abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105474103
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_105474137
En knikkende knieen?
pi_105474138
Whaha, goeden tt!

quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Kon dat maar, maar dan moet ik met de trein enzo, niet handig ;(

En ja wat betreft nieuwe knie, je kan maar 2x max. Een nieuwe knie krijgen, dus daardoor doen ze het niet zo snel. Maar wie weet hoe de technologie over 15 jaar is, loop ik met een robotknie ofzo :')
Aaw balen!
En ik vind het zo rot van je knie. Hoop echt dat er iets gevonden wordt om je te helpen.

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ah okee!

_O- Handboeien!! Wat ben jij van plan? :D
:') Had ik ook niet om gevraagd! Maar het kwam terug in het gedicht, daarom zaten ze erbij.
pi_105474187
En robotknie! Maar die paste niet in de TT ;(
pi_105474203
Ik ga slapen :*
pi_105474255
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:27 schreef Diconnected het volgende:
En robotknie! Maar die paste niet in de TT ;(
;(

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga slapen :*
Truste!
pi_105474262
Dag speeskees!
pi_105474297
Trusten Space!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_105474341
Die l'oreal reclame met Hugh Laurie is zo leuk :P
pi_105474470
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:30 schreef Diconnected het volgende:
:Y
  zondag 11 december 2011 @ 22:35:39 #11
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105474621
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:30 schreef Diconnected het volgende:
:Y

En van die knie. Gister was bij Ik vertrek.. op tv ook een vrouw die waarschijnlijk nieuwe knieën moest krijgen. Die was rond de 50 ofzo en eigenlijk vonden ze haar zelfs te jong daarvoor. Nouwja. Je kunt toch niet iemand weet ik hoelang met slechte knieën laten lopen?

Met kunstkleppen van het hart zijn ze in een paar jaar ook super veel mee uhm progressed :P Ik kom even niet op het correcte Nederlandse woord ;)
吴 曼 迪
pi_105474807
Oh, lakjes waren trouwens Marilyn And Me & Captain Sparrow's Boat. Met beide ben ik echt blij. :Y
  zondag 11 december 2011 @ 22:40:43 #13
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105474933
Ik ga Dinsey kaartjes bestellen *O*
吴 曼 迪
pi_105474966
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 22:40 schreef megamandy het volgende:
Ik ga Dinsey kaartjes bestellen *O*
Disney-wat? Disneyland? :D
  zondag 11 december 2011 @ 22:44:04 #15
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105475121
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Disney-wat? Disneyland? :D
Uhuh! Uhuh! Uhuh!
Een actie inclusief busvervoer, 24 maart voor 1 park ¤85,50 of voor beide parken ¤92,00. Ik pak wel beide parken want in dat moviepark ligt de vette achtbaan van Aerosmith en de vrije val en een super leuke achtbaan van Nemo O+ En volgens mij ook weer iets nieuws wat ik nog niet gezien heb :o

En ik heb mijn vriendje ook zo ver gekregen *O* Nu hoef ik niet forever alone daar door dat park te gaan lopen :')
吴 曼 迪
pi_105475208
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef megamandy het volgende:

[..]

Uhuh! Uhuh! Uhuh!
Een actie inclusief busvervoer, 24 maart voor 1 park ¤85,50 of voor beide parken ¤92,00. Ik pak wel beide parken want in dat moviepark ligt de vette achtbaan van Aerosmith en de vrije val en een super leuke achtbaan van Nemo O+ En volgens mij ook weer iets nieuws wat ik nog niet gezien heb :o

En ik heb mijn vriendje ook zo ver gekregen *O* Nu hoef ik niet forever alone daar door dat park te gaan lopen :')
Wat leueueueuk! :D
  zondag 11 december 2011 @ 22:49:43 #17
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105475424
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Wat leueueueuk! :D
Ja en normaal ga je dan maar een halve dag ofzo? Maar bij deze reis kan ik 3min van mij huis opstappen om 05:20, daarna alleen nog mensen in Maastricht ophalen en daarna gaan we door naar Parijs. Dus dan ben je rond 10u ofzo al daar. En we vetrekken ook pas weer om 20u 's avonds! Dus je bent er ook echt een hele dag *O*

Ik heb helemaal hyper *O* *O* *O* Ik hou van Disney *O* *O* *O* En van mijn vriendje *O* *O* *O* Whoooooooo!!!!!

ok :{w
吴 曼 迪
  zondag 11 december 2011 @ 22:51:26 #18
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105475493
Disney is zo leuk O+

Ja en wat betreft knie, arts had ook gezegd dat ze die operatie alleen maar doet bij 60+, dusja ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen morgen.
  zondag 11 december 2011 @ 22:53:17 #19
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105475586
De vorige keer dat ik er was waren alleen ouders met klein grut daar, bij alle achtbanen hoefde ik maar 2 treintjes te wachten voordat we aan de beurt waren O+ En bij Peter Pan langer dan een uur :')

Peter Pan O+ Londen O+ Lichtjes O+
吴 曼 迪
pi_105475648
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 22:49 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja en normaal ga je dan maar een halve dag ofzo? Maar bij deze reis kan ik 3min van mij huis opstappen om 05:20, daarna alleen nog mensen in Maastricht ophalen en daarna gaan we door naar Parijs. Dus dan ben je rond 10u ofzo al daar. En we vetrekken ook pas weer om 20u 's avonds! Dus je bent er ook echt een hele dag *O*

Ik heb helemaal hyper *O* *O* *O* Ik hou van Disney *O* *O* *O* En van mijn vriendje *O* *O* *O* Whoooooooo!!!!!

ok :{w
*O*
Ik ben zelf geweest terwijl ik een weekendje Parijs deed, dus wij hebben toen ook een volle dag gedaan. Wel alleen het Disney-park, daar waren we echt al wel een hele dag zoet. Maar wordt vast superleuk dan, helemaal met je vriendje erbij! :D

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:51 schreef Diconnected het volgende:
Disney is zo leuk O+

Ja en wat betreft knie, arts had ook gezegd dat ze die operatie alleen maar doet bij 60+, dusja ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen morgen.
Ik ben ook heel benieuwd. Want zo gaat het toch ook echt niet.
  zondag 11 december 2011 @ 22:57:02 #21
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105475785
We zijn twee jaar geleden (booh dat klinkt echt ver weg eigenlijk :P Het lijkt steeds alsof we nog helemaal niet zo lang samen zijn, nog steeds zo verliefd O+ ) 3 dagen geweest inclusief hotelovernachting. Huge bed! Op de 7e verdieping met uitzicht op de schaatsbaan O+ Bad :9 Best seks ever :9~

En nu dus weer, heb er echt super veel zin in.
吴 曼 迪
pi_105476046
Snap ik! :Y
  zondag 11 december 2011 @ 23:07:04 #23
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105476294
En van mijn moeder kreeg ik opdracht om Lucifer van hout mee te nemen, van Jim Shore
Is precies onze eigen dikke kater :D
吴 曼 迪
pi_105476621
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 23:07 schreef megamandy het volgende:
En van mijn moeder kreeg ik opdracht om Lucifer van hout mee te nemen, van Jim Shore
[ afbeelding ] Is precies onze eigen dikke kater :D
Hihi, wat leuk! Hoop dat je hem kan vinden. :)
  zondag 11 december 2011 @ 23:17:59 #25
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105476825
Zo moet even van me afschrijven hoor...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105477067
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 23:17 schreef Diconnected het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach wijffie toch. Ik snap dat jij je heel machteloos voelt. Je ziet je leven denk ik soort van aan je voorbij gaan? Zoals met school en dat net ook iemand zegt, ja kan je niet naar hem toe gaan om te steunen? Niks mis mee natuurlijk, maar dat steekt toch even dat dat niet kan. En dan hebben we het nog niet eens over de pijn die het met zich meebrengt. Het is heel logisch dat je je er druk over maakt, vooral als je daar alle tijd voor hebt.. Het enige wat ik kan doen is je een hart onder de riem steken en hou in gedachten, ook dit gaat over. De tijd dat je lekker kan gaan stappen, lol maken, werken komt echt nog wel. Hou vol :*
pi_105477073
quote:
SPOILER
:*
Snap helemaal dat het je dwars zit, zou raarder zijn als je er helemaal niet over nadacht.
Weet ook echt niks te zeggen, het is zo'n rotsituatie! Dus nog een :*. Als ik iets kan doen moet je het zeggen, luisteren wil ik altijd!

Even iets heel anders, bij NCIS wordt 'stressful' net ondertiteld als 'stresserend'. :')
pi_105477095
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Snap helemaal dat het je dwars zit, zou raarder zijn als je er helemaal niet over nadacht.
Weet ook echt niks te zeggen, het is zo'n rotsituatie! Dus nog een :*. Als ik iets kan doen moet je het zeggen, luisteren wil ik altijd!

Even iets heel anders, bij NCIS wordt 'stressful' net ondertiteld als 'stresserend'. :')
Faal :')
  zondag 11 december 2011 @ 23:25:10 #29
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105477134
quote:
SPOILER
:* Ik weet niet hoe ver je eigenlijk bent. Heb je ook nog druk van een propedeuse ofzo?
Maar het is sowieso wel echt kut inderdaad. Je wilt vanalles, maar het lukt/mag niet. Zijn er geen speciale regelingen op jouw school ivm ziekte?
Een vriend van mij heeft een jaar geleden chemokuren gehad en heeft zich toch maar een jaar uitgeschreven en kon daarna gewoon verder gaan met zijn eerste jaar waar hij gebleven was.

Sowieso vind ik dit het belachelijke van het onderwijs is Nederland, je heb misschien 2x per jaar een kans om een toets te maken en anders heb je pech en moet je weer een jaar wachten :r
Ben blij dat ik daar bij de Open Universiteit wel heel vrij in ben.
吴 曼 迪
  zondag 11 december 2011 @ 23:26:18 #30
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105477195
quote:

[..]
En weer hulde voor de Nederlanse ondertiteling _O_

:')
吴 曼 迪
pi_105477324
Wat hebben ze toch gruwelijk mooie jurken bij Asos.. :9~
pi_105477355
Wat ben ik toch blut. ;(
pi_105477376
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat ben ik toch blut. ;(
Dat was mijn tweede gedachte :Y :')
pi_105477525
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Dat was mijn tweede gedachte :Y :')
:D GMTA.
pi_105477562
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

:D GMTA.
:') Mutsie
  zondag 11 december 2011 @ 23:37:14 #36
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105477574
Ik had 600 euro gespaard voor mijn nieuwe gsm, en nu heb ik hem toch met abonnement afgesloten dus was de prijs maar 229,95 :') Dus nu heb ik geld over :D

Komt goed uit want ik wil misschien het leren jasje van de Dragon Tattoo-collectie bij H&M bestellen.
吴 曼 迪
  zondag 11 december 2011 @ 23:37:15 #37
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105477575
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:23 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ach wijffie toch. Ik snap dat jij je heel machteloos voelt. Je ziet je leven denk ik soort van aan je voorbij gaan? Zoals met school en dat net ook iemand zegt, ja kan je niet naar hem toe gaan om te steunen? Niks mis mee natuurlijk, maar dat steekt toch even dat dat niet kan. En dan hebben we het nog niet eens over de pijn die het met zich meebrengt. Het is heel logisch dat je je er druk over maakt, vooral als je daar alle tijd voor hebt.. Het enige wat ik kan doen is je een hart onder de riem steken en hou in gedachten, ook dit gaat over. De tijd dat je lekker kan gaan stappen, lol maken, werken komt echt nog wel. Hou vol :*
Er zijn gewoon zoveel dingen die ik niet mag/kan, de dingen die ik wel mag zijn zo weinig dat ik daar ook eigenlijk niks mee kan ;(
Ik zeg ook tegen mezelf dat het goed komt, maar op dit moment zie ik niks beters ;(

quote:

[..]

Thanks meissie :*

quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 23:25 schreef megamandy het volgende:

[..]

:* Ik weet niet hoe ver je eigenlijk bent. Heb je ook nog druk van een propedeuse ofzo?
Maar het is sowieso wel echt kut inderdaad. Je wilt vanalles, maar het lukt/mag niet. Zijn er geen speciale regelingen op jouw school ivm ziekte?
Een vriend van mij heeft een jaar geleden chemokuren gehad en heeft zich toch maar een jaar uitgeschreven en kon daarna gewoon verder gaan met zijn eerste jaar waar hij gebleven was.

Sowieso vind ik dit het belachelijke van het onderwijs is Nederland, je heb misschien 2x per jaar een kans om een toets te maken en anders heb je pech en moet je weer een jaar wachten :r
Ben blij dat ik daar bij de Open Universiteit wel heel vrij in ben.
1e jaars MBO Marketing en communicatie, had/heb het heel erg naar m'n zin, maar ik mis gewoon zo ontzettend veel nu. Nou is de school er niet zo heel moeilijk in gelukkig, maar als ik ook nog eens een 2e toetsweek mis, en heel veel lesstof die wordt uitgelegd in de les mis ik toch heel veel... En plus, als er word besloten er nog een operatie tegen aan te gooien binnenkort, dan zit ik nóg langer thuis en dan kan ik het wel schudden. :N Nou heb ik al zitten denken om anders gewoon in september te beginnen met HBO, dan ben ik 21 en kan ik de 21+ toets doen enzo. Maarja, dan ben je ook weer 4 jaar mee bezig... Het is allemaal gewoon zo veel -O-
pi_105477744
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

:') Mutsie

quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 23:37 schreef megamandy het volgende:
Ik had 600 euro gespaard voor mijn nieuwe gsm, en nu heb ik hem toch met abonnement afgesloten dus was de prijs maar 229,95 :') Dus nu heb ik geld over :D

Komt goed uit want ik wil misschien het leren jasje van de Dragon Tattoo-collectie bij H&M bestellen.
Niiice! Als ik dat had zou ik mooie kleren voor de feestdagen kopen, en naar de kapper gaan. :Y

Dico, snap dat het heel kut is, maar wel goed voor jezelf zorgen! Uiteindelijk gaat je gezondheid wel voor natuurlijk, en genoeg mensen die op hun 27ste nog met een opleiding beginnen.
Maar kan me voorstellen dat vooral de machteloosheid echt heel erg frustrerend is. Wil je wel een dagje rond komen duwen wanneer ik geen les heb! Helpt heel weinig, maar is iig iets?
pi_105477781
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 23:37 schreef megamandy het volgende:

I love it when that happens! :D
pi_105477828
Nom! Thee met honing en lange vingers dopen :9
  zondag 11 december 2011 @ 23:43:59 #41
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105477845
Van die 4 jaar daar moet je je echt helemaal niets vaan aantrekken! Ik ben nu 22 en zit nu in principe ook weer in een eerste jaar van een opleiding. En omdat ik er ook nog naast wil blijven werken zal die langer duren dan de drie jaar op een "normale" universiteit. Het zal dus nog wel even duren voordat ik echt ga werken in het beroep wat ik graag wil.
Maar aan de andere kant heb je dan wel veel meer kennis dan iemand die meteen vanaf de middelbare naar het mbo is gegaan en verder helemaal niets. Je leert namelijk ook best veel in dit soort situaties hoe raar dat ook klinkt :P
吴 曼 迪
pi_105477993
Ik snap het wel hoor Dico, je leven gaat gewoon niet zoals dat jij het voor ogen had, en dat is ook klote. Ik heb (niet echt te vergelijken) nu kans dat ik een half jaar studievertraging oploopt (tijdje niet lekker in mijn vel gezeten). En een halfjaartje is niks, maar toch baal ik er stevig van.
  zondag 11 december 2011 @ 23:48:22 #43
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105477996
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

[..]

Niiice! Als ik dat had zou ik mooie kleren voor de feestdagen kopen, en naar de kapper gaan. :Y

Dico, snap dat het heel kut is, maar wel goed voor jezelf zorgen! Uiteindelijk gaat je gezondheid wel voor natuurlijk, en genoeg mensen die op hun 27ste nog met een opleiding beginnen.
Maar kan me voorstellen dat vooral de machteloosheid echt heel erg frustrerend is. Wil je wel een dagje rond komen duwen wanneer ik geen les heb! Helpt heel weinig, maar is iig iets?
Ja ik zorg ook wel goed voor mezelf, maar er zijn gewoon van die dagen dat ik liever de hele dag in bed lig en slaap ofzo. :') maar omdat ik dus dan weer in de knoop kom met m'n diabetes, dus ook weer extra stress etc. :r Vooral machteloosheid indeed. Ik ben gewoon zo afhankelijk van de mensen om m'n heen, terwijl ik een heel erg zelfstandig persoon ben. Dusja. Wel heel lief van je aanbod, zal er aan denken O+ maar zou nu even niet weten wat, aangezien ik het winkelcentrum hier wel ken, en ja andere dingen worden lastig :+ Maar echt heel lief van je O+ :*
  zondag 11 december 2011 @ 23:52:43 #44
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105478132
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 23:43 schreef megamandy het volgende:
Van die 4 jaar daar moet je je echt helemaal niets vaan aantrekken! Ik ben nu 22 en zit nu in principe ook weer in een eerste jaar van een opleiding. En omdat ik er ook nog naast wil blijven werken zal die langer duren dan de drie jaar op een "normale" universiteit. Het zal dus nog wel even duren voordat ik echt ga werken in het beroep wat ik graag wil.
Maar aan de andere kant heb je dan wel veel meer kennis dan iemand die meteen vanaf de middelbare naar het mbo is gegaan en verder helemaal niets. Je leert namelijk ook best veel in dit soort situaties hoe raar dat ook klinkt :P
Ja dat weet ik ook wel, ken ook iemand die net klaar is met studeren en die is 30, dusja zo vreemd is het allemaal niet. Maar in m'n achterhoofd heb ik zoiets van 'heb ik allemaal geen zin in!'. Ik wil gewoon lekker een leuke baan hebben en gewoon een 'eigen' leven gaan leiden. Huisje, boompje beestje zegmaar. Maar aan de andere kant, die HBO studie die ik wil gaan doen wou ik 2 jaar geleden ook al gaan doen, maarja omdat ik was gezakt weer ging dat helaas niet door. Heb nu afgelopen 2 jaar eigenlijk een beetje verspild, had nu ook al een diploma op zak kunnen hebben en dus al lekker kunnen werken etc. Maar ja dat zijn van die dingen die je later allemaal ziet. Ik heb geen spijt van mijn keuzes, absoluut niet, heb ook veel geleerd en veel leuke dingen gedaan. Maargoed ik zie het allemaal wel. Dat word mijn nieuwe motto geloof ik :')

Ik vind daarom 'Carpe Diem' wel heel toepasselijk voor een tattoo, maar aan de andere kant ook zo ja mainstream. :P
pi_105478140
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 23:48 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja ik zorg ook wel goed voor mezelf, maar er zijn gewoon van die dagen dat ik liever de hele dag in bed lig en slaap ofzo. :') maar omdat ik dus dan weer in de knoop kom met m'n diabetes, dus ook weer extra stress etc. :r Vooral machteloosheid indeed. Ik ben gewoon zo afhankelijk van de mensen om m'n heen, terwijl ik een heel erg zelfstandig persoon ben. Dusja. Wel heel lief van je aanbod, zal er aan denken O+ maar zou nu even niet weten wat, aangezien ik het winkelcentrum hier wel ken, en ja andere dingen worden lastig :+ Maar echt heel lief van je O+ :*
Dat komt er ook nog bij natuurlijk. Vooral gebruik maken van alle luie dagen die beschikbaar zijn. O+
Afhankelijk zijn is ook irritant! Ik zat me pas al voor te stellen hoe vermoeiend het zou zijn om met krukken in het OV te moeten enzo, en dat is niks vergeleken met waar jij tegen aan loopt.
Ik kan je ook de trein in duwen hoor! :7 :*
  zondag 11 december 2011 @ 23:53:32 #46
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105478169
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

[..]

Oja de kapper :o Ik moet eens opzoeken wanneer ik mijn haar de laatste keer heb laten kleuren. Volgens mij alweer ergens in april :{ En ik heb nog een tegoedbon van ¤50,- *O*
吴 曼 迪
pi_105478185
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ook wel, ken ook iemand die net klaar is met studeren en die is 30, dusja zo vreemd is het allemaal niet. Maar in m'n achterhoofd heb ik zoiets van 'heb ik allemaal geen zin in!'. Ik wil gewoon lekker een leuke baan hebben en gewoon een 'eigen' leven gaan leiden. Huisje, boompje beestje zegmaar. Maar aan de andere kant, die HBO studie die ik wil gaan doen wou ik 2 jaar geleden ook al gaan doen, maarja omdat ik was gezakt weer ging dat helaas niet door. Heb nu afgelopen 2 jaar eigenlijk een beetje verspild, had nu ook al een diploma op zak kunnen hebben en dus al lekker kunnen werken etc. Maar ja dat zijn van die dingen die je later allemaal ziet. Ik heb geen spijt van mijn keuzes, absoluut niet, heb ook veel geleerd en veel leuke dingen gedaan. Maargoed ik zie het allemaal wel. Dat word mijn nieuwe motto geloof ik :')

Ik vind daarom 'Carpe Diem' wel heel toepasselijk voor een tattoo, maar aan de andere kant ook zo ja mainstream. :P
"Ik zie het allemaal wel." Vind ik ook wel een goeden tattoo!
pi_105478224
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 23:53 schreef megamandy het volgende:

[..]

Oja de kapper :o Ik moet eens opzoeken wanneer ik mijn haar de laatste keer heb laten kleuren. Volgens mij alweer ergens in april :{ En ik heb nog een tegoedbon van ¤50,- *O*
Ik ben begin mei voor het laatst naar de kapper geweest. :')
  zondag 11 december 2011 @ 23:54:52 #49
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105478225
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat komt er ook nog bij natuurlijk. Vooral gebruik maken van alle luie dagen die beschikbaar zijn. O+
Afhankelijk zijn is ook irritant! Ik zat me pas al voor te stellen hoe vermoeiend het zou zijn om met krukken in het OV te moeten enzo, en dat is niks vergeleken met waar jij tegen aan loopt.
Ik kan je ook de trein in duwen hoor! :7 :*
Daar is de conducteur voor :{w

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O-
吴 曼 迪
  zondag 11 december 2011 @ 23:55:13 #50
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105478245
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik ben begin mei voor het laatst naar de kapper geweest. :')
Ja dat was ook de laatste keer weer dat ik het heb laten knippen :P
吴 曼 迪
pi_105478275
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 23:55 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja dat was ook de laatste keer weer dat ik het heb laten knippen :P
Is zo duur. ;(
pi_105478279
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O-
  zondag 11 december 2011 @ 23:56:29 #53
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105478292
Trein heeft opstapjes enzo he :+ maar het is een optie :Y

Ik zie het allemaal wel is wel een goeden ja _O-
pi_105478347
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 23:56 schreef Diconnected het volgende:

Kijken we de conducteur lief aan idd! Opstapjes zijn er om overwonnen te worden! :9

Dat gaan we doen! Die tattoo bij jou laten zetten, leuk daguitje. :')
  zondag 11 december 2011 @ 23:58:23 #55
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105478370
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:56 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Is zo duur. ;(
inderdaad :X Nu kies ik er zelf ook wel voor, want er bestaan natuurlijk ook goedkopen kapper maar daar ben ik dan weer te verwend voor :')

Misschien binnenkort maar eens gaan, en dan 's avonds naar mijn tante op bezoek dat ik ook voor hen kook. Vind ze ook wel fijn want ze moet iedere dag heel lang werken, studeert ernaast ook nog eens voor physician assistent en moet daarna altijd nog boodschappen halen en koken omdat haar man ook bijna niets kan ivm allerlei ziektes.
吴 曼 迪
  zondag 11 december 2011 @ 23:59:07 #56
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105478390
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Kijken we de conducteur lief aan idd! Opstapjes zijn er om overwonnen te worden! :9

Dat gaan we doen! Die tattoo bij jou laten zetten, leuk daguitje. :')
Mwehehe :') goed idee!

Dan knip ik jullie haar :D
pi_105478418
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 23:58 schreef megamandy het volgende:

[..]

inderdaad :X Nu kies ik er zelf ook wel voor, want er bestaan natuurlijk ook goedkopen kapper maar daar ben ik dan weer te verwend voor :')

Misschien binnenkort maar eens gaan, en dan 's avonds naar mijn tante op bezoek dat ik ook voor hen kook. Vind ze ook wel fijn want ze moet iedere dag heel lang werken, studeert ernaast ook nog eens voor physician assistent en moet daarna altijd nog boodschappen halen en koken omdat haar man ook bijna niets kan ivm allerlei ziektes.
Ditto. Ik durf niet naar goedkope kappers sinds ik naar deze ga, ben bang dat ze het verpesten. :')

Oh, klinkt als een goed plan! Familie verrassen is altijd fijn, helemaal als ze er zo'n behoefte aan hebben. Klinkt wel zwaar voor je tante!
  maandag 12 december 2011 @ 00:01:17 #58
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105478471
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 23:56 schreef Diconnected het volgende:

Dan krijg je zo een sjieke ramp :P

quote:
Aangekomen met de trein in Arnhem beleefde ze een vervelend moment. De aangevraagde ondersteuning bleek aan het verkeerde uiteinde van de trein te staan. Het fluitje ging al snel, maar gelukkig wisten de dames van de ondersteuning de machinist net op tijd tegen te houden. Met veel gedoe kregen ze de rolstoel uit de trein.
吴 曼 迪
pi_105478579
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 00:01 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dan krijg je zo een sjieke ramp :P
[ afbeelding ]

[..]

Jeuj een eigen ramp *O* :D :')

Nee maar de rolstoel die ik nu heb is echt klote, ga morgen ook bellen of ze andere rolstoelen hebben waar ik langer dan 1 uur in kan zitten. Hij is te klein want mijn benen zijn langer dan de gemiddelde mensch dus de voetsteunen enzo zijn te laag :P
pi_105478630
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 00:04 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Jeuj een eigen ramp *O* :D :')

Nee maar de rolstoel die ik nu heb is echt klote, ga morgen ook bellen of ze andere rolstoelen hebben waar ik langer dan 1 uur in kan zitten. Hij is te klein want mijn benen zijn langer dan de gemiddelde mensch dus de voetsteunen enzo zijn te laag :P
Oh, dat is helemaal irritant! Hoop dat ze dat iig voor je kunnen regelen dan, want dat zou al wel veel schelen denk ik.

quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 23:59 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Mwehehe :') goed idee!

Dan knip ik jullie haar :D
^O^
pi_105478730
En ik heb honger.
  maandag 12 december 2011 @ 00:12:00 #62
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105478856
Dat bedacht ik mij ook net :') Mijn vriend gebruikte het woord chocola :o
The bastard!
吴 曼 迪
  maandag 12 december 2011 @ 00:13:46 #63
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105478909
Omnomnom chocolade met chips O+
吴 曼 迪
pi_105479200
Ik ga slapen meissies! Snack ze! :*
  maandag 12 december 2011 @ 00:25:55 #65
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105479252
Truste!
吴 曼 迪
pi_105479299
Slaap lekker Uft!
pi_105479444
Ik ga ook slapen. Op naar een hele drukke week. ;(

Truste alvast, voor degene die nog wakker is! :*
pi_105479560
Ik ga ook slapen :z
  maandag 12 december 2011 @ 07:12:59 #69
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_105482665
Goedemorgen kletskousen O+

Ik voel me gelukkig al een heel stuk beter. Hoest alleen nog wel de meest ranzige zooi naar boven. Maar dat is alleen 's ochtends als ik net uit bed ben. Dus maar naar mijnwerk vandaag. Yeey voor toewijding :') In het weekend ziek in je bed liggen, maandag weer fit genoeg zijn om te werken :+
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_105483609
Mogguh c_/

Fijn dat je je weer wat beterderder voelt Puckzzz :)
pi_105484241
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 07:12 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen kletskousen O+

Ik voel me gelukkig al een heel stuk beter. Hoest alleen nog wel de meest ranzige zooi naar boven. Maar dat is alleen 's ochtends als ik net uit bed ben. Dus maar naar mijnwerk vandaag. Yeey voor toewijding :') In het weekend ziek in je bed liggen, maandag weer fit genoeg zijn om te werken :+
Morning!

Wat een toewijding indd! *O* Ik heb heel het weekend geleerd, en nu begin ik ziek te worden, keelpijn, witjes in mijn gezicht ;(
pi_105484265
Oh en ik ben ook aan het werk trouwens! Yay me! :{
  maandag 12 december 2011 @ 09:47:57 #73
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_105484499
Goedemorgen :W

Ik twijfel nog even of ik me ziek zal melden of niet.. Lijkt me wel verstandig maar ik heb het geld zo hard nodig :{ Maar in deze staat kan ik echt niet gaan werken!

(Ik ben vannacht ook nog eens ongesteld geworden, met bijbehorende krampen en opgezwollen onderbuik. Nou is dus en mijn onderbuik en mijn bovenbuik opgezwollen :') Weet ik meteen hoe ik eruit zie als ik nu zwanger zou zijn :') )
My hovercraft is full of eel.
  maandag 12 december 2011 @ 09:55:38 #74
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_105484640
Ik heb ook ietsje te enthousiast geroepen vanochtend :') Wat voel ik me kut zeg -O-
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_105484937
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ook ietsje te enthousiast geroepen vanochtend :') Wat voel ik me kut zeg -O-
Weer naar huis dan! o|O
pi_105484967
Ik heb zo vet klote geslapen vannacht. Lekker tentamen maken zometeen :')
  maandag 12 december 2011 @ 10:14:12 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_105485102
Ziek is ziek he!
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 10:34:33 #78
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105485590
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ziek is ziek he!
Dat!
Voor puckzz en ook voor BGT :Y
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 12 december 2011 @ 10:54:07 #79
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_105486062
Ik heb me ziekgemeld :) Baas klonk geirriteerd maar dat is mijn maag ook dus :W
pi_105486126
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zo vet klote geslapen vannacht. Lekker tentamen maken zometeen :')
Balen dat je zo slecht geslapen hebt. Succes met je tentamen! :)
pi_105486133
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:54 schreef BGTes het volgende:
Goezo! ^O^
  maandag 12 december 2011 @ 10:58:03 #82
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105486171
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:54 schreef BGTes het volgende:
Goed gedaan ^O^
  maandag 12 december 2011 @ 11:08:35 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_105486434
het blijft verwonderlijk hoeveel mensen er toch nog vragen "Ben je naar de kapper geweest???" als je ineens met 40 cm minder haar op je werk komt :')

Mijn standaard antwoord: "Nee, ik werd vanmorgen wakker en alles was weg :o :o :o"
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 11:13:56 #84
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_105486582
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
het blijft verwonderlijk hoeveel mensen er toch nog vragen "Ben je naar de kapper geweest???" als je ineens met 40 cm minder haar op je werk komt :')

Mijn standaard antwoord: "Nee, ik werd vanmorgen wakker en alles was weg :o :o :o"
*vind ik leuk

:+

Ik zit er ook sterk over te denken om alles op schouderlengte te laten knippen. Zal ik?? :o
Ik ben bang dat ik spijt ga krijgen, maar er mag sowieso wel een stuk af qua dode punten enzo...
  maandag 12 december 2011 @ 11:16:14 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_105486657
spijt is zinloos, besides, het is maar haar, het groeit weer aan he :P
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 11:17:06 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_105486686
mijn collega deed het trouwens wel origineel, die vroeg of ik van de trap was gevallen :')
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 11:25:25 #87
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_105486945
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
spijt is zinloos, besides, het is maar haar, het groeit weer aan he :P
en stiekem is het ook weer heel erg lekker zo'n stuk van je haar af :Y
pi_105486949
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 11:08 schreef Stormqueen het volgende:

Ik doe dat ook altijd. "Ik werd wakker, en INEENS joh, WEG!! ALLES :o :o :o "

Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_105487170
Goedesmorgens! :D
pi_105487177
Goeiemorgen. Nog een zieke meldt -O-
Vorige week 'half' ziek; maar toch blijven werken; maar vanmorgen dacht ik echt: no way dat ik hoestend/misselijk weer op het werk ga zitten.
Dus ik zit thuis.. En ben vanaf hier aan het werken :D En heel opvallend maar het werk vlot goed als ik thuis zit :)

Dus ik ga weer verder :W
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_105487267
Bij mij heeft nog niemand het opgemerkt, terwijl ik toch een flink stuk eraf heb laten halen. ;(

Of het is zo lelijk, dat niemand wat wil zeggen. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  maandag 12 december 2011 @ 11:41:13 #92
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105487400
Het hele topic gaat om en om neer.... :'(
Arme zieke maisjes! O+ :*
pi_105487618
Pffff wat vind ik het toch lastig om een zorgverzekering uit te kiezen zeg...
En het is zo duuuuuuuuur!!! :X

En iedereen hier elkaar aan het aansteken??
  maandag 12 december 2011 @ 11:55:05 #94
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_105487863
Komt vast door al die rochels op de beeldschermen :+
pi_105487892
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:55 schreef BGTes het volgende:
Komt vast door al die rochels op de beeldschermen :+
:r
  maandag 12 december 2011 @ 12:05:13 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_105488158
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef Dwyn het volgende:
Bij mij heeft nog niemand het opgemerkt, terwijl ik toch een flink stuk eraf heb laten halen. ;(

Of het is zo lelijk, dat niemand wat wil zeggen. _O-
Komt omdat het nog steeds vrij lang is, dat valt mensen minder op denk ik ;)

En beterschap Priem!

Kneuzen O+
disclaimer
pi_105488302
Ik ben lui, mag ik nu ook bij de keuzenclub?
Aids.
  maandag 12 december 2011 @ 12:25:07 #98
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105488670
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 12:10 schreef Mss het volgende:
Ik ben lui, mag ik nu ook bij de keuzenclub?
Van mij wel :Y ^O^
  maandag 12 december 2011 @ 12:30:06 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_105488804
is het al 24 december? :')
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 12:30:43 #100
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105488824
Ik ga maar eens aankleden :')
pi_105489005
Kan ik een ovenschotel die vrijdag is gemaakt vandaag nog eten?
Aids.
  maandag 12 december 2011 @ 12:39:09 #102
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105489046
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Bijna :Y
pi_105489105
quote:
Noesss, want dan ben ik gisteren jarig geweest :'(
pi_105489188
quote:
ga je dan pas weer sexen?

schiet es op met die kids!
  maandag 12 december 2011 @ 12:43:49 #105
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_105489193
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 12:37 schreef Mss het volgende:
Kan ik een ovenschotel die vrijdag is gemaakt vandaag nog eten?
Heeft ie in de koelkast gestaan? Waar is ie van gemaakt? (Vis, dan zeg ik nee...)
Ruik er es aan?
pi_105489287
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 12:43 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Heeft ie in de koelkast gestaan? Waar is ie van gemaakt? (Vis, dan zeg ik nee...)
Ruik er es aan?
Hij staat in de oven en is gemaakt van gehakt, aubergine en pasta. Geur kan ik even niks over zeggen want hij staat thuis.
Aids.
  maandag 12 december 2011 @ 12:49:06 #107
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_105489332
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 12:47 schreef Mss het volgende:

[..]

Hij staat in de oven en is gemaakt van gehakt, aubergine en pasta. Geur kan ik even niks over zeggen want hij staat thuis.
Het hele weekend in de oven gestaan? Nee dat zou ik niet meer aandurven.
pi_105489406
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 12:49 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Het hele weekend in de oven gestaan? Nee dat zou ik niet meer aandurven.
Ik was vergeten hem in de koelkast te zetten en ben het hele weekend weg geweest. Bedankt voor je advies, ik gooi hem straks weg ;).
Aids.
  maandag 12 december 2011 @ 12:53:49 #109
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105489455
Zo salaris is ook weer binnen :9 Nu wil ik falen... MAAR WAT :')
pi_105489593
Yessss ik hoor bij de kneuzenclub !! *O*
quote:
Bijna O+ Vjaaardaaggggggggg!! O ja ik heb mijn cadeau al gekregen... :')
Eum... Thuis blijven en helemaal niks doen op mijn verjaardagggggg *O* :D

Manager net gebeld. Zei dat ik half half ziek was; maar wel kon werken.. Hij zei dat het alleen maar goed was dat ik thuis bleef en niemand kwam aansteken :P :D
Begrip O+ Mijn werk heeft het :Y
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 12 december 2011 @ 13:00:32 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_105489603
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Bijna :Y
gelukkig! Ik verveel me scheel :')
disclaimer
pi_105489608
Oh en rekening binnen van auto... Keuring; belasting; verzekering..... 800euro armer :X Le fuuuuuu ;(
  maandag 12 december 2011 @ 13:01:55 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_105489633
fijn priem! Maar gaat het wel, het thuis werken zo??
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 13:02:31 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_105489640
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2011 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
Oh en rekening binnen van auto... Keuring; belasting; verzekering..... 800euro armer :X Le fuuuuuu ;(
:o hebben ze veel moeten repareren??
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 13:03:36 #115
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105489666
Skjoetje, wat ga je doen dan op 24 dec.? :@
  maandag 12 december 2011 @ 13:04:50 #116
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105489695
Omnomnomnomnom, ik heb gisteren zo'n lekkere zompige cake gebakken met appel en kaneel :9
  maandag 12 december 2011 @ 13:08:03 #117
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_105489799
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 12:53 schreef Diconnected het volgende:
Zo salaris is ook weer binnen :9 Nu wil ik falen... MAAR WAT :')
AH salaris? :D Heb je rabo? Ja? Ja? :D

SPOILER
pi_105489890
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
fijn priem! Maar gaat het wel, het thuis werken zo??
Jup het is hier zo heerlijk rustig... Geen telefoons... Geen collega's die voortdurend storen. Zo kan ik wel flink doorwerken :Y
En doe het ook op eigen tempo hoor.. Daarnet ook even een half uurtje gelegen; maar zo gaat het prima :)

quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 13:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:o hebben ze veel moeten repareren??
Nein. Keuring was 38 euro :') De belastingen en verzekering daarentegen.... :X
  maandag 12 december 2011 @ 13:15:07 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_105490017
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 13:03 schreef Lindytje het volgende:
kersmis vieren jonge! En lang weekend houe!

@ priem.... 800 euro aan verzekering en belasting? Betaal jij eens per jaar ofzo? :D
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 13:16:07 #120
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105490048
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

@ priem.... 800 euro aan verzekering en belasting? Betaal jij eens per jaar ofzo? :D
Ohhhh, dat dacht ik al..
Maar ik was even bang dat ik weer eens iets was vergeten :@ :')
pi_105490064
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jup :')
  maandag 12 december 2011 @ 13:16:32 #122
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105490066
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef BGTes het volgende:

[..]

AH salaris? :D Heb je rabo? Ja? Ja? :D

SPOILER
Yes en yes :D
  maandag 12 december 2011 @ 13:17:01 #123
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105490083
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Jup :')
Oh, ja, dan is het wel veel ineens idd... :X
pi_105490093
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 13:03 schreef Lindytje het volgende:
Mijn verjaardag vieren vanop een afstand natuurlijk !!!
Want de 24ste draait de wereld toch om priem? Niet?
:D

:') :X
  maandag 12 december 2011 @ 13:19:49 #125
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_105490183
mag ik ook bij de club? ik voel me niet zo lekker ;(
Knoei
pi_105490494
Godverdommeeee trein gemist
pi_105492398
Whutt :o Al bijna een uur niet meer gepost hierr! :D
pi_105492721
Mag ik even kotsen op een van mijn huisgenoten? :r
Aids.
  maandag 12 december 2011 @ 14:33:57 #129
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105492737
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 14:33 schreef Mss het volgende:
Jahoor :Y
pi_105492773
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 14:33 schreef Mss het volgende:
Tuulk! What's up?
pi_105493029
Hij woont hier ongeveer 3/4e jaar en het is de hele tijd een enorm gedoe om hem schoon te laten maken. We hebben een schoonmaakrooster per week, en gezien we met 11 man zijn moet je 1 keer in de 11 weken schoonmaken. Peanuts dus. Hij doet het nooit als hij aan de beurt is, je moet het eerst nog 30 keer vragen en dan wordt ongeveer de helft schoongemaakt. En hij is best rommelig, maakt er vaak een puinhoop van. Ook haalt hij eten uit de vriezer en heb je dat na een half jaar zeuren nog niet terug.
Ook heeft hij altijd een grote bek over feesten geven, maar meewerken aan de organisatie van zo'n feest of helpen met opruimen doet hij dan niet.
Nu heeft hij aangegeven te gaan verhuizen over een paar weken, en hij zou afgelopen week schoonmaken. Uiteraard is dat wéér niet gebeurd,
Aids.
pi_105493358
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 14:41 schreef Mss het volgende:
Hij woont hier ongeveer 3/4e jaar en het is de hele tijd een enorm gedoe om hem schoon te laten maken. We hebben een schoonmaakrooster per week, en gezien we met 11 man zijn moet je 1 keer in de 11 weken schoonmaken. Peanuts dus. Hij doet het nooit als hij aan de beurt is, je moet het eerst nog 30 keer vragen en dan wordt ongeveer de helft schoongemaakt. En hij is best rommelig, maakt er vaak een puinhoop van. Ook haalt hij eten uit de vriezer en heb je dat na een half jaar zeuren nog niet terug.
Ook heeft hij altijd een grote bek over feesten geven, maar meewerken aan de organisatie van zo'n feest of helpen met opruimen doet hij dan niet.
Nu heeft hij aangegeven te gaan verhuizen over een paar weken, en hij zou afgelopen week schoonmaken. Uiteraard is dat wéér niet gebeurd,
wat een moron :r moet je mijn longeerzweep even lenen?
pi_105493440
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 14:41 schreef Mss het volgende:
Wat een aso zeg :r Gelukkig dat ie binnenkort opgepleurd is!
pi_105493458
Godverdomme telefoon doet weer dom. Nu sturen ze hem maar op :')
pi_105493708
Had iemand al de OPI's van de Elle ontvangen?? Het tijdschrift heb ik wel al *O*
  maandag 12 december 2011 @ 15:03:10 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_105493761
ik had een huisgenoot die haar afwas 5 maanden had laten staan O+
Ook zette ze haar logeermatras steeds in de badkamer ipv in het berghok.
Het enige wat uiteindelijk hielp was consequent die afwas of matras voor d'r kamerdeur neer te zetten. In het begin zette ze het steeds terug in de keuken / badkamer, maar na ongeveer een maand was de boodschap wel duidelijk :D
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 15:04:06 #137
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_105493795
Oh my :D Ik zou het naar buiten pleuren denk ik, of de trap af.
Ik ben blij dat ik nog nooit in een studentenhok heb gewoond iig :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_105493798
godver kat heeft vlooien
pi_105493807
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik had een huisgenoot die haar afwas 5 maanden had laten staan O+
Ook zette ze haar logeermatras steeds in de badkamer ipv in het berghok.
Het enige wat uiteindelijk hielp was consequent die afwas of matras voor d'r kamerdeur neer te zetten. In het begin zette ze het steeds terug in de keuken / badkamer, maar na ongeveer een maand was de boodschap wel duidelijk :D
ik zou het in de prullenbak of buiten gooien :@
pi_105493816
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Had iemand al de OPI's van de Elle ontvangen?? Het tijdschrift heb ik wel al *O*
wie wat?
  maandag 12 december 2011 @ 15:05:42 #141
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_105493844
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
godver kat heeft vlooien
Advantage halen, werkt als een tiet :9
pi_105493853
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

wie wat?
Die lakjes van Opi, die je bij een halfjaar abbo van de Elle kreeg voor 17,50 ofzo. :Y
  maandag 12 december 2011 @ 15:06:22 #143
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_105493867
Als iemand hier langer dan 3 dagen zn afwas laat staan is het echt een uitzondering :P Ik neem het mijne maar gewoon naar mijn kamer, voel me zo schuldig tegenover de rest altijd :')
  maandag 12 december 2011 @ 15:06:34 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_105493873
oh, en een keer knallende ruzie gehad met een huisgenoot :')
Ik had poetsbeurt die week, en dan heb je voor mijn gevoel tot en met zondag de tijd om het te doen.
Meneer kreeg echter zijn vriendinnetje op bezoek zaterdagmiddag en vond dat ik voor die tijd het huis gepoetst moest hebben. Ik werkte op vrijdagavond en zaterdag de hele dag, dus ik zei nee, dat doe ik zondag en als je het te smerig vindt doe je het zelf maar.
Toen vond ik vrijdagavond toen ik thuis kwam een a4-tje op mijn deur met: SCHOONMAKEN AUB!!! er op :')
ik ben zelden zo kwaad geweest :') en heb het ook mooi vertikt :{w
disclaimer
pi_105493879
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Die lakjes van Opi, die je bij een halfjaar abbo van de Elle kreeg voor 17,50 ofzo. :Y
ooh wist ik niet! welke krijg je?

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Advantage halen, werkt als een tiet :9
Ja maar ze hebben 3 maanden terug allebei een prik gehad tegen vlooien en die zou een half jaar moeten werken :r
  maandag 12 december 2011 @ 15:08:06 #146
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_105493916
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

[..]

Ja maar ze hebben 3 maanden terug allebei een prik gehad tegen vlooien en die zou een half jaar moeten werken :r
Een prik tegen vlooien? Nooit van gehoord :o
  maandag 12 december 2011 @ 15:08:34 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_105493929
quote:

[..]

[..]

ik zou het ondanks dat toch ff behandelen. Van een vlooienplaag word je namelijk minder vrolijk :')
disclaimer
pi_105493939
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Een prik tegen vlooien? Nooit van gehoord :o
ja ze waren toch bij de DA vanwege meneer met gebroken poot, dus alleebi ff prik laten doen, werkt goed! ze waren er snel vanaf, maar nu dus weer fijn terug ... ga morgen wel pipetjes halen (geen rontline :r ) en daarna hun bedjes wassen, dan zou het wel weer okay moeten zijn :Y
pi_105493949
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 15:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zou het ondanks dat toch ff behandelen. Van een vlooienplaag word je namelijk minder vrolijk :')
daarom :Y
  maandag 12 december 2011 @ 15:09:49 #150
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_105493973
Frontline is kutspul..de vlooien springen hier dan altijd vrolijk door :')
Enige wat altijd goed werkt is Advantage. Wel duur hmjah..
  maandag 12 december 2011 @ 15:10:00 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_105493981
komen ze dan buiten sjaan?
disclaimer
pi_105493997
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
komen ze dan buiten sjaan?
alleen wanneer hij van t balkon af flikkert
pi_105494006
quote:

[..]

[..]

Rainbow connection, Pepe's purple passion. En nog iets van sneldroog en removerspullies.
pi_105494007
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Frontline is kutspul..de vlooien springen hier dan altijd vrolijk door :')
Enige wat altijd goed werkt is Advantage. Wel duur hmjah..
frontline werkt voor geen meter, advantage wel, liever 1x wat meer betalen dan 32423 frontline pipetjes kopen
  maandag 12 december 2011 @ 15:11:28 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_105494015
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

hoe komen ze dan aan vlooien?
disclaimer
pi_105494019
Oh ik wilde vragen of sjaan volgende week tijd had maar vlooien ;( :r
pi_105494023
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Wat een aso zeg :r Gelukkig dat ie binnenkort opgepleurd is!
Ja, ik vind het gewoon kut dat iemand altijd een grote bek heeft bij feesten (en dan ook echt wel gezellig is) maar gewoon te beroerd is om ook maar IETS te doen. Ik ben in deze gang de vertegenwoordiger, ben ook de beheerder van het gezamenlijke geld dus ik regel ook dit soort dingen. Ik heb zin om een pissige mail te sturen maar daar zal hij waarschijnlijk niet op reageren. Ook heb ik al eens eerder zo'n mail naar iemand gestuurd en die bleek wél schoongemaakt te hebben. Toen kreeg ik dus iedereen over me heen :').
Aids.
pi_105494025
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:11 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Rainbow connection, Pepe's purple passion. En nog iets van sneldroog en removerspullies.
ooooh okay :Y
pi_105494026
Ik heb er nog plekjes van op mijn benen. Littekens van kapot gekrabte bultjes :')
pi_105494027
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

:W Ik ben er ook weer even bij!
pi_105494048
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 15:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoe komen ze dan aan vlooien?
van space gehad toen ze hier logeerde, tot die tijd ging alles goed ... verdacht verdacht ..

nee je kunt vlooien ook onder schoenen meenemen enzo :Y
pi_105494060
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

van space gehad toen ze hier logeerde, tot die tijd ging alles goed ... verdacht verdacht ..

LOL.
pi_105494073
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb er nog plekjes van op mijn benen. Littekens van kapot gekrabte bultjes :')
wat van vorige keer? toen hadden ez geen vlooien?
pi_105494080
Ik: demelza heeft vlooien
Mama: :?
Ik: de kat

Dude srsly?
pi_105494087
quote:

[..]

wat van vorige keer? toen hadden ez geen vlooien?
Nee toen wij de vlooienplaag hadden :r
  maandag 12 december 2011 @ 15:13:32 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_105494096
quote:

[..]

mja maar dat gebeurt niet zomaar ff, dat is nog best een uitdaging :')
disclaimer
pi_105494102
Nu telefoon wegbrengen :*
pi_105494147
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Is hier ook gebeurd met hond.. die miniscule eitjes komen aan je broek, via broek op bank, via bank op hond/kat.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105494149
quote:

[..]

de vorige keer heb ik neit alle bedjes gewassen, dus das best wel nub :') ik ga iig morgen pipetjes halen en dan woensdag einde van de dag alles in de was flikkeren :Y na 2 dagen zouden de meeste zooi wel dood moeten zijn
pi_105494164
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nee toen wij de vlooienplaag hadden :r
oh dacht al :D
pi_105494195
quote:

[..]

mja blijft aan kleding plakken enzo :Y
  maandag 12 december 2011 @ 15:16:21 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_105494207
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

de vorige keer heb ik neit alle bedjes gewassen, dus das best wel nub :') ik ga iig morgen pipetjes halen en dan woensdag einde van de dag alles in de was flikkeren :Y na 2 dagen zouden de meeste zooi wel dood moeten zijn
ik zou ook ff vlooienspray halen voor je plintkieren enzo. Justincase.
disclaimer
pi_105494236
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zou ook ff vlooienspray halen voor je plintkieren enzo. Justincase.
yea will do! ff goed aanpakken dit keer :')
pi_105494240
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 15:11 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja, ik vind het gewoon kut dat iemand altijd een grote bek heeft bij feesten (en dan ook echt wel gezellig is) maar gewoon te beroerd is om ook maar IETS te doen. Ik ben in deze gang de vertegenwoordiger, ben ook de beheerder van het gezamenlijke geld dus ik regel ook dit soort dingen. Ik heb zin om een pissige mail te sturen maar daar zal hij waarschijnlijk niet op reageren. Ook heb ik al eens eerder zo'n mail naar iemand gestuurd en die bleek wél schoongemaakt te hebben. Toen kreeg ik dus iedereen over me heen :').
Bwhehehe oeps.. :')
Naja als hij zich toch niks van een mail aantrekt zou ik lekker wachten tot hij weg is.
  maandag 12 december 2011 @ 15:19:29 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_105494303
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

mja blijft aan kleding plakken enzo :Y
ik heb drie katten en 1 komt er regelmatig buiten, maar op de grote plaag van 2009 na (veroorzaakt door eitjes die nog in het huis zaten van de katten van de vorige eigenaars) heb ik geen vlo gezien in onze kiet. Ik vind het daarom zo maf dat bij sommige mensen er regelmatig vlooien voorkomen zonder dat de katten buiten komen!
disclaimer
pi_105494358
Wij hebben 1 buitenkat, al 5 jaar lang, en nog nooit vlooien gehad.
pi_105494416
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 15:11 schreef Mss het volgende:

[..]

Denk dat zoiets sowieso beter persoonlijk kan besproken worden ipv mail te sturen. Dan kun je meteen kijken hoe die ander reageert daarop.

Maar goed; ik heb ook nooit op kot gezeten dus geen idee hoe dat is !

SPOILER
pi_105494421
Hallo opkomende migraine, kan er ook nog wel bij :')
pi_105494510
priem gelnagels :r
pi_105494528
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 15:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb drie katten en 1 komt er regelmatig buiten, maar op de grote plaag van 2009 na (veroorzaakt door eitjes die nog in het huis zaten van de katten van de vorige eigenaars) heb ik geen vlo gezien in onze kiet. Ik vind het daarom zo maf dat bij sommige mensen er regelmatig vlooien voorkomen zonder dat de katten buiten komen!
ja maar die van mij zijn vieze morons, dus natuuuuurlijk hebben ze vlooien, alles om mij maar blijven te pesten!
pi_105494546
Wat een rare hond hebben wij :')
Als samson alleen thuis zit overdag; dan gaat ie in de hal in de bench (ja in de hal want we hebben klachten gehad van geblaf van de buren... Ook al blafte hij maar een kwartiertje op een dag; ze irriteerden zich er aan. En ja hij zit in de bench omdat we hem wel eens los hebben gelaten overdag; maar dan raakt ie in paniek en weet ie niet meer wat ie moet doen. Bench is zijn veilige plekje dus dat is ie gewend).

Nu ben ik dus ziek thuis en loopt ie hier al de hele tijd gewoon rond. Hij is al een half uur zielig aan het trippelen en janken en naar de deur van de hal aan het lopen.
Wil hij dus persé ín zijn bench gaan liggen.
Dus nu ligt ie in de bench te slapen in de hal... Terwijl ik in de kamer zit :')
En deur van de hal is dicht want daar is het koud
pi_105494557
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
priem gelnagels :r
Ja maar ja maar... onregelmatige stompjes :r ;( :'(
  maandag 12 december 2011 @ 15:28:00 #183
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_105494618
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2011 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Als samson alleen thuis zit overdag; dan gaat ie in de hal in de bench (ja in de hal want we hebben klachten gehad van geblaf van de buren... Ook al blafte hij maar een kwartiertje op een dag; ze irriteerden zich er aan. En ja hij zit in de bench omdat we hem wel eens los hebben gelaten overdag; maar dan raakt ie in paniek en weet ie niet meer wat ie moet doen. Bench is zijn veilige plekje dus dat is ie gewend).

Nu ben ik dus ziek thuis en loopt ie hier al de hele tijd gewoon rond. Hij is al een half uur zielig aan het trippelen en janken en naar de deur van de hal aan het lopen.
Dus nu ligt ie in de bench te slapen in de hal... Terwijl ik in de kamer zit :')
gek beest O+ maar wel fijn dat dat plekje dus zo vertrouwd voor hem is :Y
Knoei
  maandag 12 december 2011 @ 15:28:48 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_105494654
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ja maar die van mij zijn vieze morons, dus natuuuuurlijk hebben ze vlooien, alles om mij maar blijven te pesten!
loller :')
disclaimer
pi_105494670
quote:

[..]

Ja maar ja maar... onregelmatige stompjes :r ;( :'(
dan ze allemaal gelijk vijlen en klaar!
  maandag 12 december 2011 @ 15:30:16 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_105494711
quote:

hehehehe :') hij wil slapen man, da's z'n bed!

En de hal is niet erg toch, de vorige hond van ons pap en mam had ook d'r bench in de hal :Y
disclaimer
pi_105494911
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

dan ze allemaal gelijk vijlen en klaar!
Kan niet want stompies en dan vijl ik in mijn vel :D :')

quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 15:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hehehehe :') hij wil slapen man, da's z'n bed!

En de hal is niet erg toch, de vorige hond van ons pap en mam had ook d'r bench in de hal :Y
Nope; hij doet het goed zo. Het is alleen jammer dat ie niet in de kamer kan; want als het echt een strenge winter is; wordt het daar veel te koud in de hal.

En hij heeft gewoon zijn kussen hiero in de kamer :D Want 's nachts slaapt ie wel gewoon in de kamer.
Hij spoort niet O+ Hij lijkt op het baasje en vrouwtje O+
pi_105494958
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2011 15:35 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Kan niet want stompies en dan vijl ik in mijn vel :D :')

[..]

Nope; hij doet het goed zo. Het is alleen jammer dat ie niet in de kamer kan; want als het echt een strenge winter is; wordt het daar veel te koud in de hal.

En hij heeft gewoon zijn kussen hiero in de kamer :D Want 's nachts slaapt ie wel gewoon in de kamer.
Hij spoort niet O+ Hij lijkt op het baasje en vrouwtje O+
kun je dan de bench niet in de kamer zetten? honden kunnen wel redelijk wat hebben hoor :Y en anders extra dik dekentje erin!

echte bazen hebben natuurlijk gewoon hun eigen kamer :{w gemiddelde student zal jaloers zijn op mijn katten, verwende rotbeesten :')
  maandag 12 december 2011 @ 15:39:25 #189
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105495073
Samson O+
pi_105495114
inloopkast afmaken morgen gaat weer niet door ;(
  maandag 12 december 2011 @ 15:41:43 #191
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_105495171
achja, hier ligt 1 van de katten nu als een baby in mn arm te slapen... 40 euro mand (grote hondenmand want monsterkatten) :{w
Knoei
pi_105495245
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

kun je dan de bench niet in de kamer zetten? honden kunnen wel redelijk wat hebben hoor :Y en anders extra dik dekentje erin!

echte bazen hebben natuurlijk gewoon hun eigen kamer :{w gemiddelde student zal jaloers zijn op mijn katten, verwende rotbeesten :')
Nee want dan klagen de buren dus; als ie in de kamer staat en hij 2x blaft :') En de bench is echt te groot en lomp om telkens te verplaatsen.

Maar nu is het ook helemaal zo koud nog niet; dus nu kan het prima. Vorig jaar hadden we deur van toilet opengelaten en daar de verwarming van aan; zodat de hal wat warmer werd :9

In zomer wel een voordeel trouwens; aangezien het altijd koel is daar O+

Zo ligt ie dus :')
pi_105495264

dit klopt bij mij zo erg :')
pi_105495568

Van de Sephora feestboek :')
Aids.
pi_105495608
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]

maandag 12 december 2011 @ 15:55:32 #196
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_105495684
Ik ben niet thuis in jullie make-up wereldje....waarom de :') ??
  maandag 12 december 2011 @ 15:56:42 #197
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105495739
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]

Een pallet!! Met wat?
pi_105495778
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
Om de Pallet! EINZ! :')
pi_105495816
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
Een pallet is

Een palet is

Aids.
  maandag 12 december 2011 @ 15:59:42 #200
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_105495882
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]

dit klopt bij mij zo erg :')
Eensch.

En waarom zie ik Puckzzz d'r post alleen in quote? :') Oh, na een refresh niet meer. Faalfok. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_105495937
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eensch.

En waarom zie ik Puckzzz d'r post alleen in quote? :')
Dat had ik dus ook van de week bij Mss. Duister, erg duister.
pi_105496079
Mijn Nfu oh NL faal van dinsdag is er nog niet :r
Aids.
  maandag 12 december 2011 @ 16:04:14 #203
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_105496104
Is het al zaterdag? O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_105496255
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het al zaterdag? O+
http://doejenix.com/ishetalzaterdag/

:D :D :D

maandag 12 december 2011 @ 16:08:14 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_105496279
pallets *O*
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 16:09:05 #206
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_105496326
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_105496392
Waar is Schaar eigenlijk?
  maandag 12 december 2011 @ 16:14:13 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_105496558
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
tum dum dum! :o
disclaimer
pi_105496614
Mijn mutti wil ook OPI's bestellen, maar ze wil met mij meebestellen en ik ben blut. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_105496640
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:15 schreef Dwyn het volgende:
Mijn mutti wil ook OPI's bestellen, maar ze wil met mij meebestellen en ik ben blut. :')
Mutti lief aankijken om ook de jouwe te bestellen :Y
Aids.
pi_105496668
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 16:16 schreef Mss het volgende:

[..]

Mutti lief aankijken om ook de jouwe te bestellen :Y
Daar zal ze wel niet intrappen :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_105496684
Much better. Heeft le heund zich verplaatst van de bench naar onder de kast :')
Very comfy idd.
  maandag 12 december 2011 @ 16:23:15 #213
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105496915
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
Much better. Heeft le heund zich verplaatst van de bench naar onder de kast :')
Very comfy idd.
Bwhehehehe, wat een sukkel :')
  maandag 12 december 2011 @ 16:28:24 #214
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105497144
Sien heeft pijn aan d'r poot, maar ik zie er niks aan...
Kan ook niet te lang kijken, want dan bijt ze in mijn hoofd denk ik :')
Vanavond samen met O+ nog maar even kijken :Y
  maandag 12 december 2011 @ 16:30:09 #215
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105497226
Wachten in het ziekenhuis... :z
pi_105497466
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 16:28 schreef Lindytje het volgende:
Sien heeft pijn aan d'r poot, maar ik zie er niks aan...
Kan ook niet te lang kijken, want dan bijt ze in mijn hoofd denk ik :')
Vanavond samen met O+ nog maar even kijken :Y
Vorige week samson ook :o En toen kwamen we er achter dat zijn 'duim'nagel helemaal af was :X
Hij heeft nog pijn; maar komt nu korstje op.
En samson is lief.... Als ie pijn heeft en eigenlijk wil aangeven dat we moeten stoppen; gaat ie likjes geven :@ :D
  maandag 12 december 2011 @ 16:39:42 #217
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105497676
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2011 16:35 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Vorige week samson ook :o En toen kwamen we er achter dat zijn 'duim'nagel helemaal af was :X
En samson is lief.... Als ie pijn heeft en eigenlijk wil aangeven dat we moeten stoppen; gaat ie likjes geven :@ :D
Oeh, autsj :X
Sien doet het ook wel lief hoor, die bromt zachtjes.. ik ben gewoon een mietje :')
Sien zal denk ik nooit bijten O+

En om goed te maken dat ik de hele tijd naar haar pootje wilde kijken hebben we net maar even een fijn potje gestoeid op de bank, hond ook weer blij ^O^
  maandag 12 december 2011 @ 16:40:12 #218
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105497692
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef Diconnected het volgende:
Wachten in het ziekenhuis... :z
Boring.....
Hoe laat zou je eigenlijk aan de beurt zijn?
  maandag 12 december 2011 @ 16:42:33 #219
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_105497790
Volgens mij is ze om half 5 aan de beurt :)
  maandag 12 december 2011 @ 16:44:54 #220
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105497886
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:42 schreef BGTes het volgende:
Volgens mij is ze om half 5 aan de beurt :)
^O^
pi_105497948
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2011 16:35 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Dat heeft mijn hond ook eens gehad! Zag ik ineens bloed enzo, was ze blijven hangen achter een rieten stoel. Toen was half dat teentje afgescheurd (dat teentje aan de binnenkant, weet ff niet meer hoe die heet). Wij naar de dierenarts, ratst die zo, zonder enige waarschuwing, heel die nagel eraf :X

Dus elke keer als ik dr pootjes wil vasthouden trekt ze ze heel voorzichtig terug. Dat is wel echt een hel met dr nageltjes knippen. Traumatized dog. :(
  maandag 12 december 2011 @ 16:48:41 #222
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_105498040
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:46 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Dat heeft mijn hond ook eens gehad! Zag ik ineens bloed enzo, was ze blijven hangen achter een rieten stoel. Toen was half dat teentje afgescheurd (dat teentje aan de binnenkant, weet ff niet meer hoe die heet). Wij naar de dierenarts, ratst die zo, zonder enige waarschuwing, heel die nagel eraf :X

Dus elke keer als ik dr pootjes wil vasthouden trekt ze ze heel voorzichtig terug. Dat is wel echt een hel met dr nageltjes knippen. Traumatized dog. :(
wait wut :{
ik weet niet of ik me had kunnen weerhouden van lichamelijk geweld als ie dat bij een dier van mij had gedaan :X
Knoei
pi_105498079
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef Loqi het volgende:

[..]

wait wut :{
ik weet niet of ik me had kunnen weerhouden van lichamelijk geweld als ie dat bij een dier van mij had gedaan :X
Ja nou ik was er gelukkig niet bij. Maar mn moeder schrok zich ook de pleuris. En die arts: Ja want we doen geen verdoving en dan is dit het minst pijnlijke. :X
  maandag 12 december 2011 @ 16:58:47 #224
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_105498530
Dit lijkt me een heerlijk kapsel trouwens O+

pi_105499111
Leuk puckZzz, als je elke dag als een malle wilt fohnen lol

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 17:11:46 ]
  maandag 12 december 2011 @ 17:40:48 #226
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_105500328
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Leuk puckZzz, als je elke dag als een malle wilt fohnen lol
Mja dat is altijd een beetje de downside van die halflange kapsels -O-
Maar er moet een stuk af...en mijn haar krult dan veel sterker, dus dat is de makkelijke coupe en dan voor op sjiek kan je het zoals hierboven fohnen...
  maandag 12 december 2011 @ 17:48:21 #227
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_105500618
Welke film zal ik vanavond kijken?
pi_105500885
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 17:40 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Mja dat is altijd een beetje de downside van die halflange kapsels -O-
Maar er moet een stuk af...en mijn haar krult dan veel sterker, dus dat is de makkelijke coupe en dan voor op sjiek kan je het zoals hierboven fohnen...
Ik vind mijn lange haar lekker makkelijk nu. Geen gezeik wassen en droogfohnen als ik het niet zo laat drogen lol :D
pi_105500886
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:48 schreef BGTes het volgende:
Welke film zal ik vanavond kijken?
Smurfen :9
  maandag 12 december 2011 @ 17:58:00 #230
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_105500994
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Smurfen :9
Die heb ik al in de bios gezien :D
  maandag 12 december 2011 @ 18:27:05 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_105501976
ik vind mijn korte haar nog makkelijker want je hoeft het niet te fohnen, het is toch in een half uur droog :')
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 18:27:30 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_105501988
oh, en je hoeft het niet te kammen, dubbel win!!!
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 18:33:21 #233
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_105502161
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en je hoeft het niet te kammen, dubbel win!!!
Ja psies. Mijn haar krult echt veel sterker als het wat meer in laagjes zit. Nu moet ik er echt veel moeite voor doen en dan nog zit het achter maar half half. En 's ochtends ff met de plantenspuit erover heen, kneden en hoppa...we kunnen weer :D
Maar ik wil het ook kunnen stylen, dus zat echt aan zoiets te denken. Misschien ietsje langer in de nek nog.

