Hell yeahquote:
Over die knuppel, je bedoelt dat wij het vreemd vinden dat je het leuk vindt? Of andersom?quote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef Koepert het volgende:
Ik ga even dit doen:
[ afbeelding ]
door te zeggen dat ik t Toneshifterz album wel lekker vind, vrolijk. Niet zo 'raw-om-raw-te-zijn', sommige vocals zijn wat kaas, sommige kicks niet top, het is geen topper, maar luistert wel lekker weg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast niet iedereen zal het er mee eens zijn, maargoed, je kan niet iedereen blij maken
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Ongelofelijk eens. Niet op loudness geweest, maar wil deze plaat graag live een keer horen!quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aliens remix:
Melodie lekker intact gelaten, klonk erg nice @ Loudness
Tja, ik heb nog niet de X-factor gehoord in zijn tracks. Sowieso vond ik het erg raar dat je een albumpreview maakt zonder dat je tracks afgemixt en gemasterd zijn, want het klonk een partij schel..quote:Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Nope ElDani vindt m ook kut![]()
Ik vind hem ook niet erg speciaal, tracks van Crypsis doen me veel meer
Niet meer..quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:03 schreef 16meter het volgende:
Nog mensen naar Fusion of Dance komend weekend?
quote:Op maandag 12 december 2011 18:30 schreef Driepink het volgende:
Moeilijke vraag: loudness 10-12-2011 werd een remix gedraaid van drowning pool - bodies.. Iemand enig idee van wie die is? En geen idee in wiens set ie zat. Ik stond TE strak
?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:58 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Van dat ene nummer onder elk youtube filmpje ooit?
Voor mij veel te verquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef haakon het volgende:
Hmmm misschien zaterdag hierheen?
https://partyflock.nl/party/211989:Tillt_Records.html
Beste line-up voor een 10tje!
Under Destruction van Meccano Twins?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 23:36 schreef RiKe het volgende:
Heren,
Eenmaal een nieuwe mix!
Ditmaal via een andere manier dan normaal, een soundcloud download!
De link:
http://soundcloud.com/dj-rike/rike-turn-up-the-volume-20
De tracklist:Staat aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast niet iedereen zal het er mee eens zijn, maargoed, je kan niet iedereen blij makenIk doe je gelijk followen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Die was vet jaquote:
ja potverdikkie, net de dag voor Oud&Nieuw, geen goed planquote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef haakon het volgende:
Oeh, nice!
https://partyflock.nl/party/212499:Dangerouzmind.html
ondanks weinig bezoek van feesten gebruik ik ze af en toe nog wel; voor het slecht afgestelde geluid in de kroegquote:Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als ik jullie zou mogen aanraden zou ik de exinore oordoppen nemen. Het kost wat, maar dan heb je echt topkwaliteit op maat gemaakt. Hoe kut 't geluid ook is... die dingen filteren schadelijke tonen en hoe brak 't geluid soms is... met die dingen klinkt altijd goed
hij is fijnquote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aliens remix:
Melodie lekker intact gelaten, klonk erg nice @ Loudness
WTF met die intro kicks?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
die intro kicks, de climax niet iets heel bijzonders maar gewoon degelijk.. jammer dat die kick weer helemaal de hoogte in schiet
gelijk vanaf het begin het gas vol inquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
stukje vanaf 18 seconde.....hoppakee,
NICE!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
stukje vanaf 18 seconde.....hoppakee,
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:27 schreef Levitas het volgende:
Hmm, zaterdag weer een keertje naar de Time Out. Zany en Psyko Punkz, voor 6 euri. Maar, ik ga natuurlijk voor Gers Pardoel!
Kijken of er nog wat 16-jarige sletjuz reageren als ik zeg "Ik neem je mee-e-e-e-eee" ghehehe
Dat laatste was natuurlijk een fa2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |