quote:Op maandag 12 december 2011 14:23 schreef Sc0tTy het volgende:
Geld terug!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lag dus niet aan onsTyp- en spellingsfouten voorbehouden.
Gelukkig werd het volume al aardig gecompenseerd aan de andere kant. Af en toe voelde je alles trillen.quote:
Lulz, das volgens mij wel iets te hoog niet ?quote:Op maandag 12 december 2011 15:02 schreef T_Killer het volgende:
Ripper zei dat iemand 140 decibel had gemeten vooraan
Haha geen idee. Via Code Black dus wel een club gevonden die elke zaterdag een "Hard dance evening" heeft. Wellicht de moeite waard om dat eens te bekijken. En tja, je moet je aanpassen aan de andere cultuur he, dus dan ga ik ook maar leren shufflen!!11quote:Op maandag 12 december 2011 12:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgens mij wil je daar dus echt niet naar een HS feest. Ieder persoon neemt daar waarschijnlijk 2 vierkante meter in beslag
Ter vergelijking: op Defqon heb ik die app ook even aangehad in de blue, daar kwam mijn app niet verder dan 95 dB. Ongeveer op de helft van de tent. Dus misschien 100-105 dB vooraan.quote:Op maandag 12 december 2011 15:11 schreef T_Killer het volgende:
Ja volgens mij was dat met een app op de telefoon, dus niet heel betrouwbaar. Was wel helemaal linksvoor bij de boxen zei ie.
Minpunten? Haha ik vond juist dat ze 2 pluspunten hadquote:
Ik heb m'n oren een paar maanden geleden laten testen, zat wel iets onder het gemiddelde maar niks om me zorgen over te maken zei ze. Toch maar oordoppen gehaald, 1x gebruikt en het geluid klonk perfectquote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef StM het volgende:
Iedere 3 db is een verdubbeling van de geluidsdruk, meer dan 80 en je gaat kans lopen op permanente schadeIk gok dat 80% hier wel een lichtere of zwaardere vorm van gehoorschade heeft... Ik iig wel helaas.
[ afbeelding ]
Heb nooit ¤2 dopjes gehad maar wel verschillende van ¤25.. vond de ene nog slechter dan de andere. Sommige mensen zijn er wel tevreden over, maar ik denk dat die gewoon nog nooit het gevoel van op maat gemaakte doppen hebben ervarenquote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Sc0tTy het volgende:
Na een tijd van die ¤2 oordopjes gebruikt te hebben heb ik op Loudness besloten om maar eens goeie doppies te halen. Ik neem aan dat een geluidstest er gelijk bij zit.
Ik denk eerst dat ik voor dopjes van ¤25 ga simpelweg omdat mijn portemonnee geen duurdere toelaat. Jammer dan van het mindere geluid, maar hier een poos mee rondlopen is beter dan die andere doppies.
Voor die prijs van op maat gemaakte doppen mag dat ook welquote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb nooit ¤2 dopjes gehad maar wel verschillende van ¤25.. vond de ene nog slechter dan de andere. Sommige mensen zijn er wel tevreden over, maar ik denk dat die gewoon nog nooit het gevoel van op maat gemaakte doppen hebben ervaren
Haha als je bij Google afbeeldingen zoekt naar oordoppen kom je overal ReMcOrE's gezicht tegenquote:Op maandag 12 december 2011 16:31 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Voor die prijs van op maat gemaakte doppen mag dat ook welMaarja over 2 weken naar PRSPCT XL , daar wil ik dus echt nieuwe doppen
NLS met welke doppen stond jij zaterdag?
pm @ fbquote:Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Haha als je bij Google afbeeldingen zoekt naar oordoppen kom je overal ReMcOrE's gezicht tegen
Ik heb deze nog liggen:
[ afbeelding ]
Comfoor Disco
Paar keer gebruikt, wel goed schoongemaakt, heb geen aids, als je er niet vies van bent wil ik ze wel naar je opsturen? Heb ze nu toch niet meer nodig.
ik ben geen kenner en misschien wat hypocriet uit mijn mond aangezien ik geen doppen gebruik, maar als je pijn voelt ben je volgens mij al te laat..quote:Op maandag 12 december 2011 17:35 schreef eQuaL het volgende:
Had mijn exinores gewoon bij op Loudness, maar niet hoeven gebruiken. Alleen in het begin vond ik het geluid in Area 2 zo slecht dat het bijna zeer ging doen, maar toen gingen we gewoon naar Area 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |