We geven vanavond 3 albums weg in The Magic Showquote:
Vraag maar aan iedereen die er waren, allemaal getuigenquote:Op maandag 12 december 2011 11:43 schreef haakon het volgende:
[..]
Als ie er staat, wel hier posten, or it didn't happen!
PICS! OR IT DIDN'T HAPPEN, JA!?quote:Op maandag 12 december 2011 12:01 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Vraag maar aan iedereen die er waren, allemaal getuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
GIEFV PL0X!quote:Op maandag 12 december 2011 11:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
We geven vanavond 3 albums weg in The Magic Show![]()
20:00 – 21:00 Kodex
21:00 – 22:00 Mind.Illusion
22:00 – 23:00 Alpha²
quote:Op maandag 12 december 2011 10:48 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
True, maar dat is nou net niet een van mijn favo nr's![]()
Volgens mij wil je daar dus echt niet naar een HS feest. Ieder persoon neemt daar waarschijnlijk 2 vierkante meter in beslagquote:Op maandag 12 december 2011 12:36 schreef Levitas het volgende:
Zit een beetje te zoeken naar hoe hardstyle ontwikkeld is in Australië, want ja.. In die 5 maanden wil ik toch ook wel weer even uit m`n dak gaan.
Kom ik opeens een Facebook pagina tegen, speciaal voor Australische shufflers. Ze meeten nog serieus om samen te oefenen enzo
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij stouwen ze het daar zo vol dat iedereen alleen maar een beetje kan fistpumpenquote:Op maandag 12 december 2011 12:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgens mij wil je daar dus echt niet naar een HS feest. Ieder persoon neemt daar waarschijnlijk 2 vierkante meter in beslag
En 9 van de 10 aanwezigen zijn aziaten.quote:Op maandag 12 december 2011 12:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgens mij wil je daar dus echt niet naar een HS feest. Ieder persoon neemt daar waarschijnlijk 2 vierkante meter in beslag
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef mstx het volgende:
[..]
En 9 van de 10 aanwezigen zijn aziaten.
Dat is raar volkquote:
Ja, wat is daar mis mee?quote:
Idd fijn plaatje, ook op Loudness gehoord.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef dreamzk het volgende:
Fijn nummer om s'ochtends in de trein te luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lag dus niet aan ons
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Zo zien ze er helaas niet uit in aussiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |