Aaw balen!quote:Op zondag 11 december 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kon dat maar, maar dan moet ik met de trein enzo, niet handig
En ja wat betreft nieuwe knie, je kan maar 2x max. Een nieuwe knie krijgen, dus daardoor doen ze het niet zo snel. Maar wie weet hoe de technologie over 15 jaar is, loop ik met een robotknie ofzo
quote:Op zondag 11 december 2011 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah okee!Handboeien!! Wat ben jij van plan?
quote:Op zondag 11 december 2011 22:27 schreef Diconnected het volgende:
En robotknie! Maar die paste niet in de TT
Truste!quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Die l'oreal reclame met Hugh Laurie is zo leuk
quote:Op zondag 11 december 2011 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Die l'oreal reclame met Hugh Laurie is zo leuk
Uhuh! Uhuh! Uhuh!quote:
Wat leueueueuk!quote:Op zondag 11 december 2011 22:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhuh! Uhuh! Uhuh!
Een actie inclusief busvervoer, 24 maart voor 1 park ¤85,50 of voor beide parken ¤92,00. Ik pak wel beide parken want in dat moviepark ligt de vette achtbaan van Aerosmith en de vrije val en een super leuke achtbaan van NemoEn volgens mij ook weer iets nieuws wat ik nog niet gezien heb
En ik heb mijn vriendje ook zo ver gekregenNu hoef ik niet forever alone daar door dat park te gaan lopen
Ja en normaal ga je dan maar een halve dag ofzo? Maar bij deze reis kan ik 3min van mij huis opstappen om 05:20, daarna alleen nog mensen in Maastricht ophalen en daarna gaan we door naar Parijs. Dus dan ben je rond 10u ofzo al daar. En we vetrekken ook pas weer om 20u 's avonds! Dus je bent er ook echt een hele dagquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 22:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en normaal ga je dan maar een halve dag ofzo? Maar bij deze reis kan ik 3min van mij huis opstappen om 05:20, daarna alleen nog mensen in Maastricht ophalen en daarna gaan we door naar Parijs. Dus dan ben je rond 10u ofzo al daar. En we vetrekken ook pas weer om 20u 's avonds! Dus je bent er ook echt een hele dag![]()
Ik heb helemaal hyper![]()
![]()
Ik hou van Disney
![]()
![]()
En van mijn vriendje
![]()
![]()
Whoooooooo!!!!!
ok
Ik ben ook heel benieuwd. Want zo gaat het toch ook echt niet.quote:Op zondag 11 december 2011 22:51 schreef Diconnected het volgende:
Disney is zo leuk
Ja en wat betreft knie, arts had ook gezegd dat ze die operatie alleen maar doet bij 60+, dusja ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen morgen.
Hihi, wat leuk! Hoop dat je hem kan vinden.quote:Op zondag 11 december 2011 23:07 schreef megamandy het volgende:
En van mijn moeder kreeg ik opdracht om Lucifer van hout mee te nemen, van Jim Shore
[ afbeelding ] Is precies onze eigen dikke kater
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |