Oh, ja....dan heeft het weinig zin iddquote:Op maandag 12 december 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat is het punt nu niet meer, die schroeven zijn er al uit nu
Alleen dat waren kennelijk toch niet de schroeven om het frontje los te maken
Ja maar het is mijn grooooooooote ovenquote:Op maandag 12 december 2011 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, ja....dan heeft het weinig zin idd![]()
Ik vraag me alleen af wat nou duurder is; een goeikope combimagnetron of een monteur laten komen, een nieuwe knop bestellen en vervolgens monteur weer laten komen
Maar dan heeft ze wel twee keer een monteur over de vloerquote:Op maandag 12 december 2011 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, ja....dan heeft het weinig zin idd![]()
Ik vraag me alleen af wat nou duurder is; een goeikope combimagnetron of een monteur laten komen, een nieuwe knop bestellen en vervolgens monteur weer laten komen
Deze maakte Zwab dus esquote:Op maandag 12 december 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Billy, Sjon, Kees en Chico.
Chico lijkt op een oud heertje, het enige dat mist is de bolhoed en de pijp.
Hahahaquote:Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Deze maakte Zwab dus es
[ afbeelding ]
Maar das Sjon, niet Chicoen daar was ie nog pup volgens mij
roze ps2 zouden ze daar blij van worden?quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Nonneponbaaaaaaabe, de busmoeder kwam net je spullen ophalen, ze wist niet wat ze moest zeggen, ik moest je heeeeeeeel erg bedanken![]()
![]()
Ze hebben alleen geen Playstation
ik heb een roze ps2 (ergens onder een grote stapel stofff)quote:Op maandag 12 december 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Een roze?
Nah, ik denk dat ze dr liever gewoon geen wil, de jongens spelen nog zo lekker zonder pc en zo
Heb jij geen witgoed monteur in je dorp? Want whirpool zelluf is prijzigquote:Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef Greys het volgende:
Memento, weet jij toevallig hoe dat zit met Whirlpool apparaten gekocht bij IKEA?
Hebben ze daar een reparatieservice voor ofzo?
garantie loopt via whirlpoolquote:Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef Greys het volgende:
Memento, weet jij toevallig hoe dat zit met Whirlpool apparaten gekocht bij IKEA?
Hebben ze daar een reparatieservice voor ofzo?
In het durp:quote:Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij geen witgoed monteur in je dorp? Want whirpool zelluf is prijzig
Maar net wat Ing zegt, dan moet ie wel een knop meteen meebrengenquote:U woont binnen ons werkgebied. Wij rekenen rekenen ¤ 55 voorrijkosten, inclusief een kwartier werk, voor de reparatie van uw apparaat. Elk opvolgend kwartier kost ¤ 15. Dit is exclusief de kosten van vervangende onderdelen.
Ja, en buiten de reparatie?quote:Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
garantie loopt via whirlpool
Maar, die 55 euro, dan in die 15 min heeft hij of a) je oven gemaakt of b) hij weet wat er aan de hand is en het gaat kosten.quote:Op maandag 12 december 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
In het durp:
[..]
Maar net wat Ing zegt, dan moet ie wel een knop meteen meebrengen
Maar misschien is alleen dat kutveertje losgeschoten en dat scheelt me nogal veel geldDus misschien hoef ik helemaal geen nieuwe knop... De nieuwe foon hakte er ook al in, zeg maar
Ik wacht al twee jaarquote:Op maandag 12 december 2011 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, die 55 euro, dan in die 15 min heeft hij of a) je oven gemaakt of b) hij weet wat er aan de hand is en het gaat kosten.
En ik denk niet dat je via whirlpool goedkoper uit bent. Heb je echt die oven *nu* nodig? Anders wacht je ermee tot januari als je weer wat meer doekoe ruimte hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |