Stond jij ook ergens bij de Fok!-ers of niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:53 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik mezelf ook niet, deed nog wel zo mijn best
Nee die zag ik daar ook al niet, maar niet heel hard gezocht tbhquote:Op woensdag 14 december 2011 18:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Stond jij ook ergens bij de Fok!-ers of niet?
Zal er aan denken!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:16 schreef Sc0tTy het volgende:
@ eQuaL , volgende keer links vooraan he!
Voegen als optie toe aan me PF, maar voor mij beetje te ver weg en te duurquote:
Maar Prefix & Density zitten nu dus bij Theracords.quote:OK seriously guys, wtf. Why haven't I seen that release earlier? It's sick.I knew the Outrageous remix from a CO2 set, but those other 3 tracks are pretty damn hard. Especially those intro's. Great basslines. Build-up in the middle part is slightly boring to me (just to mention a negative point), but still, those are some great tracks.
Zeker lekkere release ja, had hem al sinds het begin. Spoontechquote:Op woensdag 14 december 2011 23:34 schreef Quyxz_ het volgende:
OK ik zag net pas voor het eerst deze release: Prefix & Density - Warning E.P [Spoontech]
Samples: http://hardstyle.harderst(...)rning-e-p-t7390.html
Zeer vette tracks! Geen zin om Engelse reactie te vertalen:
[..]
Maar Prefix & Density zitten nu dus bij Theracords.
Absoluut, vonden wij ook!quote:Op donderdag 15 december 2011 08:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
NiceDie outdoor met jullie was echt supergezellig
Een jaar lang gratis naar alle feesten geloof ik.quote:
Dat mag ik ook hoor, zonder orange cardquote:Op donderdag 15 december 2011 11:44 schreef 16meter het volgende:
daarmee mag je een jaar naar alle Q-dance feesten
had je wat ofzo zemmelquote:
Twitter berichten plaatsen werkt ff niet dus maar zoquote:Op donderdag 15 december 2011 10:49 schreef Levitas het volgende:
De flames tegen Q-Dance op Facebook is begonnen. De Q-Dance orange card is naar iemand gegaan die 5 keer de tweet heeft gestuurd en ze vinden het belachelijk dat ze hem "daarom" hebben gekozen.
Jealousy is a bitch.
//Edit
Oh, zie nu dat die gast maar liefst 133(!!!) keer heeft getweet. Dat is eigenlijk wel een beetje... Insane
quote:@Q_dance @Q_Niels_Q Dus voortaan moeten we onze tweet 400 keer herhalen om überhaupt kans te maken? Zeg dat dan meteen bij de opdracht!
quote:@DailymomentsNL Elke keer een andere tweet he ;-) De volgende keer selecteren we weer op een andere manier de winnaar!
Wat was uberhaupt de opdracht dan? Snap er maar weinig van...quote:Op donderdag 15 december 2011 12:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Twitter berichten plaatsen werkt ff niet dus maar zo
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |