druk altijd. Alleen af en toe een wat lusteloze periode waarin ik het liefst wel gewoon de hele dag rustig aan doe of met anderen bezig ben zodat ik niet met mezelf bezig hoef te zijn :')

quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 02:28 schreef Jajong het volgende:

[..]

Een dhystyme stemmingsstoornis ja? Kloten is dat. Het is echter niet per definitie een nasleep van een zwaardere depressie. Kan wel, maar is niet echt aan elkaar verbonden op die manier.
Ja, moet zeggen dat ik er niet echt veeeeel last meer van heb. Eerst was het erger, en daarvoor was al helemaal rock bottom :') Puberteit in combinatie met heel veel problemen :r wat een hel :')

Heb er verder niet echt verstand van ook, gewoon wat gesprekjes gehad waarbij ze labeltjes plakken zodat je gedrag een naam krijgt. Niet dat ik er ook echt iets aan had ofzo :')
  maandag 12 december 2011 @ 02:43:31 #31
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_105481648
quote:
6s.gif Op maandag 12 december 2011 02:42 schreef Jajong het volgende:

[..]

Een lichter onderwerp dan maar. Mijn huid heeft een allergische reactie op iets, flink kut is dat.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_105481663
quote:
16s.gif Op maandag 12 december 2011 02:43 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n iemand die postgeschiedenis bekijkt, maar ik zal eens kijken morgen.

Ik heb errrrrrrrrrrrrrrrr denk ik niet zo'n last meer van, of iig niet in de mate waarin ik het had. Wel periodes dat ik echt ontzettend lusteloos ben en niet zoveel zin kan maken om dingen te doen, had er laatst een maar daar ben ik weer uit gerold thank god. Ik doe alles opzich wel in die periodes omdat het moet maar echt zin heb ik niet. Ik ga wel uit maar niet dat ik me er op verheug van tevoren, zuchtend de deur uit met in mijn hoofd: "Het moet maar weer."

Verder kan ik niet meer zeggen dat ik depressief ben, ik kan wel intens genieten van simpele dingen en geniet over-all gewoon wel van dingen. Laat me ook niet zo simpel uit het veld slaan en ben behoorlijk opgetogen en druk altijd. Alleen af en toe een wat lusteloze periode waarin ik het liefst wel gewoon de hele dag rustig aan doe of met anderen bezig ben zodat ik niet met mezelf bezig hoef te zijn :')

[..]

Ja, moet zeggen dat ik er niet echt veeeeel last meer van heb. Eerst was het erger, en daarvoor was al helemaal rock bottom :') Puberteit in combinatie met heel veel problemen :r wat een hel :')

Heb er verder niet echt verstand van ook, gewoon wat gesprekjes gehad waarbij ze labeltjes plakken zodat je gedrag een naam krijgt. Niet dat ik er ook echt iets aan had ofzo :')
Hmmm. Bij een fullblown dhysthyme stoornis is 't wel handig om toch wat structurele behandeling te hebben denk ik, om terug val te voorkomen :P. Helemaal omdat ik je soms hoor over dat je ADHD hebt? Dat in combinatie met dhysthymie (wat al concentratie-problemen geeft op zichzelf) lijkt me helemaal lastig. Maar goed, ik ben geen psycholoog ;)
pi_105481666
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 02:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn huid heeft een allergische reactie op iets, flink kut is dat.
Hmmm... duizendenéénopmerkingen.

Ok, ik doe het niet.

:')

Kusje erop :*
pi_105481669
quote:
6s.gif Op maandag 12 december 2011 02:42 schreef Jajong het volgende:

[..]

Snel post titties.
Ik ben meer een billen guytje

maandag 12 december 2011 @ 02:46:15 #35
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_105481671
quote:
16s.gif Op maandag 12 december 2011 02:45 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Hmmm... duizendenéénopmerkingen.

Ok, ik doe het niet.

:')

Kusje erop :*
Ja, allergisch voor het kutvocht van dat ene meisje.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_105481673
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 02:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn huid heeft een allergische reactie op iets, flink kut is dat.
Moet je ff bloed prikken. Ik ben allergisch voor huisstofmijt, dat is pas kut. Als ik een week niet stofzuig zit ik onder de bulten :'). Moet eigenlijk ook hypo-allergene superspecial dekbedden kopen maar die krengen zijn kapot duur.
  maandag 12 december 2011 @ 02:47:52 #37
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_105481682
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 02:46 schreef Jajong het volgende:

[..]

Moet je ff bloed prikken. Ik ben allergisch voor huisstofmijt, dat is pas kut. Als ik een week niet stofzuig zit ik onder de bulten :'). Moet eigenlijk ook hypo-allergene superspecial dekbedden kopen maar die krengen zijn kapot duur.
Mooi kut als ik in een keer een allergie daar voor zou ontwikkelen.

Overigens, een week lang niet stofzuigen. :r
pi_105481683
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 02:46 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
My nigga! Ik ook dus.
pi_105481687
quote:
11s.gif Op maandag 12 december 2011 02:47 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Mooi kut als ik in een keer een allergie daar voor zou ontwikkelen.

Overigens, een week lang niet stofzuigen. :r
Serious? Ik doe 't echt niet vaker dan 1 keer in de week hoor :'). Hoe groot is jouw huis? Die van mij over de 100m2 ;(.
pi_105481692
quote:
8s.gif Op maandag 12 december 2011 02:48 schreef Jajong het volgende:

[..]

Serious? Ik doe 't echt niet vaker dan 1 keer in de week hoor :'). Hoe groot is jouw huis? Die van mij over de 100m2 ;(.
Rijke pappi
pi_105481697
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 02:49 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Rijke pappi
Ik woon samen, dan gaat 't wat sneller + huizen in Groningen zijn denk ik wat goedkoper dan waar jullie wonen :P. Al 't steeds minder scheelt volgens mij.
  maandag 12 december 2011 @ 02:50:49 #42
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_105481701
quote:
8s.gif Op maandag 12 december 2011 02:48 schreef Jajong het volgende:

[..]

Die van mij zo'n 115m2 denk ik.

Heb jij trouwens dan astmatische klachten? Want dit lijkt echt op een contactallergie wat ik heb, opgezette huid en zo.
pi_105481706
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 02:46 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ohlord, have mercy on me. I'm so so gay right now :')

quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 02:45 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hmmm. Bij een fullblown dhysthyme stoornis is 't wel handig om toch wat structurele behandeling te hebben denk ik, om terug val te voorkomen :P. Helemaal omdat ik je soms hoor over dat je ADHD hebt? Dat in combinatie met dhysthymie (wat al concentratie-problemen geeft op zichzelf) lijkt me helemaal lastig. Maar goed, ik ben geen psycholoog ;)
Woonde destijds in internaat dus dat was best wel structueel genoeg vond ik zo :') Mijn eerste psych kreeg ik ruzie mee omdat hij zo kankerdroog deed, er geen greintje emotie van zijn gezicht af te lezen was en ik de hele tijd alls 20 keer opnieuw moest vertellen, door middel van zijn telkens retorische vragen. Ik kon het niet handelen :')

Mja, up en down periodes heb ik altijd gehad en zal ik vast ook wel houden, alleen in veel mindere mate dan voorheen.
pi_105481710
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 02:50 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik woon samen, dan gaat 't wat sneller + huizen in Groningen zijn denk ik wat goedkoper dan waar jullie wonen :P. Al 't steeds minder scheelt volgens mij.
Groningen is zeker goedkoper ja, heb je samen met vrouwtje een koophuis?
pi_105481713
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2011 02:50 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Die van mij zo'n 115m2 denk ik.

Heb jij trouwens dan astmatische klachten? Want dit lijkt echt op een contactallergie wat ik heb, opgezette huid en zo.
115? Damn son woon je nog thuis ofzo? :D.

Ik krijg uitslag en jeuk, ook van contact ja.
  maandag 12 december 2011 @ 02:53:36 #46
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_105481721
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 02:52 schreef Jajong het volgende:

[..]

115? Damn son woon je nog thuis ofzo? :D.

Ik krijg uitslag en jeuk, ook van contact ja.
Ik deel een huis met mijn broer.

Maar je krijgt dus geen issues met je luchtwegen en zo?
pi_105481724
quote:
16s.gif Op maandag 12 december 2011 02:51 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ohlord, have mercy on me. I'm so so gay right now :')

[..]

Woonde destijds in internaat dus dat was best wel structueel genoeg vond ik zo :') Mijn eerste psych kreeg ik ruzie mee omdat hij zo kankerdroog deed, er geen greintje emotie van zijn gezicht af te lezen was en ik de hele tijd alls 20 keer opnieuw moest vertellen, door middel van zijn telkens retorische vragen. Ik kon het niet handelen :')

Mja, up en down periodes heb ik altijd gehad en zal ik vast ook wel houden, alleen in veel mindere mate dan voorheen.
Het is lastig om een goede behandelaar te vinden ja.... Dat zie je heel vaak, mensen die behandeling af kappen omdat ze geen klik hebben met de behandelaar.

quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 02:51 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Groningen is zeker goedkoper ja, heb je samen met vrouwtje een koophuis?
Nee, we huren. Over een jaartje of 2 gaan we iets kopen denk ik :).
pi_105481728
Als ik dinsdag word aangenomen dan kan ik ook met een schuin oog kijken naar een koophuis. Weliswaar een huis van rond de 70m2 maarja altijd beter dan dit wat ik nu heb

pi_105481730
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 02:53 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Ik deel een huis met mijn broer.

Maar je krijgt dus geen issues met je luchtwegen en zo?
Nice man.

Maar nee, niet als ik die allergische reacties krijg.

Heb wel inspanningsastma maar dat is een heel ander verhaal.
pi_105481735
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 02:54 schreef Sala-adin het volgende:
Als ik dinsdag word aangenomen dan kan ik ook met een schuin oog kijken naar een koophuis. Weliswaar een huis van rond de 70m2 maarja altijd beter dan dit wat ik nu heb

[ afbeelding ]
Waar heb je voor gesolliciteerd dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')