Wat denk je nou zelfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De turken die een turkse club als no.1 club hebben.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:14 schreef Nober het volgende:
Dit topic staat bovenaan dus ik dacht gelijk dat er weer een omkopingsschandaal gaande was.
Dunno. Ik hoop dat PSV wint want NL competitie. Weet niet hoe de turken daar over denken.quote:
Ik snap je post niet, en ja dat ligt aan mijquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:15 schreef msnk het volgende:
Nee maar serieus, mensen die een Turkse club verkiezen boven iedere andere club en niet eens in Eindhoven wonen, wtf zouden die met die lampjes hebben joh
Misschien dat de haat naar trabzonspor groot is ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:15 schreef msnk het volgende:
Nee maar serieus, mensen die een Turkse club verkiezen boven iedere andere club en niet eens in Eindhoven wonen, wtf zouden die met die lampjes hebben joh
Er zijn genoeg Nederlanders die voor een Nederlandse club zijn, hoe onbegrijpelijk ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:15 schreef msnk het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap je post niet, en ja dat ligt aan mij
Kom op zeg, jullie zitten beide vaak in VBL, ZO onduidelijk is mijn post nou ook weer nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Nederlanders die voor een Nederlandse club zijn, hoe onbegrijpelijk ook.
Oh wat zuur, degraderen er drie teamsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja.. Dat ben ik ook wel stiekem. Heel vreemd. Ik wil niet dat Samsunspor degradeerthmmmm.
Maak je nou een grapjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh wat zuur, degraderen er drie teamsDat wist ik niet eens joh. Tjah, wordt lastig inderdaad...
Ach joh, ene Karadeniz-team eruit, andere erin. Kun je voor Rize juichenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje?
Ja, het verschil tussen Orduspor en Samsunspor is nu 6 punten. En Samsun heeft al één wedstrijd meer gespeeld.
Ik hoop dat PSV Trabzonspor vernedertquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Nederlanders die voor een Nederlandse club zijn, hoe onbegrijpelijk ook.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Ach joh, ene Karadeniz-team eruit, andere erin. Kun je voor Rize juichen
Of Twente. Die degraderen voorlopig toch niet
Ja, dat vind ik ook. Maar loopt dat wel (goed)? En wie neemt het initiatief? Tutututum.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:35 schreef msnk het volgende:
Je hebt gelijk. Eigenlijk kan er veel beter een Süper Lig-topic komen, maar ja
Dat zal niet goed lopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Maar loopt dat wel (goed)? En wie neemt het initiatief? Tutututum.
Biedt wel perfectief voor jou. Dan kan je naast het Psv, Feyenoord en Twente topic nog meer mensen gezelschap houden met positieve bijdrage alsquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV Trabzonspor vernedert.
Waarom fener?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Biedt wel perfectief voor jou. Dan kan je naast het Psv, Feyenoord en Twente topic nog meer mensen gezelschap houden met positieve bijdrage als
[..]. Ik wil me ook best aanbieden als fan, maar dan word ik wel de Fenerbahce supporter van het topic.
Fenerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Biedt wel perfectief voor jou. Dan kan je naast het Psv, Feyenoord en Twente topic nog meer mensen gezelschap houden met positieve bijdrage als
[..]. Ik wil me ook best aanbieden als fan, maar dan word ik wel de Fenerbahce supporter van het topic.
Dit topic heeft nu al de aantal posts binnen een dag bereikt daar waar het AZ topic 4 jaar overdoetquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Slechter dan Jupiler Pro League of MSL kan het toch niet lopen
AZquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit topic heeft nu al de aantal posts binnen een dag bereikt daar waar het AZ topic 4 jaar overdoet
Challenge accepted. Handen uit de mouw steek-modus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |