abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2011 @ 09:44:23 #276
353398 UltraViolence
PORFOTTO BADMANG
pi_105484436
Mijn probleem is niet zozeer het versieren van meiden/vrouwen, maar van één in het speciaal.

Al tijden kom ik in een aantal café's hier in de buurt, waar ik een meid zie die ik van +/- 6 jaar geleden ken. Ze heeft vroeger voetbaltrainingen met ons (mijn voetbalelftal) gevolgd, waar ik toentertijd wel een aantal keer met haar heb gesproken (niets speciaals).

Omdat ik haar dus al minstens 6 jaar niet gesproken heb en ik qua uiterlijk heel erg ben veranderd heb ik nooit wat tegen haar durven zeggen.

Ondertussen weet ze wie ik ben en heb ik het idee dat ze steeds mij aankijkt vanaf een afstand.
Ook heeft ze me nu al een aantal keer 'per ongeluk'/'toevallig' aangeraakt terwijl ze langsliep of wat dan ook. Maar ik heb dan echt geen idee wat ik moet zeggen.

Buiten de gewoonlijke angst om meiden aan te spreken heb ik ook echt geen idee wat ik moet zeggen en hoe ik het aan moet pakken.

Wat moet ik doen?
1. Aanpakken alsof ik haar nog ken, nadat ik haar een tijdje genegeerd heb.
2. Gewoon doen alsof ik haar niet meer ken en 'opnieuw beginnen'?

Optie 2 lijkt mij de beste optie, heb alleen géén idee waar ik over moet beginnen. Iemand die hier een idee voor heeft?

(Dit gaat over de leeftijd 18 t/m 21 ongeveer)

Leuk dat dit soort topics bestaan _O_
ROTTERDAM KRUISKADE BITCH NIET TE DOORGRONDEN HARDE TUIGMANG HOU JE KALM
pi_105484509
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:44 schreef UltraViolence het volgende:
Mijn probleem is niet zozeer het versieren van meiden/vrouwen, maar van één in het speciaal.

Al tijden kom ik in een aantal café's hier in de buurt, waar ik een meid zie die ik van +/- 6 jaar geleden ken. Ze heeft vroeger voetbaltrainingen met ons (mijn voetbalelftal) gevolgd, waar ik toentertijd wel een aantal keer met haar heb gesproken (niets speciaals).

Omdat ik haar dus al minstens 6 jaar niet gesproken heb en ik qua uiterlijk heel erg ben veranderd heb ik nooit wat tegen haar durven zeggen.

Ondertussen weet ze wie ik ben en heb ik het idee dat ze steeds mij aankijkt vanaf een afstand.
Ook heeft ze me nu al een aantal keer 'per ongeluk'/'toevallig' aangeraakt terwijl ze langsliep of wat dan ook. Maar ik heb dan echt geen idee wat ik moet zeggen.

Buiten de gewoonlijke angst om meiden aan te spreken heb ik ook echt geen idee wat ik moet zeggen en hoe ik het aan moet pakken.

Wat moet ik doen?

Optie 2 lijkt mij de beste optie, heb alleen géén idee waar ik over moet beginnen. Iemand die hier een idee voor heeft?

Ik zou gewoon voor optie 1 kiezen, je zei zelf dat er niets speciaals was gebeurd en als je bij dezelfde vereniging hebt gezeten kun je dat ook mooi als gespreksstof gebruiken. En als het wat zou worden komt toch nog wel uit dat je haar al kende. Ze gaat je echt niet afkeuren om hoe je was als 13-jarig jochie, tenzij je enorm negatief opviel in je team :P
pi_105484568
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat ik neuk en drugs gebruik.

Ik ben denk ik in mijn leven op twee personen verliefd geweest. Hoe snel gaat het dan nu bij jou? Hoe oud ben je eigenlijk, dat weet ik niet eens.
In welk gehucht woon je dat dat de vreselijkste roddels zijn? :9

Vroeger, dan heb ik het over een jaar of 10 tot 13 was ik echt continu verliefd. :') Ook echt met de bijbehorende vlinders in mijn buik. Zelfs als ik een relatie had met de ene, kon ik nog verliefd zijn op diegene en op een ander. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_105484607
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 09:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Vroeger, dan heb ik het over een jaar of 10 tot 13 was ik echt continu verliefd. :') Ook echt met de bijbehorende vlinders in mijn buik. Zelfs als ik een relatie had met de ene, kon ik nog verliefd zijn op diegene en op een ander. :9
't Is een plaats op de Veluwe waar iedereen beweert maagd te zijn tot het huwelijk.

Maar da's wel ernstig :')
Ik ben denk ik op mijn 15e verliefd geweest. En nu. Dat zijn twee keer.
  maandag 12 december 2011 @ 09:56:42 #280
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105484671
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 09:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Lijkt me zwaar vermoeiend. Die wispelturigheid
  maandag 12 december 2011 @ 09:57:14 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105484681
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2011 09:56 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik kan bevestigen dat dat het ook is.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105484704
Ik heb blijkbaar te weinig last van hormonale schommelingen om wispelturig te zijn. Ik ben geen echte puber zeker.
pi_105484709
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

't Is een plaats op de Veluwe waar iedereen beweert maagd te zijn tot het huwelijk.

Welkom in Nunspeet.
pi_105484716
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Welkom in Nunspeet.
Bijna, het scheelt 10 kilometer.
  maandag 12 december 2011 @ 09:59:20 #285
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105484731
quote:

Wat moet ik doen?

Ik zou ervoor kiezen om haar in eerste instantie te benaderen als een vreemde, om vervolgens laten vallen alsof jullie elkaar al eerder kennen. Op moment dat zij ingaat dat jullie elkaar wel moeten kennen van vroeger, kun je praten over het lot of iets anders spiritueels. Zulke onderwerpen doen ze smelten yo :@
pi_105484758
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik kom ook heel vaak op de Veluwe, Ede enzovoort en merk ook wel dat het daar heel anders is dan hier in de Randstad. Maar trek me er echt niks van aan en ben ook niet gelovig. :9
pi_105484766
quote:

Wat moet ik doen?

Ik zou er niet zoveel over nadenken. Gewoon aanspreken en direct beginnen over jullie 'common ground'.
pi_105484774
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2011 09:56 schreef Sinji het volgende:

[..]

Toen was het leuk, goed gevoel ook. Maar die wispelturigheid is inderdaad niet fijn, je weet niet waar je aan toe bent en heb mezelf toen ook regelmatig daarmee in de vingers gesneden. Nu is het echter over...
  maandag 12 december 2011 @ 10:01:21 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105484775
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:01 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zou er niet zoveel over nadenken. Gewoon aanspreken en direct beginnen over jullie 'common ground'.
Second that.
C'est la vie
  maandag 12 december 2011 @ 10:01:51 #290
353398 UltraViolence
PORFOTTO BADMANG
pi_105484795
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik zou gewoon voor optie 1 kiezen, je zei zelf dat er niets speciaals was gebeurd en als je bij dezelfde vereniging hebt gezeten kun je dat ook mooi als gespreksstof gebruiken. En als het wat zou worden komt toch nog wel uit dat je haar al kende. Ze gaat je echt niet afkeuren om hoe je was als 13-jarig jochie, tenzij je enorm negatief opviel in je team :P
Dat lijkt me inderdaad de beste optie. :)

Heb dan nog wel het probleem dat ik echt geen idee heb hoe ik het gesprek moet beginnen, een gesprek met haar over voetbal lukt me wel, maar hoe ga ik het gesprek beginnen?

Ik zie haar bijna elk weekend en toch heb ik nog nooit wat gezegd.
Dan wordt het moeilijk om haar ineens te herkennen.

Echt een groot probleem dit, aangezien ik haar (zoals ik haar van vroeger kende) heel erg leuk vond. En zij mij blijkbaar ook leuk vindt, ookal zijn al haar hints zo subtiel dat het als toeval opgevat kan worden. :')
  maandag 12 december 2011 @ 10:02:06 #291
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105484802
Ik was 6 maanden niet wispelturig was op niemand verliefd.
En toen brak november aan en ging alles fout.
C'est la vie
pi_105484812
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 10:00 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik kom ook heel vaak op de Veluwe, Ede enzovoort en merk ook wel dat het daar heel anders is dan hier in de Randstad. Maar trek me er echt niks van aan en ben ook niet gelovig. :9
Tja, ik ook niet en dat nemen ze me kwalijk. Maar boeiend, ik leef volgens mijn normen en niet naar die van hen. En voor god hoef ik het al helemaal niet te doen.
  maandag 12 december 2011 @ 10:03:40 #293
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105484835
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:01 schreef UltraViolence het volgende:

[..]

Heb dan nog wel het probleem dat ik echt geen idee heb hoe ik het gesprek moet beginnen, een gesprek met haar over voetbal lukt me wel, maar hoe ga ik het gesprek beginnen?

Echt een groot probleem dit, aangezien ik haar (zoals ik haar van vroeger kende) heel erg leuk vond. En zij mij blijkbaar ook leuk vindt, ookal zijn alle hints zo subtiel dat het als toeval opgevat kan worden. :')
Hoe langer je wacht, hoe hoger die drempel wordt voor jezelf. Je hebt er nu al sowieso teveel tijd heen laten gaan. De lange post is proof
pi_105484839
quote:

[..]

Echt een groot probleem dit, aangezien ik haar (zoals ik haar van vroeger kende) heel erg leuk vond. En zij mij blijkbaar ook leuk vindt, ookal zijn alle hints zo subtiel dat het als toeval opgevat kan worden. :')
Hoe begin je met iemand anders een gesprek over voetbal? Op dezelfde manier begin je met haar een gesprek. Weet ik veel, in welk team ze voetbalt, of ze die-en-die dan ook kent. Als zij jou wel leuk vindt dan interesseert het haar niet heel veel hoe je dat gesprek aanknoopt.
pi_105484853
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2011 10:02 schreef heloef het volgende:
Ik was 6 maanden niet wispelturig was op niemand verliefd.
En toen brak november aan en ging alles fout.
6 maanden terug was je een nog ergere jankbal heb je zelf gezegd :')
En je zei er snel weer overheen te zijn, dat is het voordeel van wispelturigheid.
  maandag 12 december 2011 @ 10:07:25 #296
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_105484923
heloef heeft mijn stem, sowieso.
Je moeder is een hamster
  maandag 12 december 2011 @ 10:08:55 #297
353398 UltraViolence
PORFOTTO BADMANG
pi_105484966
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 10:03 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hoe langer je wacht, hoe hoger die drempel wordt voor jezelf. Je hebt er nu al sowieso teveel tijd heen laten gaan. De lange post is proof
Dat kan ik alléén maar beamen. :')

Ik zal aankomend weekend toch eens wat moeten proberen.
  maandag 12 december 2011 @ 10:10:33 #298
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105485006
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

6 maanden terug was je een nog ergere jankbal heb je zelf gezegd :')
En je zei er snel weer overheen te zijn, dat is het voordeel van wispelturigheid.
Nee dat is anders janken.

"Boehoehoe ik ben maagd"
"Boehoehoe ik blijf altijd alleen"
"Boehoehoe ik ben lelijk"

Dat was mijn jankstylo.
C'est la vie
  maandag 12 december 2011 @ 10:10:59 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105485023
quote:

[..]

Echt een groot probleem dit, aangezien ik haar (zoals ik haar van vroeger kende) heel erg leuk vond. En zij mij blijkbaar ook leuk vindt, ookal zijn al haar hints zo subtiel dat het als toeval opgevat kan worden. :')
Een vrouw waarmee je kan praten over voetbal, ik ben jaloers.
C'est la vie
  maandag 12 december 2011 @ 10:12:19 #300
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_105485050
heloef kop m in.
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')