Oh en ik ben op zoek naar een laptoprugtas...jeetje...bomen>bos enzo -O-
  maandag 12 december 2011 @ 18:49:43 #234
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_105502813
Gelukkig kwam ik mijn kappertje afgelopen weekend tegen, die begon zelf al dat ze het weer moest bijwerken. Mijn haar is nog nooit zo goed bijgehouden. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 12 december 2011 @ 19:08:50 #235
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_105503538
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig kwam ik mijn kappertje afgelopen weekend tegen, die begon zelf al dat ze het weer moest bijwerken. Mijn haar is nog nooit zo goed bijgehouden. O+
Ik moet ook zo'n thuiskapster vinden... O+

Heb net deze voor Patje voor Kerst besteld :P Nu maar hopen dattie 'm mooi vindt :o
pi_105503786
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meld zich :W
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  maandag 12 december 2011 @ 19:15:22 #237
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_105503831
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 19:08 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik moet ook zo'n thuiskapster vinden... O+

Heb net deze voor Patje voor Kerst besteld :P Nu maar hopen dattie 'm mooi vindt :o
[ afbeelding ]
Het is handig. O+ En ze is nu nog bezig met d'r kappersopleiding, dus ik ga nu vaak mee als proefkonijn ook. (Ik bedoel, ik ben strontmakkelijk met m'n haar, het groeit toch altijd hetzelfde uit. :'))

En ik heb naar m'n hoofd gekregen dat ik voortaan gratis geknipt kon worden. :D (Niet dat ik het daar geheel mee eens ben, maar dat heeft ze dan maar te accepteren. :P)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_105503881
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:14 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Meld zich :W
Hai! Lekker weekend gehad? :D
pi_105504017
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Hai! Lekker weekend gehad? :D
Nou ja, zat een beetje te mokken met mezelf en had even geen zin om te fokken :')(dat rijmt bijna :D Maar niet helemaal ;( ). Maar het is wel goedgekomen hoor, nu weer vrolijk :D. Vanavond moddols kijken :9
pi_105504043
Flopmoddols :9
pi_105504104
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Flopmoddols :9
Janken zullen ze! :D
pi_105504121
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Janken zullen ze! :D
:D
pi_105504126
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Nou ja, zat een beetje te mokken met mezelf en had even geen zin om te fokken :')(dat rijmt bijna :D Maar niet helemaal ;( ). Maar het is wel goedgekomen hoor, nu weer vrolijk :D. Vanavond moddols kijken :9
Ah zo! Ik miste je al! Gelukkig gaat het nu weer goed :D

En moddols! *O*
pi_105504371
Door jullie wil ik nu ook ineens naar de kapper... }:|
pi_105504428
Nick luistert hardstyle :')

Shoot me now please.
pi_105504628
Dit heeft m'n stiefzusje op d'r verlanglijstje staan

quote:
Gaatjesmaker (pefferator?)
pi_105504708
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:33 schreef Jacqie1986 het volgende:

[..]

Befferator :7
pi_105504724
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

_O- dat zei m'n vriend dus ook!!
  maandag 12 december 2011 @ 19:35:52 #249
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105504740
Zo 2 uur in het ziekenhuis gezeten... Maargoed, knie is dus gewoon heel gevoelig en daardoor ga ik er dus steeds doorheen. Heb nu weer andere (sterkere) medicijnen die de pijn minder maken dus hopelijk werkt dat. Donderdag afspraak voor een knie-brace, voor meer ondersteuning. Word ook doorgestuurd naar de revalidatiearts, om toch meer vertrouwen te krijgen in m'n knie en mezelf. En mag ook weer rustig aan beginnen met fysio en langzaamaan met 1 kruk lopen.
De weg is lang, vol met bergen en dalen, maar ik móet en zál er komen :Y
  maandag 12 december 2011 @ 19:36:15 #250
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105504756
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:33 schreef Jacqie1986 het volgende:

[..]

Wij noemen die dingen hier thuis 'een klap twee gaatjes' :D :7
pi_105504795
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 19:36 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Wij noemen die dingen hier thuis 'een klap twee gaatjes' :D :7
Hahaha dat is ook wel leuk verzonnen :D
pi_105504891
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik zou naar de Cristine leduc gaan voor het kado :D
  maandag 12 december 2011 @ 19:41:36 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_105505022
pefferator _O_
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 19:41:57 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_105505042
50 minutes countdown! Einzzz!
disclaimer
pi_105505062
Waar koop ik kleurstof voor bijvoorbeeld botercreme?

En is daar een speciale naam/merk voor?
pi_105505188
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar koop ik kleurstof voor bijvoorbeeld botercreme?

En is daar een speciale naam/merk voor?
In Engeland kan je het gewoon in de supermarkt krijgen, maar da's te ver weg zeker? :').
Wij halen het hier in zo'n kruidenwinkeltje, beetje deTuinen-stijl....
Online ook een optie?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/ heeft kleurstoffen.
  maandag 12 december 2011 @ 19:46:27 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_105505259
ik koop het altijd online op taartenfee.be oid
disclaimer
pi_105505490
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

In Engeland kan je het gewoon in de supermarkt krijgen, maar da's te ver weg zeker? :').
Wij halen het hier in zo'n kruidenwinkeltje, beetje deTuinen-stijl....
Online ook een optie?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/ heeft kleurstoffen.
Ik had daar gekeken maar dat is om fondant te kleuren staat er. En er zijn verschillende soorten. Welke moet ik hebben dan? /noob

Grapje deze site is anders dan die ik net vond, zal eens kijken danku!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 19:53:00 ]
pi_105505550
Maar kleurstoffen voor fondant/marsepein kan ik ook gebruiken voor andere dingen?
pi_105505591
En moet ik gel/poeder nemen?

pi_105505836
Ik zou niet weten waarom je kleurstof niet voor ander spul kan gebruiken, het blijft toch eetbare kleurstof? Ik heb ooit blauwe spaghetti gegeten :').

Ik gebruikte zelf altijd vloeibaar omdat het wat makkelijker te doseren is dan poeder. Maar denk dat het persoonlijke voorkeur is..
pi_105505926
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou niet weten waarom je kleurstof niet voor ander spul kan gebruiken, het blijft toch eetbare kleurstof? Ik heb ooit blauwe spaghetti gegeten :').

Ik gebruikte zelf altijd vloeibaar omdat het wat makkelijker te doseren is dan poeder. Maar denk dat het persoonlijke voorkeur is..
Maar botercreme moet toch stevig blijven??
Ik weet niet wat de verhoudingen zijn hoor, maar heb je dan niet kans dat het te 'waterig' wordt??
pi_105505981
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef Jacqie1986 het volgende:

[..]

Maar botercreme moet toch stevig blijven??
Ik weet niet wat de verhoudingen zijn hoor, maar heb je dan niet kans dat het te 'waterig' wordt??
een mespuntje gel is genoeg voor een hele cake :+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105506076
Botercreme heb ik ook nog nooit gekleurd. Sterker nog, toen ik nog wel eens een taart bakte gebruikte ik altijd witte chocopasta ipv botercreme, lekkerdur! :D

En wtf, bij 1 van die kleurstoffen staat dat het sporen van vis en schaaldieren kan bevatten :')
  maandag 12 december 2011 @ 20:05:05 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_105506118
je hebt geen halve fles nodig nee :')
ik gebruik gel, werkt prima, paar drupkes voor een knalblauwe cake :9
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 20:06:56 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_105506231
ik ga van de week een regenboog gelayerde kwarktaart maken :o einz!!
disclaimer
pi_105506253
Is gel dan zoveel geconcentreerder dan die vloeibare of vergis ik me gewoon in de hoeveelheid die ik er van door het beslag gooide? :@
pi_105506274
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga van de week een regenboog gelayerde kwarktaart maken :o einz!!
Dat klinkt gaaf! :D
Gewoon een naturel?
  maandag 12 december 2011 @ 20:09:13 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_105506366
albinobambi bij dwdd in het publiek :o
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 20:09:24 #270
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105506387
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
albinobambi bij dwdd in het publiek :o
whut? :o
  maandag 12 december 2011 @ 20:09:58 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_105506419
hahahaaa!!!
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 20:10:20 #272
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105506440
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
hahahaaa!!!
ja ze zit achter faalerio :')
  maandag 12 december 2011 @ 20:10:30 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_105506457
kijk maar, achter die dennis :D
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 20:10:54 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_105506482
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef Diconnected het volgende:

[..]

ja ze zit achter faalerio :')
pehehehe :')
disclaimer
pi_105506491
Ja is dat Albino? :D

ZOMG WE'VE GOT A BNer IN TAH TOPIC!
pi_105506522
Maar wut wait... WAT DE FUCK HEEFT DIE FALERIO OP Z'N HOOFD????
  maandag 12 december 2011 @ 20:11:51 #277
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105506541
Ze moet alleen niet van die rare bekken trekken :')
pi_105506554
:( Ik kan niet kijken, want CAI is stuk ;(
pi_105506581
IK ZIE HAAR! :D
pi_105506586
Ze kijkt wel heel blij :')
  maandag 12 december 2011 @ 20:12:49 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_105506602
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef Diconnected het volgende:
Ze moet alleen niet van die rare bekken trekken :')
ze lollert steeds binnensmonds :D
oh, ze did een eyeroll!
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 20:13:31 #282
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_105506645
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 20:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh, ze did een eyeroll!
ja _O-
pi_105506650
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 20:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh, ze did een eyeroll!
Nee joh, dat was "kut ik sliep bijna, snel ogen wijd open doen dan wordt ik wakkerder!"
pi_105506651
Volgens mij is het echt kut als je weet dat die camera de hele tijd op je kop staat :')
pi_105506668
haha, ik zie albinobambi op den kijkbuisch :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_105506680
Ze is nu op haar telefoon aan het kijken :')
pi_105506695
Bambi doe eens fokken bij dwdd! :D
pi_105506698
Ik zie albinoooo
  maandag 12 december 2011 @ 20:14:55 #289
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_105506723
hihihih ik zie het ook :D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_105506734
(wat de fuck is dat dat er in het pannetje zit?)
  maandag 12 december 2011 @ 20:15:12 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_105506742
lollol :')
disclaimer
pi_105506770
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Menschenfleisch volgens mij
  maandag 12 december 2011 @ 20:15:42 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_105506786
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
dat was een stukje van valerio's bil.
disclaimer
  maandag 12 december 2011 @ 20:15:46 #294
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105506792
Bwhehehehehe, speciaal gezapt :D
  maandag 12 december 2011 @ 20:15:47 #295
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_105506793
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:15 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Menschenfleisch volgens mij
yes.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_105506805
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 20:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat was een stukje van valerio's bil.
  maandag 12 december 2011 @ 20:16:31 #297
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105506837
Ze heeft er plezier in zo te zien :D
  maandag 12 december 2011 @ 20:16:31 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_105506838
hallooooow bambi zwaai eens!!!
disclaimer
pi_105506843
Ik kan echt geen plek bedenken waar ik wel een stukje vlees zou willen missen voor consumptie :')
pi_105506868
zwaai nou effe!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_105506910
Ze heeft een :')-hoofd :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')