bijna zei ik tochquote:Op maandag 12 december 2011 17:41 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ben geen kenner en misschien wat hypocriet uit mijn mond aangezien ik geen doppen gebruik, maar als je pijn voelt ben je volgens mij al te laat..
true, maar goed dan moet je dus ook al iets gevoeld hebbenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aliens remix:
Melodie lekker intact gelaten, klonk erg nice @ Loudness
Ik zou ze toch gewoon in doen hoor, ook al denk je dat het niet nodig is. Pas als het met doppen zó zacht staat dat het niet leuk meer is zou ik ze uit laten.quote:Op maandag 12 december 2011 17:35 schreef eQuaL het volgende:
Had mijn exinores gewoon bij op Loudness, maar niet hoeven gebruiken. Alleen in het begin vond ik het geluid in Area 2 zo slecht dat het bijna zeer ging doen, maar toen gingen we gewoon naar Area 1
Nice.quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aliens remix:
Melodie lekker intact gelaten, klonk erg nice @ Loudness
Met die 2e ben ik het tot nu toe mee eens. Maar die van de Pitcher isquote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef Levitas het volgende:
Toch wel de tracks die ik (tot nu toe) het vetst vind van het toneshifterz album:
Als dit het beste is, dan hoef ik dat hele album niet eens te horen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef Levitas het volgende:
Toch wel de tracks die ik (tot nu toe) het vetst vind van het toneshifterz album:
Ah, vandaar dat "Last night an MC saved my life" ofzoietsquote:Op maandag 12 december 2011 18:37 schreef T_Killer het volgende:
[..]puike remix
Dat middelste LED scherm wat achter de DJ staat viel tijdens Zany z'n set bijna voorover op de DJ booth. Die rook kanonnen die aan dat scherm hingen produceerden toch aanzienlijk veel stuwkracht, waardoor dat scherm ging wankelen. Gelukkig lette de MC goed op.
hoor er ook wel wat van Brennan in, jaquote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef haakon het volgende:
Ik vind die Darken Your Mind op de één of andere manier een erg hoog 'qlimax' gehalte hebben.
Een erg hoog 'qlimax 2010' gehalte, welteverstaan.
Bepaalde tonen van de muziek klonken harder dan anderen. Slecht afgesteld oid. Als het harder was geweest had het waarschijnlijk zeer gedaan aan de oren, dat bedoel ik meerquote:Op maandag 12 december 2011 18:21 schreef de_huig het volgende:
[..]
true, maar goed dan moet je dus ook al iets gevoeld hebben
quote:
Nope ElDani vindt m ook kutquote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef Baronpilsener het volgende:
Ben ik hier de enige die Radical Redemption ronduit saai en leeg vind?
Staat aanquote:Op maandag 12 december 2011 19:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Over 10 min. nieuwe Magic Show. Wordt leuke uitzending
Valt best meequote:Op maandag 12 december 2011 20:16 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Staat aan
Kut kwaliteit van qdance stream :/![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |