quote:Op zondag 11 december 2011 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hing over mij heen en haar borst raakte mijn hoofd. Het was zacht.
quote:Op zondag 11 december 2011 22:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
dat is meer dan sommige hetero mannen hierMaar met jou komt het wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom mogen vrouwen niet op die lijst?quote:Op zondag 11 december 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent ook geen hosselaar, je bent hosselaarster dat betekent dat jij niet op de lijst kan.
Spaanse kraag door het fappen?quote:Op zondag 11 december 2011 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de borst van mijn tandarts aangeraakt! En de dokter heeft aan mijn piemel gezeten. Telt dat?
Altijd nog meer dan ik, dus ik val wel onder de mensen die niets gedaan hebbenquote:Op zondag 11 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja goede vraag eigenlijk.
Want om nou te zeggen dat ik heel veel heb gedaan met vrouwen dat ook weer niet.
Heb ik ook meegemaakt toen ik 11 of 12 was. Denk dat dat mijn eerste moment was waarop ik besefte dat ik vrouwen aantrekkelijk vind.quote:Op zondag 11 december 2011 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die moeten in de catergorie slechste hossellaarsters daarnaast hosselen vrouwen veel minder dan mannen over het algemeen.quote:Op zondag 11 december 2011 22:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Waarom mogen vrouwen niet op die lijst?
Dan mag je op de lijst.quote:Op zondag 11 december 2011 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie mijn naam wel vaak in jouw posts met spytool. Waarom?quote:Op zondag 11 december 2011 22:30 schreef Soit het volgende:
[..]
Hahaha.En hij heeft gezoend met Loka en mogelijk wel weer.
He likes you.quote:Op zondag 11 december 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie mijn naam wel vaak in jouw posts met spytool. Waarom?
Hehe, kan dat? Vroeger was ik te nauw, maar dat is allang verholpen.quote:
Dan wist je dat al vroeg zeg. Waar kijk jij het eerste naar bij een vrouw?quote:Op zondag 11 december 2011 22:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heb ik ook meegemaakt toen ik 11 of 12 was. Denk dat dat mijn eerste moment was waarop ik besefte dat ik vrouwen aantrekkelijk vind.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef Soit het volgende:
[..]
En jij hebt gezoend. Was het trouwens je eerste zoen?
Omdat ik je aantrekkelijk en leuk vind natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie mijn naam wel vaak in jouw posts met spytool. Waarom?
quote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]Die zijn uitgeput van het scharen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet dat ik tot augustus regelmatig sex had met mijn vriendin?quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 22:38 schreef Soit het volgende:
[..]
Omdat ik je aantrekkelijk en leuk vind natuurlijk.
Wat voor regelmaat?quote:Op zondag 11 december 2011 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat ik tot augustus regelmatig sex had met mijn vriendin?
Maar hosselaar is wat mij betreft een woord dat zowel mannelijk als vrouwelijk is. Ik vind dat ze erop magquote:Op zondag 11 december 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Die moeten in de catergorie slechste hossellaarsters daarnaast hosselen vrouwen veel minder dan mannen over het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |