Helaas moet ik je gelijk gevenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
en die live edit is deze:
Lekker tot 2.20, daarna gaat het hard bergafwaarts...en vanaf 5.00 is het weer ok...
Oh, nu zijn het voortaan de pitched kicks die kut zijn en de reverse die geweldig zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
en die live edit is deze:
Lekker tot 2.20, daarna gaat het hard bergafwaarts...en vanaf 5.00 is het weer ok...
Hier ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:23 schreef eQuaL het volgende:
* eQuaL gaat momenteel helemaal los op Frontliner LIVE @ XXlerator Matrixx December the 4th
Arme buren
Dat is altijd zo geweest?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh, nu zijn het voortaan de pitched kicks die kut zijn en de reverse die geweldig zijn?
Ook mee eens, het album vind ik nog wel vet maar wat hij daarna heeft gemaakt doet me niks... liever dat oude energieke stijltjequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:43 schreef eQuaL het volgende:
Doet me een beetje denken aan Alphaverb, toen hij nog lekkere tracks maakte
Eens. Defqon anthem was wel het absolute dieptepunt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind hun decibel anthem maar matig, jaydee is blije meuk,hun defqon anthem was niet om aan te horen, en lang niet al hun digital age spul is vet...Nee, ik heb geen moeite om slechte tracks van ze op te noemen...
Eigenlijk de meeste tracks na de surge of power Ep's vind ik niet zo boeiend, daarvoor waren het absolute helden.
Pitched kicks zijn al een hele tijd kut, vooral zo extreem als Frontliner & co het doen. Reversed bass is tijdloos.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh, nu zijn het voortaan de pitched kicks die kut zijn en de reverse die geweldig zijn?
eens!!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:21 schreef haakon het volgende:
Deze heet dan wel Feel Good:
Maar van deze ga je je pas echt good feelen!
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Haakon de man achter de Jaydee & Triangle of Life posts
Ik hou er gewoon niet van als kicks de hoogte in stuiteren en alle kanten opgaan..quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:25 schreef Levitas het volgende:
ik zet mijn sub in de auto altijd goed hard voor de lage kicks, maar als ze dan ineens de lucht in schieten vind hij dat niet zo tofquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet van als kicks de hoogte in stuiteren en alle kanten opgaan..
Dus? Als dit je excuus is om niet te gaan wordt je officieel uit de ekte ekte gekickedquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:25 schreef Levitas het volgende:
Argh.. Heb alleen één probleem na Euphoria. Is rond 4 uur afgelopen en moet eigenlijk m`n ouders om 7:00 van het vliegveld ophalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Line-up XQ Noisecontrollers:
Noisecontrollers
Wildstylez
Headhunterz
D-Block & S-Te-Fan
Kasparov
Evil Activities
Fanny West
Mc: Dv8
Max Enforcer
Frontliner
Digital Punk
Prankster
Arkaine
Mc: Da Syndrome
Ik was altijd al erg benieuwd naar producties van haar. Op een paar feesten horen draaien en dat kon ik altijd wel erg waarderen! Op Reset moest ze samen met Stephanie en dat was dan weer niks (tenminste, de keren dat ik langsliep was het bagger dus kan ook zijn dat dan Stephanie er net een plaat op had gelegd).quote:
ik had er verder totaal niet meer aan gedacht, maar toen ik de line-up las had ik echt zoiets van; dit is het?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:20 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het erg verwacht, vandaar ook niet in mijn optie-lijst gegooit, maar DIT!
Die kick van Takin' Downquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:43 schreef eQuaL het volgende:
Vandaag uit, lekkere tracks!
Doet me een beetje denken aan Alphaverb, toen hij nog lekkere tracks maakte
wie?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:35 schreef robuust89 het volgende:
Maar diederikje en Stefan, maken die nog platen?
dat nummer ken ik heul nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:36 schreef Driepink het volgende:
E=NCē staat hier niet eens tussen de genoemde nummers?
Beetje vroeg om een track die 3 weken terug pas voor het eerst gedraaid is al tot 'klassieker' te bestempelen.quote:
Ik ken n Fokker die al kaartjes heeftquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:41 schreef Sc0tTy het volgende:
XQ line upVraag me af of Q-Dance nu nog 1 kaartje verkoopt
![]()
O, ik wist niet dat het hier puur om klassiekers ging, excuses. Net 3 posts (nu 4) in deze reeks gemaaktquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:42 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Beetje vroeg om een track die 3 weken terug pas voor het eerst gedraaid is al tot 'klassieker' te bestempelen.
Ik wil Unbroken ook even noemen. Hoorde volgens mij ook bij die 2 x 4 track vinyls. Heerlijke plaat, heb m op Loudness ook nog gehoord.
Dat is beter werkquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat het hier puur om klassiekers ging, excuses. Net 3 posts (nu 4) in deze reeks gemaakt
wat voor mij toch wel een klassieker is:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
wat voor mij toch wel een klassieker is:
die vocals MOET ik van mezelf altijd voluit meeschreeuwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |